Aldığım ılık duştan sonra yatağıma uzanıp uyumak istedim bedenimin ağırlığı yavaş yavaş göz kapaklarıma birikmeye başlamıştı. "Gözlerimi açtığımda ellerim ellerim uyuşmuştu bileklerim yatağa bağlanmış kımıldayamıyordum dehşetle gözlerimi açtım bağırmak isterken ağzımda bir baskı hissettim korku tüm bedenimi esir almıştı yüzünü göremiyordum çok karanlıktı bulduğum ilk fırsatta elini ısırıp bağırmaya başladım avazım çıktığı kadar bağırıyordum.."beni buna sen mecbur ettin nedenini çok iyi biliyorsun Kumsal değil mi hatunum !!" B..bu ses tanıdıktı aman allahım gözlerimi kapatıp açtım rüya olmalıydı karşımdaydı hayır! hayır! Dokunma! Dokunma bana pislik herif! Uzak dur! " Tanıdık bir melodi duymuştum gözlerimi açtığımda boğum boğum ter atıyordum "aman allahım rüyaymış rüyaymış" çok korkmuştum telefonum çalıyordu "nerde şu lanet telefon ?"yatağımın altına düşen telefonumu alıp baktığımda gizli bir numara arıyordu.Telefonumu açıp sert ve soğuk bir ses tonuyla karşılık verdim"kimsin ?" Ses yoktu sadece ağır ağır nefes alışverişini duyuyordum bu beni korkutmuştu ya o pislikse? Hemen telefonumu kapatıp duşa yöneldim soğuk bir duşa ihtiyacım vardı.Duşa girdiğimde suyu açtım ve buz gibi suyun tenime değmesiyle irkildim umrumda değildi vücudum titreyene kadar soğuk suyu hapsettim tenime.Bornozumu giyinip mutfağa yöneldim birkaç birşey atıştırıp yatağıma geri döndüm beynim yorgun ve bitkindi.Telefonuma yönelip baktığım da "kimdi şimdi bu ? Ne diye özelden arandım ki şimdi ben!?" Çok fazla kafa yormak istemiyordum uyku göz kapaklarımı aşağıya doğru çekiyordu. Telefonumun alarmıyla uyanmıştım okula gitmem gerekiyordu hemen hazırlanıp çıktım yurttan keskin soğuk yüzüme çarptığı an iliklerime kadar donmuştum hava bugün çok soğuktu her taraf beyaza bürünmüştü karı sevmiştim tüm pislikleri tıpkı bir çarşaf gibi örtmüştü.Fakültenin önüne geldiğimde herkes sigaralarını yakmış sohpet ediyordu kuytu bir köşeye geçip sigaramı yaktım.Biraz önümde duran iki çocuk bana cins cins bakışlar atıyordu umursamayıp sigarımı sertçe çekip dumanını üflüyordum hava soğuktu sigaramı yarım bırakıp söndürüp atmıştım.Bana dik dik bakan iki çocuğun yanından geçerken duyduklarımla gerilmiş sinirlenmiştim.."Oğlum bu kız dün Alp'in yanlışlıkla çarptığı kız Alp kafayı takmış kıza" Sinirime yenilmek istemiyordum umursamayıp fakültenin içine girdim laboratuvar dersim vardı adımlarımı zemin kata doğru yönelttim sağıma dönüp uzun kasvetli bir koridora girmiştim sanki arkamda biri vardı adım sesleri duyuyordum "hey!! Bakar mısın güzellik acelen ne böyle" hızla arkamı döndüğümde yine aynı çocuk Alp miydi neydi kaşlarımı çattım tıslar gibi "Ne var?" Çocuğun yüzünde aniden serserisi bir gülüş belirmişti yüz ifademi görünce kısa sürmüştü hiç kımıldamadan gözlerinin içine öfkemi kusuyordum "Neden bana öyle öldürecekmiş gibi bakıyorsun dün olanlar yüzünden mi kaç kez belirttim üzgün olduğumu yapma böyle seninle arkadaşlık kurmaya çalışıyorum hem vicdanım rahat etmedi eline bakmak istedim " birden elime uzandığında olduğum yerden zerre kımıldamadım" uzak dur!!" Çocuğun gözleri bilmem kaçıncı kezdir şaşkın şaşkın bana bakıyordu bende ona bakıyordum yüz ifademi hiç bozmadan gözlerinin içine bakıyordum düz bir sesle "ne istiyorsun benden" diyerek tıslamıştım.Serseri gülümsemesini yüzüne yerleştirip kişisel alanıma kadar girerek dudaklarını araladı"Seni istiyorum küçük kız" duyduğum şeyin sarsıntısı yüzüme yansımış mıydı bilmiyorum bende onun kişisel alanına girerek" Ama ben senin gibi aklı şeyinin ucunda gezen bir kıza çarpıp canını yakıp sonrada bundan faydalanmaya çalışan bir pisliği istemiyorum!!!" Alp'in gözleri dehşetle açılmıştı şaşkınlığını gözlerinden okuyabiliyordum ağzını açacakken" Şşşşş sakın tek kelime dahi etme çekil yolumdan emin ol benimle uğraşmak istemezsin dua et ki ben sana kafayı takmış durumda değilim eğer öyle olmuş olsaydım önündeki kıymetlini Şuan eline vermiştim senin.Bir daha karşıma çıkma benim o ucuz beyninin kalitesiz fikirlerini kendine sakla" Çok ağır konuştuğumun farkındaydım fakat haketmişti bunu iğrenç pislik ne demek seni istiyorum.Gözleri şokla bana bakarken sessizce içinden küfür savurdu onu yerle bir etmiştim bu bana çok zevk vermişti dudaklarını aralayıp konuşmayı başarmıştı. " Sen nasıl bir kızsın kafayımı yedin sen kızım ?" Bu tavrına dudağımın kenarını hafif kaldırıp yarım gülümseyerek cevap vermiştim bu ona yeterdi benden uzak duracağına emindim.Laboratuvar sınıfını bulup beyaz önlüğümü giyip sınıfa girdim biraz önceki olayın vermiş olduğu keyfi sürüyordum haketmişti pislik!!! "Günaydın kumsal " Arkamı döndüğümde elifi dün yanıma oturan kızı görmüştüm iyi bir kıza benziyordu ama sürekli gülümsüyor olması sinirimi bozuyordu düz bir sesle"Günaydın" diyerek karşılık verdim.Hoca girince herkes yerini almıştı "Evet arkadaşlar! Sessiz olun dersimiz 6 deneyden oluşuyor herkesi ikişerli gruplara ayıracağız deneyleri grup arkadaşınızla yapıcaksınız aynı zaman da raporlarınızı da ortak yazıp bölüme sunacaksınız" Herkes uğultuyla konuşmaya başlamıştı hoca adımı söylediğinde dikkat kesildim "kumsal ve elif siz bir grupsunuz kızlar evet!! Arkadaşlar anlaşıldı mı şimdi deneylerinize çalışın haftaya başlayacaksınız diyerek diğer gruplarıda okuduktan sonra dağılabilirsiniz dedi hoca."Elif yanıma yaklaşıp "kumsal istersen telefonunu ver ordan haberleşelim ne dersin?" Gözlerinin içi gülüyordu elifin iyi bir kıza benziyordu " Olur " biran yüzü soldu çok mu uzak davranıyordum acaba ama ne yapabilirim ki yapım böyleydi benim numalarımızı birbirimize verdikten sonra fakülte kapısından çıkarak çantamdan sigaramı çıkarttım ve usulca yakıp içime çektim.Arkamdan gelen ses tanıdıktı dönüp bakma gereğinde bulunmamıştım birkaç kişi sohpet ede ede gülüşerek geliyordu.Aniden gülüşmeleri kesilmişti ön tarafıma doğru geçip sohpetlerine devam etmeye başladılar sabah gördüğüm iki çocuk ve Alp' in ta kendisiydi göz ucuyla Alp' in bakışlarını üzerimde hissediyordum kafamı kaldırıp baktım gözlerimi biran olsun ayırmayarak yeşilin en koyusuna doğru derince baktım hissizce oda gözlerini ayırmıyordu benden "ne yapmaya çalışıyor bu çocuk sabah ağzının payını vermemiş miydim ben bunun" Sigarasını dudaklarının arasına alıp sertçe çekerek bakıyordu bana bakışları hiç iyi değildi.Bende aynı düz ifadeyle bakarak hareketlendim Alp'in arkasından geçerek ağır adımlarla yurda doğru yol aldım.Hissettirmek istemiyordum sert duruşumu asla bozmayacaktım kimse içimde olup biteni bilemezdi bilmeyecekti onlar kendi dünyalarını yaşasın istiyordum kimsenin bana bulaşmasını istemiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRLENMİŞ RUHLAR
Romance> Kendi içinde çatışmalar yaşayan kendini affedemeyen bir genç kız.. Umutlarının hayallerinin yıkılışının ardından küllerinden yeniden doğan bir anka kuşu misali özgürlüğün tadına bakmak isteyecek.. Hırslı ,inatçı ,sert bir genç kız..Birden hayatını...