Az ötlet nem volt más,mint az,hogy Leo elveszi feleségül Antoniát, így megmarad a lány becsülete és talán még boldog is lehet az orvos oldalán.
—Ti ezt komolyan gondoljátok? Inkább szégyenkezek egész életemben,minthogy hozzá menjek egy olyan férfihoz,akit nem is szeretek,sőt még nem is ismerek,és ráadásul annak az embernek a testvére,akit szeretek. Ebben a világban már abszolút nem meglepő az ilyesmit, fel tudom nevelni a gyerekemet egyedül is,nincs szükségem senkire.-mondta Antonia.
—Tudom,hogy feltudod nevelni a gyerekedet egyedül is,de szükséged lesz valakire,akire majd támaszkodhatsz. Egy gyereknek apára is van szüksége.-mondta Victoria.
—Figyelj! Ennek a gyereknek Bastian az apja,és ő is marad!
—De...
—Semmi de,hagyj magamra!
—De legalább gondold át!
—Jó,csak menj már innen!-mondta Antonia,és Tori kilépett az ajtón.Victoria elmondta Leonak,hogy Antonia nem akarja a házasságot és Leo csak egyet mosolygott,és azt mondta, hogy:
—Várj! Bastian fentről mindent elintéz.
—De Bastian meghalt.
—Igen,de Antonia szívében még él.Három héttel később:
Antonia már három hónapos terhes volt,a hasa elkezdett növekedni,ezen a napon ment el az orvoshoz,dr. Steuard-hoz,hogy megállapítsák a baba nemét.A kórházban találkozott Leoval. A férfi meglátta és utána szaladt a folyóson:
—Antonia!
—Leo nézd, köszönök szépen mindent,amit értem tettél,de nem fogom pórba tiporni a bátyád emlékét,és nem fogom össze törni a saját szívemet sem.-mondta Antonia.—Rendben,de most nem is azért jöttem ide hozzád,hogy meggyőzzelek a házasságról,hanem azért,hogy átatdjam neked ezt.-mondta Leo és nyújtott át egy szépen becsomagolt dobozt.
—Mi ez?-kérdezte Antonia,és épp kiakarta bontani az ajándékot.
—Ne! Otthon,ha haza érsz,csak akkor bontsd ki!
—Rendben.Leo elindult a folyosó másik oldalán lévő kórterembe,amikor Antonia utána szólt:
—Leo! Azért,ha szeretnéd megnézheted bátyád gyerekét!
A férfi elmosolyodott és a lánnyal együtt bementek dr. Steuard-hoz.
Az orvos megállapította,hogy Antonia egy kisfiút hordoz a szíve alatt.
Leo hazavitte az autójával Antoniát.
—Te tudtad úgye?-kérdezte Antonia
—Mégis mit?
—Kék csomagoló papírral van becsomagolva az ajándék,tudtad,hogy fiú lesz!
—Nem,dehogy is.—Honnan tudtad?
—Bastian mindig azt mondogatta,neki örököse lesz,aki tovább viszi a családunk nevét. Mindig azt mondogatta a fia neve Hugo lesz,akár csak az apánké.-felyezte be beszédét Leo,pontosan akkor amikor megérkeztek a tömbház elé,ahol a lányok laktak.
Ekkor kiesett Antonia szeméből egy könnycsepp,amit a fiú törölt le.Ha szeretnétek tudni ,hogy mi van a Leotól kapott kék dobozban,akkor vote-jatok,vagy írjatok kommentet. Köszönjük mindenkinek!❤
ESTÁS LEYENDO
Szerelem,Foci és Zene
RomanceEz a könyv arról szól,hogy hogyan kereszteződik a szerelem, a foci és a zene!❤⚽🎵