Victoria mikor haza ért Antonia kérdőre vonta,hogy hol volt ilyen sokáig. Tori mindent elmesélt töviről-hegyire.
Másnap reggel mikor Antonia felkelt nem találta testvérét sehol,ezért azt hitte,hogy az egyetemen van,de aztán megnézte az órarendjét amelyben az állt,hogy ma Torinak csak délután lesznek órái.
Elkezdtett aggódni,ezért felhívta telefonon,de Antonia meghallotta a testvére telefonjának a csengőhangját a másik szobából.
Antonia felhívta Rixit,hogy tud-e valamit Victoriáról. Roxi azt mondta,hogy hívja fel Edwardot,lehet vele van.
Eközben Edward és Tori beszélgettek:
—Te hülye vagy?! Miért raboltál el?!-kérdezte Tori
—Mert megcsaltál! Mit csináltatok édes kettesben azzal a hülyével egész délután az egyetemen?!
—Már elmondtam,hogy mi történt. Tényleg azt hitted,hogy szeretlek,csak azért kellett él,hogy segíts a házikban és...
—És? Mi és? Hogy féltékennyé tedd azt a barmot?Megszólalt Edward telefonja!
—A testvéred hív.
—Biztosan aggódik értem,vedd fel,és mond azt,hogy nem tudod,hogy hol vagyok!
—Na még mit nem! Azt felejtsd el! Nem veszem fel!Antonia arra gondolt:,,Edward szereti Torit,nem rabolná el! Akkor biztosan az a hülye volt,persze Austin volt! Ő lenne csak képes ez tenni!"
Antonia elkérte Roxitól Austin címét. Antonia taxiba ült és oda sietett Austin házához.
—Engedj be!-ordította Antonia az ajtót csapkodva.
Austin kinyította az ajtót.
Antonia eszesveszetten püfölte a fiú izmos mellkasát.
—Hol van?! Hol van?! Victoria! Hol vagy?!-ordította a lány miközben minden szobába bekukkintott,hogy melyikben lehet a testvére.
—Mi?! Történt valami Torival?!
—Ne játszd meg magad,nem megy valami jól!
—Mi történt Torival mond már el! Nem csináltam vele semmit esküszöm!
—Tényleg nem te voltál?!
—Nem,én szeretem Torit,nem tudnék neki ártani! Na,de mi történt?!Antonia mindent elmesélt Austnnak,majd együtt elindultak megkeresni,de valami félúton közbe jött. Antonia újra elkezdett vérezni.
—Austin! Már megint vérzek!
—Úristen! Most mit csináljak?
—Hívd fel Leot!
—Mi, ki az a Leo?!
—Csak hívd fel,itt a telefonom,megtalálod benne a számát,és itt tegyél ki,te pedig menj Victoriáért.
—Rendben,de addig nem hagylak itt,amíg az a Leo meg nem érkezik!Austin felhívta Leot,aki oda sietett hozzájuk,beültették Antoniát a kocsijába,és elindultak a kórház fele, Austin pedig Victoriáért ment.
Ha kíváncsiak vagytok,hogy mi fog történni,akkor csillagozzatok,és komizzatok!❤❤❤
DU LIEST GERADE
Szerelem,Foci és Zene
RomantikEz a könyv arról szól,hogy hogyan kereszteződik a szerelem, a foci és a zene!❤⚽🎵