İLK GÜN

256 6 3
                                    

Babam beni kampüsün içindeki yurda yerleştirmişti yorucu birgündü.. odamı düzenleyip duşa girdim..Ilık suyun bedenimden kayıp gitmesine izin verip düşünmemeye çalışıyordum herşey normalmiş gibi..ama yapamıyordum..Saçlarımı yıkayıp duştan çıktım..aynaya bakmak istemedim önce 3 aydır bakamadığım aynaya bakıp kendimle yüzleştim gözatlarım şişmişti normaldi çünkü her gece kabuslarım yaşadığım dehşet anlarını unutmama izin vermiyordu yüz  hatlarım keskin olduğu için acılarımı saklamam kolay oluyordu zaten sert bir duruşum vardı yanıma kimseyi yaklaştırmak istemiyordum..Çünkü korkuyordum zarar görmekten acı çekmekten incinmekten korkuyordum koyu kahve gözlerime baktım iyice çökmüştü aldırmadım bu halime.Duştan çıkıp saçlarımı kuruttum dolabımı açıp elime gelen kıyafetleri çıkarıp giyindim hangi renk olduğu ne tarz giyindiğim umrumda değildi.Kendimle savaşım utancım elbet birgün bitecekti..Sadece zamanını bekliyordu..!      Yurdun kapısını araladığımda soğuk yüzümü bıçak gibi kesmişti montuma biraz daha sokulup fakülteye doğru yürümeye başladım.Etrafa bakmaya bile gerek duymuyordum silik olmak istiyordum kimsenin farketmesini istemiyordum .Fakültenin önüne geldiğimde sınıfıma doğru yol aldım sınıf hınca hınç doluydu..Umursamadım bulduğum boş sıraya geçip oturdum herkesin gözü üzerime düşmüştü bu beni rahatsız etmedi omuz silktim İlk dersim Fizikti..Herkesin göz ucuyla beni süzdüğünün farkındaydım çünkü kimseye selam vermedim oralı olmadım sadece beni rahat bırakmalarını istiyordum..Sınıf kapısının kapanmasıyla hocanın derse girdiğini farkedip toparlandım.Hiç sevmediğim kısım gelmişti herkes tek tek kendini tanıtmış ve sıra bana gelmişti Hoca tebessüm ederek " sıra sizde kendinizi tanıtır mısınız?"İfadesiz tavrımı takınıp yavaşça  ayağı kalktım herkes bana bakıyordu..umursamaz bir tonla cevapladım" Adım  kumsal  izmirden geliyorum söyleyeceklerim bu kadar" deyip yerime oturdum..Hoca tekrar tebessüm ederek "peki kumsal hoşgeldin" diyerek arka sıradaki oturanlara yöneldi ve böylece tanışma faslı bitmişti..Hoca dersi anlatırken notlarımı tutup aynı donuklukla dersi dinliyordum birden sınıfın kapısı çalındı kapıya doğru bakış attığımda orta boylarda uzun siyah saçlı mavi gözlü biraz kilolu bir kız girdi çok tedirgindi.."hocam derse girebilir miyim özür dilerim geç kaldım.." mahçup birşekilde utana sıkıla söylerken hoca" tabi ki girebilirsin tekrarı olmaması kaydıyla.."kibarca uyarıda bulunmuştu hoca..Sıkıcı bir fizik dersinden sonra öğle arasına girmiştik kantine inip sek kahvemi alıp açık alana doğru yöneldim..Çantamdan sigaramı çıkartıp yaktım ve derin bir nefesle içime çektim bu beni biraz rahatlatmıştı..Sigaramı bitirdikten sonra kahvemi yudumlayıp fakültenin önüne çıkmak için hareketlendiğim sırada kapı sertçe açılarak sendelememe sebep olmuştu kahvenin elimdeki sıcaklığını hissetmiş tepki vermemiştim..Kaşlarımı çatıp kafamı kaldırdığımda..Bir çift  yeşil gözle karşılaşmıştım birden elini uzatmak için yeltenip" çok özür dilerim sizi farkedemedim eliniz..!!" Elimin acısını bir kenara bırakıp" sakın dokunma bana.." diyerek tıslamıştım çocuğun gözleri şokla açılmıştı"size yardımcı olmak istemiştim üzgünüm.."geri çekilerek cevap verdim" önemli değil izin verirsen geçeceğim.." çocuğun yeşil gözleri ikinci kes şokla açıldı ve geri çekilip yol verince umursamayarak geçip gittim yanından tuvalete gidip elimi soğuk suya tuttum canım yanmıyordu hiçbir şey canımı yakamazdı.Elimi kurulayıp tuvaletten çıktım sınıfa doğru yöneldim..Sınıfa girdiğimde gördüğüm boş sıraya oturdum kimseyle göz göze gelmemeye özen göstererek..Defterimi çıkarıp hocanın gelmesini bekledim..Yanıma yaklaşan birini farketmemle olduğum yerde irkildim ve kaşlarımı çattım..bu sınıfa geç gelen kız.."Merhaba adım elif yanına oturabilir miyim..?" Hiç birşey  demeden yana kayıp yer verdim.." senin adın ne tanışalım mı ?" Donuk ses tonumla cevap verip "kumsal" elifin yüzünde gülücük oluşmuştu " çok güzel bir adın var kumsal memnun oldum" diyerek gülücükler saçıyordu...                                                  Nihayet ders bitmişti çantamı toplayıp montumu giyinip kendimi fakültenin kapısına attım çantamdan sigaramı çıkartıp yaktım ve derin bir nefesi içime çektim.Etrafta olup bitenle ilgilenmiyordum..Kamelyaya oturup sigaramı içmeye başladım hava soğuktu ama umrumda değildi..Ellerimdeki sigaraya bakarken.Karşıma dikilen bedenin suretini görmek için kafamı kaldırdım..Yine o yeşil gözler.."Üzgünüm sizi farkedemedim özür dilerim..kızgın mısınız bana.."tepkisizce gözlerinin içine baktım tedirgin olduğunu görebiliyordum birşey deme gereğinde bulunmayıp sigaramı tekrar dudaklarıma götürüp sertçe çektim.."adım Alp..!!" Uzanan eline bakarak tepkisiz kaldım istemiyordum o elin elime dokunmasını tiksiniyordum çünkü..ifadesiz yüzüme donukluğu iyice yerleştirerek yüzüne baktım.." adını sormuşmuydum..?" İfadesiz ve donuk bakışlarım çocuğu çok şaşırtmıştı omuz silkip yerimden kalkarak ellerimi montumun cebime yerleştirip ağır adımlarla  yürümeye başladım.Arkamda bıraktığım suret umrumda değildi bildiğim tek şey adının Alp olduğunu öğrendiğim çocuğun şaşkınlıkla arkamdan bakıp kaldığıydı şokla açılmış gözlerinin beni takip ettiğini hissediyordum.Omuz silkip yürümeye devam ettim hava soğuktu yurda geçip sıcak bir duş alıp kendimi yatağıma atmak istiyordum..!

KİRLENMİŞ RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin