İsyan..!!

542 8 13
                                    

Farkettim ki ilk bölüm okunuyor ve diğer bölümlere bakılmıyor bile..hayatta seksten önce gerçekliklerde vardır ilk olarak Seksle alakalı bir giriş yapmış olsaydım herhalde diğer bölümler merakla beklenirdi..!! Hayatın gerçekleri de vardır hayal dünyasından çıkın..toplumsal önyargıların olduğu bir ülkede yaşıyoruz okuduğunuz kitap size birşeyler katmalı veya öğretmeli..ben hikayemde tüm genç kızların sesi olmayı umut ediyorum hepsi bu..!! Seks içerikli arıyorsanız hikayemi okumayın +18 i yazıcam ama usulüyle..aşkıyla,huzuruyla..!! İki bedenin aşkla birleşmesi gerekir..ihtiyaçla değil..!! İhtiyaç için birleşen iki bedende RUHLARI'da kirlidir...!!                                                       Yeter artık ruhu kirlenmiş insanların pisliğine ihtiyacım yok benim..Tek başımada güçlüyüm..zaten bu dünyaya gözlerimi tek başına açtım..daha doğarken yazılmış kaderim ilk nefesimi bile zar zor almışım..Hayatın beni istemediği belliymiş..Çekecek çilem varmış benim.. Ne yani şimdi beni istemiyor diye vaz mı  geçeceğim.." hey hayat burdayım bak nefes alıyorum hadi gel al beni..!" Duygularımı incitmelerine izin verdim..umutlandım umudu ..bir tek umut etmeyi sevdim.Umutlarımın içersine almayacağım seni..O şansı sana bir kez verdim ve sonuç..yine hüsrana uğradım..Nesin sen kimsin..!! Karşıma geçip " Seni istemiyorum üzgünüm ben böyleyim..sana hiç umut vermedim ki" aklıma geldikçe deliriyorum hazmedemiyorum olanları..!! Yüreğim sızlıyor canım acıyor..Ben güvenmiştim onu sevmiştim..!! Kendi ruhunu kirletmiş pisliğin tekiymişsin sen..!! Nasıl olur bu nasıl " bana ba..bana zorla sahip oldu..şimdide sana umut vermedim deyip 2 yılı silip attı..ben şimdi ne yapacağım nasıl bununla başa çıkarım..!! Neydi benim suçum ciğeri beş para etmez bir pisliğe güvenmek mi..? Peki şimdi ne yapacağım....???                                                                     ÜÇ AY SONRA...!!!!                                                       Hayatımın en zor zamanlarını geçirmiştim..artık toparlanmam gerekiyordu..Neticede gitmem gereken bir okulum ve zor bir bölümüm vardı..Mühendislik fakültesini kazanmış hiç bilmediğim bir memlekete gelmiştim..Ailemin hiçbirşeyden haberi yoktu..olmamalıydı babamın yüzüne bile bakamıyordum..utancım o kadar ağırdı ki bedenimi bırakmıyor beni iyice dibe çekiyordu..Sahip olduğum şeyi koruyamamıştım..zorla elimden alınmıştı..Zorla..!! " Allahım aklıma geldikçe ölmek için daha çok yalvarıyorum..denedim ama sen kabul etmedin beni.." Yapmam gereken tek şey okulumu bitirmekti..ve bende öyle yapacağım okulumu bitirip üzerime yapışan bu lekeyi yok sayıp hayatıma devam edeceğim..Ruhum kirli değil benim..bedenim kirli değil asıl kirli olan sizin zihniyetiniz iğrenç düşünceleriniz..Kimsenin ruhumu kirletmesine izin vermeyeceğim..!!                                                  

KİRLENMİŞ RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin