3. rész

82 4 0
                                    

Victoria már négy órakor hazaért, míg Antonia csak fél kilencre lépett be az ajtón.

—Szia Antonia! Milyen volt a napod?!
—Szia Tori! Fárasztó,el sem hiszed,hogy mi történt velem!
—Na,mesélj!
—Reggel éppen indultam munkába...-és Antonia elmesélt mindent Torinak.
—Gratulálok,megőrizted a női büszkeségedet!

—És neked milyen volt a napod?
—Semilyen,normális,unalmas, stb.
—Biztos nem történt semmi, fura vagy ma kivételesen, megkérdezted,hogy milyen volt a napom.
—Jah,tényleg kaptam egy rózsát!
—Oh,de romantikus, és kitől?
—Nem lényeges, egy nagyképű fiútól.
—Oh,de jó,és hol a rózsa, megnézhetem?
—Hát az az igazság, hogy nem.
—Megmutathatod,nem kell szégyellni.Ez természetes.
—Én nem szégyellem! Ha szeretnéd látni,akkor megtalálod az egyetem előtti parkban eltörve,széttaposva,ledobva.
—Eltörted?
—Aha.
—Ahogy gondolod,de a virág nem ártott semmit.
—De akkor is ő adta nekem,és nekem nem kell az ő virágja!
—Rendben.

Antonia bement a szobájába és elkezdett gondolkodni magában: ,,Azt hiszed Tori,hogy nem látom,hogy mennyire tetszik ..."
—Tori,hogy hívják akitől a virágot kaptad?
—Austin. De miért érdekel?

Folytatta tovább gondolatait:,,...Austin. Előttem nem tudsz titkolózni"

Victoria gondolatai egészen másról szóltak:,,Ez normális? Csak úgy megkérdezi,hogy hívják a ,,macsót" és aztán,ha kérdem miért csak rámcsukja az ajtót. Szerintem nem normális! "

Tori reggel már korán bement az egyetemre. Nem sokkal utána Antonia is elakart indulni a kávézóba. De mikor kinyította az ajtót egy meglepetés várta, egy nagy csokor vörös rózsa,de ő nem tett úgy,mint Victoria, ő először elolvasta mit ír a névkártyán(amin természetesen Bastian neve szerepelt), majd csak utána dobta ki.

Fogott egy lapot és ezt írta rá:,,Küldje a virágot annak aki a maga hibájából majdnem elveszett (Adele). Jah és ha még akár küldeni ne tegye,mert azt nem csak kidobom,hanem magam viszem el a szemét dombra."

Majd elment az árvaházba és megkérte a recepciós nőt,hogy adja oda az igazgató helyettesnek.

Eközben Victoria újból megcsillogtatta női büszkeségét...

Ha szeretnétek megtudni,hogy miként csillogtatta meg női büszkeségét csillagozzatok és kommenteljenek!

Szerelem,Foci és ZeneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora