(ilk tomurcuk)

119 2 2
                                    

Ahsenin sorusuna cevap vermek istemiyordum ama bilmesi gerekiyordu bunu."Peki hocam madem merak ediyorsunuz o pislik bana sizinle kırıştırdığımı söyledi bende ortalığı karıştırdım olay bu."Ahsen masasından kalkarak hiçbir şey demeden bir hışımla odasından çıkıp kapıyı sertçe kapattı ne olduğunu anlayamadığım kısa bir şokun ardından toparlanıp olduğum yerde Ahsenin gelmesini bekledim.Biraz bekledikten sonra odanın kapısı hışımla açıldı önden Ahsen girdi arkasından Alp.Ayağa kalkıp sinirle kaşlarımı çattım " Neler oluyor?"Ahsen bana kısa bir bakış atıp Alp'e yöneldi.."Biliyorsun ki senin iki dersin benden soruluyor yani eğer istersem bu okulu bir ömür bitiremez sürünürsün bu kızı rahat bırakacaksın.." Ahsen bana dönerek bi bakış attı gözlerindeki o karanlık taraf biran beni ürkütmüş olsada bende onun gözlerinin içine bakmaktan alıkoymadım kendimi sonra Alp'e dönüp."Bu kız benim..!!! Ellerini onun üzerinden çekeceksin..!! Henüz kim olduğumu bilmiyorsun yakında öğrenirsin..!" Ahsenin söyledikleri oan bedenimi titretti yanaklarımın kızardığını hissettim Alp'e baktığımda o çok şaşkındı hiçbir şey demeden tepkisizce Ahsen'e bakıyordu.Ahsen masasına geçerek"Şimdi çıkabilirsin"dediğinde bende ayaklandım Alp'in arkasından çıkacakken."Kumsal !! Sen otur çıkmıyorsun." Kapıyı kapatarak Ahsen'e sert bir bakış attım.Dudaklarımı aralayıp"Neden böyle birşey yaptın?" Ahsenin çenesinin seğirdiğini net bir şekilde görebiliyordum.                                                                            Yosun yeşili gözlerini bana dikmişti masasından kalkıp yanıma doğru adımlarını attı kişisel alanıma girmeden hafifçe eğilerek aramızdaki boy farkını kapattı gözleri beni benden almaya başlamıştı ona bakmaktan alamıyordum kendimi Ahsen dudaklarını araladığında bende yaptığı her hareketi izliyordum."Çünkü doğru olan bu senden uzaklaştırmam gerekiyordu onu korkutmam gerekti..Hem öyle olsa bile sen artık benimsin Kumsal ..!!" Söylediklerini hazmetmeye çalışıyordum sahiplenilmek nedensizce hoşuma gitmişti yanaklarımın kızardığına emindim ne diyeceğimi biledim oan..                                                                           Ahsen sessizliği bozmuştu."Bunu kabul et ya da etme..Sen benimsin kumsal ne olursa olsun seni koruyacağım sakın sözümden çıkma Sert kız..!! Sakın!!" Emri vaki oluşu canımı sıkmıştı ona bu kadar itaat etmem yeterliydi.Kaşlarımı çatıp Ahsene iyice yaklaştım bu hareketim Onu şaşırtmıştı nefes alış verişlerinin hızlanmaya başladığını farkettiğimde bende kendimi kontrol etmek için çabalıyordum.Gözlerinin yeşiline iyice sokulup"Bana emri vaki hiçbir şey yaptıramazsın Ahsen..!!!" Ahsen geri çekilerek gülümsedi."Neden gülümsüyorsun şimdi komik mi?" Ahsen masasına geçerek yumuşak bir bakış attı buna anlam verememiştim solundaki fotoğrafı eline alıp."Bana onu hatırlatıyorsun aynı onun gibi hırçın,aksi ve sertsin..!"Elindeki fotoğraf tanıdıktı o gün gördüğüm kızdı bu o fotoğraftaki kızdı.Kaşlarımı çatıp "Öyle mi size sevgilinizi hatırlattığım için üzgünüm acılarınız depreşmiştir."                                                         Ahsen fotoğrafa bakarken yüzünün aldığı o ifadede sadece acı vardı başka bir duygu barındırmıyordu fotoğrafı aldığı yere bırakıp."O benim sevgilim değil.Ablam!!" Duyduklarım beni şaşırtmıştı kendimi toparlayarak."Şey üzgünüm ablanız yani ona birşey mi oldu?" Ahsen gözlerimin içine acıyla karma karışık öfke ve siniri barındıran çaresizliği andıran bir bakış atarak."O öldü..! İntihar etti."                                                                            Duyduğum şey ile bedenim kas katı kesildi."Ablası intihar etmişti peki ama neden? Neden yapmıştı ki.Bunu Ahsene soracak gücüm yoktu." Durumu toparlamaya çabalarken Ahsen "Çıkabilirsin Kumsal..O çocuk artık sana yaklaşamaz.Kimsenin sana zarar vermesine izin vermem.."Ne diyeceğimi şaşırmıştım kafam allak bullak olmuştu hiçbir şey demeden odadan usulca çıktım karma karışık hisler bedenimi esir almıştı.Sınıfa doğru yönelip çantamı aldım ders dinleyecek havada değildim yurda gidip kendimi yatağıma atmak istiyordum.. Arkadaşlar olaylar artık gün yüzüne çıkmaya başlayacak..!! Sizce Ahsenin ablası neden intihar etti..?

KİRLENMİŞ RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin