12. rész

37 4 7
                                    

A két fiatal szétvált, mindketten könnyes szemekkel és fájó szívvel búcsúztak el egymástól.

1 hét múlva
Bastian talált egy nyomot ami nagyon fontos dolog volt, már minden összeállt a fejében, de nem akarta telefonon elmondani, főleg nem a szülinap előtt.
Felhívta Roxit és Sofiet és elmondta nekik , hogy tud már mindent, minden titokra fény derült, de semmi többet nem mondott el nekik, csak annyit kért közöljék Antoniával hogy haza jön.

Péntek volt reggel 10:20 ,arra a napra várták haza Bastiant .Megszólalt Antonia telefonja, de ő éppen mosogatott, ezért megkérte Torit , hogy vegye fel a telefont.

-Felvennéd?-kérdezte Antonia.
-Persze.

Victoria felvette a telefont.
-Ki az?-kérdezte Antonia
-A rendőrség.
-Pff., remélem nem engedték ki a támadómat.-mondta Antonia és átvette a telefont.

-Igen?
-Antonia Kane?- kérdezte a felügyelő.
-Igen- válaszolt Antonia.
-Ön Bastian Lloris hozzátartozója?
-Igen, mi történt?
-Bastian Lloris meghalt. Sajnálom, autóbaleset történt.

Antonia kiejtette a telefont a kezéből , elájult és a földre esett.

-Antonia mi történt? Hé , ébredj fel!-noszogatta kétségbeesetten Tori , majd mentőt hívott .

Míg Antoniát kezelték kiderítette mi történt Bastiannal:,, Szegény testvérem, most volt először szerelmes"-gondolta magában, de még csak most jött az igazán rossz hír.

Tori egy nagy sikoltást hallott:
-Bastian!- kiabálta Antonia , Victoria odaszaladt hozzá.
-Antonia, itt vagyok . - mondta Victoria
-Ki az az Antonia ,ki vagy te , hol van Bastian, hol vagyok én? - majd a falra mutatott:-Bastian, szia!

Jöttek az orvosok, Victoria csak kérdezgetett, Antoniát benyugtatózták és elaludt.

-Doktor úr, mi van Antoniával? - kérdezte Tori.
-Elmezavara van, bizonyára azért, mert elvesztette a szerelmét, elmegyógyintézetbe kell szállítani, sajnálom.

Itt is az  új rész, reméljük megfelel.Nemsokára jön a kövi...
Ha szeretnétek folytit mindenképp jelezzétek.Köszönjük!♥♥♥

Szerelem,Foci és ZeneWhere stories live. Discover now