Beynim zonkluyordu hareket edemiyordum gözlerimi usulca araladığımda yabancı bir yatakta bilmediğim bir odadaydım."Aman allahım ben yurtta değilim nerdeyim ben neresi burası?"Panik bedenimi esir almıştı korku iliklerime usulca siniyordu.Yataktan doğrulup etrafa göz gezdirdim korkuyordum ama bunu saklamam gerekiyordu. "Nerdeyim ben?" Kendi kendimle konuşuyordum odanın kapısı kapalıydı yerde bir zarf ve anahtarın olduğunu farkedince kapıya doğru yönelip zarfı aldığımda küçük bir not vardı. " Sakin ol..!! Güvendesin anahtarı alıp kapını kilitle..benden sana zarar gelmez hırçın kız!!" Bu not beni şaşırtmıştı neydi şimdi bu ? Anahtarı aldığım gibi kapıyı kilitledim.Bulunduğum oda ferahtı kasvetli bir havası yoktu bem beyaz çarşaflara bürünmüş bir yatak yerde sade gri bir hali ve beyaz bir elbise dolabı vardı.Hislerim nedense sakin olmam gerektiğini tehlikede olmadığımı söylüyordu.Komidinin üzerinde bir çerçeve vardı yatağa doğru yaklaşıp baktığımda gördüğüm fotoğraf dikkatimi çekti bir kız ve erkek kız kollarını çocuğun beline dolamış kafası çocuğun göğsünde yüzü gülücükler saçıyor çocukta göğsündeki kıza sımsıkı sarılmış oda mutlu görünüyor ikisininde yüzü gülüyor fakat diğer bir fotoğraf daha vardı yine aynı yer aynı mekan ama çocuk tek başınaydı yüzünde acı bir gülümseyiş sezmiştim."Kumsal kendine gel kızım dün yaşananları unutmuş gelmiş elin adamının odasını inceliyorsun." Aslında çıkıp gitmek istiyordum ama dün beni o pisliğin elinden kurtarmıştı ve ona teşekkür borçluydum etrafa kulak kesildim hiç ses seda yoktu sanırım evde değildi gelmesini bekleyecektim yatağa doğru yöneldim.Yatağa geçip bacaklarımı kendime doğru çekip kafamı geriye yaslayıp derin düşüncelere daldım.. Biran korkuyla sıçradım içim geçmiş uyuyakalmıştım odanın kapısının önünde bir gölge belirmişti içimi oan korku ve heyecan kaplamıştı sesimi çıkartmayıp olduğum yerde doğruldum ardından gölgenin orda olmadığını farkettim içerden poşet sesleri birkaç tıkırtı ve bardak sesi geliyordu.. Gölge tekrar kapının önünde belirdiğinde kapıyı tıklattı. " Korkma!! istersen kapıyı açabilirsin sana zarar vermem." Duyduğum tok sesle biran gerilsemde içimdeki ses kapıyı açmamı söylüyordu. Yataktan doğrulup kapıya doğru yavaş adımlarla yöneldim.Elimdeki anahtarı kapının kilidine takıp anahtarı çevirdim kapı artık açıktı.Biraz' tereddüt ederek kapının kulpuna elimi götürüp açtım kapıyı. Karşımda duran çocuk uzun boylu geniş omuzlu heybetli bir bedene sahipti yavaş ve biraz ürkek tavırla kafamı kaldırıp gözleriyle buluştum..Tek kelime edemiyordum sanki dilim tutukluk etmiş birtürlü açılmıyordu."Daha iyi misin?" Sesi sert aynı zamanda donuktu."Evet daha iyiyim" Çocuğun yüzüne bakamıyordum heyecan ve korku bedenime sinsice girmeye çalışıyordu kendimi toparlayarak odanın içine yönelip çantamı ve montumu aldım çocuk hala kapının önünde duruyor donuk gözleri hareketlerimi takip ediyordu.Ona doğru yönelip kendimi toparlayıp dudaklarımı araladım." Beni o pisliğin elinden kurtardığın için teşekkür ederim şimdiye kadar çoktan çıkıp giderdim sadece minnet borcu hissetmemek için bekledim sizi." Çocuğun yüzünde en ufak bir değişiklik yoktu donuktu ama beni korkutmuyordu yüz hatları o kadar belirgin,keskin ve mükemmeldi ki tanrı vergisi dedikleri şey bu olsa gerekti.. Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu dudaklarını aralayıp."Bana minnet borcun yok.Seni orda o şekilde bırakamazdım baygındın şuan benim evimde benim yanımda güvendesin." Bu sözleri söylerken aynı donuk yüz ifadesiyle bende onun gözlerine bakıyordum bana eliyle işaret ederek mutfağa yöneldi bende arkasından geçip masaya oturdum tezgahta iki tane kahve bardağı vardı birini alıp bana uzattı."iyi gelir" diyerek gözlerimin içine derin derin bakışlar atıyordu.Elimi usulca kaldırıp kahve bardağını aldım."Teşekkür ederim" donuk sesim her zaman ki gibi kendini belli ediyordu.Kahvesini ağır ağır yudumlarken."Ne istiyordu o çocuk?"Beklemediğim bir soruydu bu biran donup kalsamsa kendimi toparlayarak."Bilmiyorum."Gözlerimin içine bakarak kahvesini yudumladı bakışları derindi beni rahatsız etmiyordu hareketlerini özenle seçiyordu sakin ve ağırdı.. Kahvesini iki elinin arasına alarak "Adın?" Kahvemi yudumlayıp."Kumsal!" Ne sorduysa oydu fazla söze gerek duymuyordum.Çantamdan sigaramı çıkartıp."Mahsuru yoksa içebilir miyim?" Çocuk kafasını sallayıp sıkıntı yok der gibi tavırda bulununca sigaramı yaktım derin bir nefesi içime çektim..Oda hareketlerimi izliyor beni gözleriyle takip ediyordu.Bardağını masaya koyup kollarını göğsünde birleştirdi."Adım Ahsen!!." İsmi kulağa çok değişik gelsede adını beğenmiştim donuk gözlerle gözlerinin içine bakmaktan korkmadım..Bu durum çok garipti artık gitmem gerektiğini düşünüp ayaklandım Ahsen ani kalkışıma biran şaşırmıştı."Memnun oldum Ahsen ben artık gitmeliyim." Ahsen ayağa kalkıp dudaklarını aralayarak."Seni ben bırakırım nerde kalıyorsun?"Oldu canım birde elimden tut öyle götür."Hayır gerek yok kendim giderim teşekkürler."Ahsenin biran için yüz hatlarının gerildiğini gördüm birkaç adım atıp kişisel alanıma girmemeye özen göstererek."Seni bu saatte tek başına bırakmam.Ben götüreceğim"Dış kapıya doğru yönelip montunu giyindi bana doğru dönüp kalkmamı işaret ederek kapıyı açtı bense dilim tutulmuş gibi ona cevap verememiş dediği herşeyi yapıyordum.Dışarıya çıktığımızda hava çok soğuktu bedenim buz kesmişti Ahsen bana dönüp."Bekle arabayı getireceğim.Ve sakın kımıldama biryere." Emri vaki konuşması sinirmi bozmuş olsada kendimi frenleyip."Şuan ne yapıyor gibi duruyorum ?"Bunu söylediğimde Ahsenin çenesi gerilmişti ama korkmuyordum.. Arabaya yöneldiğimde Ahsen klimayı açmış arabanın içini ısıtmıştı babamın arabasının aynı markası sadece spor olanını kullanıyordu içi ter temiz ve bakımlıydı.Ahsen göz ucuyla beni izliyordu bunu hissediyordum bense gözlerimi yoldan ayırmıyordum ölüm sessizliği biran kendini hissetirse'de bunu bozan Ahsen olmuştu........ Arkadaşlar umarım bölümü beğenmişsinizdir ilerleyen bölümlerde Ahsenin kim olduğunu öğreneceğiz yorum oylarınızı bekliyorum Teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRLENMİŞ RUHLAR
Romance> Kendi içinde çatışmalar yaşayan kendini affedemeyen bir genç kız.. Umutlarının hayallerinin yıkılışının ardından küllerinden yeniden doğan bir anka kuşu misali özgürlüğün tadına bakmak isteyecek.. Hırslı ,inatçı ,sert bir genç kız..Birden hayatını...