Victoria könnyen beilleszkedett az egyetemre és szívesen tanult a szakmáról.
Antonia viszont minden reggel 8-tól este 8-ig a kávézóban dolgozott,míg egy nap be nem csöppent az életébe valaki aki mindent megváltoztatott.Igen,ő egy fiú volt, Bastian Lloris.
Bastian egy magas, szőke,kék szemű,művelt férfi volt(legalábbis Antonia azt gondolta.)Hogy hogyan ismerkedtek meg?
Antonia éppen munkába sietett,amikor meglátott egy kislányt. Odament hozzá és megkérdezte tőle:—Mi a neved?
—Adele-mondta a kislány sírva.
—Hol vannak a szüleid?
—Nincsenek szüleim,az El Orfanato Árvaházban élek.
—És akkor miért vagy itt?
—Megakartam keresni a szüleimet,de már vissza szeretnék menni az árvaházba,de eltévedtem.
—Semmi baj,én majd odaviszlek.Antonia visszavette Adele-t az árvaházba. A kislány megköszönte. Ekkor már Antonia dühöngött,hogy,hogy lehet egy ilyen kicsi gyermeket csak így felügyelet nélkül hagyni.
Ezért odament a recepciós hölgyhöz,akitől megkérdezte:
—Hol az igazgató?!
—Ő nincs itt,csak az igazgató helyettes van az épületben.-és azzal Antonia fölszaladt az emeletre, bár a recepciós utána kiáltott:—Most nem mehet be hozzá!
De akkorra már Antonia rég bent volt. Az irodában az igazgató helyettes Antonianak háttal állt éppen ez még nagyobb magabiztosságot adott a nőnek.
—Milyen árvaház ez,hogy egy kisgyerek csak úgy ki-be mászkálhat?! Ezt nem engedheti meg!-de a férfi csak állt,ez mégjobban feldühítette Antoniat.
—Uram! Figyelne rám!?-és azzal a férfi megfordult. Egyikük sem tudott megszólalni,bár ők sem tudták miért. Antonia észhez tért és újból fölvette magabiztos szerepét:
—Válszoljon a kérdésemre!
—Khm,khm hölgyem kérem,nem figyeltethetek minden egyes gyereket, kamerával. Ráadásul már mi is elkezdtük keresni Adele-t, ő már máskor is elszökött.
—Éppen ezért kellene jobban figyelni rá!
—Rendben,megigérjük ezentúl jobban fogunk rá figyelni.
—Azt ajánlom is. Hála a maguk figyelmetlenségének,el fogok késni a munkából.
—Engedje meg,hogy elvigyem.Ha szeretnétek elolvasni a folytatást,akkor kommenteljenek,vagy csillagozzátok még a részt!
YOU ARE READING
Szerelem,Foci és Zene
RomanceEz a könyv arról szól,hogy hogyan kereszteződik a szerelem, a foci és a zene!❤⚽🎵