Antoniát átszállították a Philippe Pinel Elmegyógyintézetbe.
A lány minden nap sírva kelt fel,és minden este sírva feküdt le,mindig csak Bastian nevét kiáltotta.Victoria minden nap meglátogatta,ezért rontott az egyetemi jegyein.
Szerdán nem volt látogatási nap az elmegyógyintézetben. Az nap Torinak egy új osztálytársa lett, Edward. Victoria F-t kapott angolból. Szegénynek mostanában annyi gondja akadt:a tanulás sem ment jól,a testvére is elmegyógyintézetbe került.
Tori már nem bírta tovább,ezért sírt,és ezt Edward meglátta és oda ment hozzá:
—Miért sírsz?
—Semmi,húzz innen!-válaszolta Tori.
—Rendben,csak gondoltam segíthetek.
—Nem segíthetsz,nem érted,hogy nincs rád szükségem,hagyj békén!
—Oké!-mondta Edward és elment.Eközben a Philippe Pinel Elmegyógyintézetbe egy új orvos jött, Leonardo Lloris,igen Bastian testvére,aki kiköpött mássa volt a bátyjának.
Ő vette kezelésbe Antóniát. Amikor Leonardo belépett a lány szobájába elcsodálkozott,hogy,hogy őrülhetett meg egy ilyen szép nő.
Antonia mikor meglátta az orvost azt hitte,hogy Bastian áll előtte,hiszen a férfi nagyon hasonlított Bastianra.
—Bastian!-ordította Antonia és ugrott az orvos nyakába.
Leo elcsodálkozott,hogy meghallotta a lány szájából a bátyja nevét.
—Antonia kérem,üljön le!
—Miért nem ölelsz át Bastian? Nem szeretsz már engem?A férfi megsajnálta a lányt,hogy annyira szerette Bastiant,hogy hiányától beleőrült,ezért átölelte.
Antonia elájult az orvos karjaiban. Leo letette az ágyra,valamint egy nővért hívott,hogy felügyelje Antoniát.
Szólt Victoria telefonja:
—Halo!?-szólt bele a telefonba Tori.
—Victoria Kane?Ön Antonia Kane testvére?
—Igen,én vagyok, történt valami a testvéremmel?
—Nem,nyugodjon meg csak szeretném,ha befáradna az intézetbe,hogy megismerjem Antonia történetét.Tori bement az intézetbe,és mindent elmesélt az orvosnak,valamint az orvos is elmesélte,hogy mi történt ma és,hogy ő Bastian öccse.
Itt a 13. rész! Reméljük, hogy tetszik! A véleményeteket kíváncsiak vagyunk! Jó olvasást!❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelem,Foci és Zene
RomansaEz a könyv arról szól,hogy hogyan kereszteződik a szerelem, a foci és a zene!❤⚽🎵