Arkadaşlar iki bölüm daha yazacağım..istek olursa devam edeceğim yorumlarınızı bekliyorum :) Bugün içimde tuhaf bir his var sebebini ise bilmiyorum.İnsanları kendimden uzak tutmak istiyorum ama sanırım beceremiyorum dolabıma yönelip yeşil boğazlı kazağımı giydim altımada siyah bir jean geçirip uzun olan saçlarımı salaş bir topuzla topladım çantamı notlarımı alıp deri montuma uygun bulduğum harley botlarımı giyindim ve odamdan çıkıp yurdun kapısına doğru yol aldım. Dışarıya çıktığımda temiz havayı ciğerlerime doğru sertçe çekip kendime geldim. Hava soğuktu ama titretmiyordu.. Fakülteye doğru yol aldım heryer bembeyazdı ciğerlerime çektiğim hava tertemizdi.. Fakültenin sıcaklığını hissedince yüzüm kendine gelmişti kantine doğru indiğim sırada merdivenlerde yine o tanıdık sima ile karşılaştım umursamadan devam ettim ve duyduğum sesi ile adımımı sabitledim"Sana kafayı taktım küçük kız!" Tüm sinirim bedenimde birikmiş dilime vurmak üzereyken iç sesimle savaştım" sakin ol kumsal sakin ol kızım bırak boş boş konuşsun!" Olduğum yerde hafiften omzumun üzerinden dönüp Alp'e baktım söylediği şeyi yok sayıp adımlarımı tekrar atmaya devam ettim.Kantine girdiğimde heryer yine hınca hınç öğrenci doluydu uğultulu konuşmalar sinir bozucuydu.Kahvemi alıp sigara içilen bölüme geçip kuytu bir köşede yaktım sigaramı ve içime çekip soğuk havaya doğru üfledim dumanını.Kahvemi yudumlarken tanıdık bir sima durdu önümde"günaydın" Elif her zamanki gibi güleç yüzlü ve sıcaktı bunu nasıl başarıyor bilmiyorum "günaydın" deyip kahvemi tekrar yudumladım"bugünkü kimya dersini hoca ikinci öğretimlerle yapıcakmış saat 20:00 de başlıyacak ders 22:00 da bitecekmiş çok sıkıcı en son biz çıkıyoruz fakülteden" göz devirerek söylemişti bunları elif bende yorumsuz kaldım kahvemi ve sigaramı bitirince kantine doğru yöneldim" Sınıfa geçiyorum gelicek misin yoksa orda öyle dikilecek misin ?"Elif biran şaşırsa'da gülümseyerek yanıma doğru yöneldi birlikte sınıfa doğru yürüdük.Sınıf koridoruna çıktığımızda yine Alp denen o çocuk ve arkadaşları koridorda sohbet ediyordu. Oralı olmayıp düz ve donuk bir ifadeyle yanlarından geçtik Alp'in göz ucuyla beni süzdüğünü hissedebiliyordum.Elif kısık sesle birşeyler geveledi ne dediğini anlayamadım ona yönelip düz bir bakış attığımda bana iyice yaklaşıp" Kumsal! bu çocuk çok tehlikeli bir tip adı Alp seni çok süzdü yakışıklı bir çocuk ama çok tehlikeliymiş duyduğuma göre 3.sınıf makine mühendisliğinde okuyormuş fakültede onu tanımayan yok Alp SOYDAN herkes tanıyor ürkütücü biri hiç tipim değil.Ayy tüylerim diken diken oldu."Elif bunları söylerken ifadesizce onu dinlemiş cevap vermemiştim ama bunları bilmem iyi olmuştu. Sınıfa geçip boş bulduğumuz sıraya oturduk Elifle sınıftakilerin boş bakışlarını üzerimde hissediyordum ama bunu umursamayarak notlarımı defterimi çıkartıp sıranın üzerine koydum aslında haklılardı kimseyle muhattap olmayıp sadece elifle konuşuyordum genel de konuşuyor ben dinliyordum.(.......3 saat sonra.....!! ) Nihayet ders bitmiş hoca sınıftan çıkmıştı sigara içmem gerekiyordu çantamdan paketimi alıp fakültenin önüne çıktım sigaramı yakıp dumanını sertçe içime çektim saatlerdir süren ders beynimi yormuştu.Etrafa göz gezdirirken odağımda Alp belirdi bakışlarımı başka yöne çevirip oralı olmadım ne yazık ki beni farketmiş yanıma doğru adımlarını yöneltmişti. "Merhaba kumsal "adımı nerden biliyordu bu şimdi kafamı kaldırıp ifadesizce gözlerinin içine baktım göz rengi çok değişik yeşilin çok güzel bir tonuydu bakışları saf bir kızı etkileyebilecek kadar derin ve tehlikeliydi.Boyu uzundu geniş omuzlu yapılı bir fiziği vardı feat bir fiziğe ve sert bir duruşa sahipti.Bakışlarım onu etkilemiş gibiydi biraz şaşırmıştı gözlerimi gözlerinden çekmedim ve cevap vermek için dudaklarımdaki sigarayı çekip" benden ne istiyorsun?" ifadesizce yönelttiğim soruyla dudağının kenarı seğirmişti onu ilk kez terslemediğimden olsa gerek.Bakışlarını üzerimde gezdirip" Kötü bir niyetim yok seninle arkadaş olmak istiyorum o gün kantinde elinin yanmasına sebep oldum ve içim rahat etmedi sana ulaşmama izin vermiyorsun neden insanlara bu kadar önyargılı ve terssin? Beni sürekli tersliyorsun emin ol bunu bir başkası yapmış olsa ona öyle şeyler yapardım ki adını bile unuttururdum.."Alp bunu söylerken sesi biran ürkütü çıkmıştı."Ama sende farklı birşey var bilemiyorum 3 yıldır senin gibisini hiç görmedim ilk defa bir kız tarafından terslendim bu benim için oldukça ilginç bir durum çünkü kızlar ya benden korkar ya da hoşlanır ama korkuları daha baskındır"diyerek göz kırptı bana neden şimdi böyle konuşup durdu bu?Yüzüne ifadesizce bakıp o sırıtırken elimi çeneme götürüp yüz ifademi zerre bozmadan" hmm demek öyle senden korkuyorlar? Peki ordan bakılınca ben senden korkuyor gibi mi gözüküyorum?" Alp yönelttiğim soruyla biran afalladı egosunu yerle bir etmiştim gözlerini kısıp kişisel alanıma girdi ve ellerini cebine yerleştirip kısık gözlerle hafif eğilerek" korkmuyorsun derin bakışlarında sakladığın sırların var bunu görebiliyorum.Biliyor musun? O sırları birgün bana kendi rızan ile anlatacaksın küçük kız.."Alp bu sözleri söylerken o kadar yakındı ki nedensizce rahatsızlık duymadım erkeksi kokusunu alabiliyordum duruşumu bozmadım gözlerimin içine bakarken dudaklarımı aralayıp " Biliyor musun sen saçmalıyorsun beni rahat bırak!!" Sigaramı zemine sertçe savurup uzaklaştım Alp in yanından arkasını dönmüş adımlarımı takip etmişti onu umursamayıp sınıfa doğru yöneldiğimde sınıf bom boştu"tabi ya ders saat 20:00 deydi nasılda unutmuşum" Sıraya yönelip çantamı aldığım sırada sınıfın kapısı sertçe kapandı hızla arkamı döndüğümde Alp'le karşılaştım biran içimde panik duygusu belirdi gözlerimi kısıp " Ne yaptığını sanıyorsun?" Sert bakışlarım Alp'in yüzünde gezinirken yüzü ifadesizdi kollarını birbirine dolayıp sınıf kapısına yaslandı."Ne demek oluyor bu ?" Hareketlenip kapıya yöneldiğimde duruşunu bozmadı" çekil önümden" diyerek tıslamıştım son noktadaydım içimdeki panik duygusunu bastırmaya çalışıp sertçe yutkundum.Alp yüzümü vücudumu resmen tavaf ediyordu gözleri gözlerimi bulunca" Merak etme kötü bir niyetim yok sadece seninle konuşmak istiyorum.Birşey var sende ve ben o şey herneyse ona doğru çekiliyorum.Sen!!çok farklısın becerdiğim onca kız peşimde koşarken elde edemeyeceğim hiçbir kız yokken odağıma sen girdin bunu nasıl başardın bilmiyorum ama !! sert duruşun beni etkiliyor küçük kız..bundan kaçamazssın!!!"neler saçmalıyor bu sinir tüm vücuduma yayılırken yüzümdeki sert ifadeye aldırmayıp nasıl böyle rahat ve egolu konuşabiliyordu ..?? Birden yaslandığı kapıdan doğrulup üzerime doğru yürümeye başladı kişisel alanıma kadar girip"Ve kokun çok güzel!! Saçlarının kokusu çok tuhaf sert ve çekiçi bir koku" Alp bunları söylerken iyice gerilmiştim paniklediğimi anlamaması için yerimden hiç kımıldamamıştım ama korkmuyordum ondan ..topladığım cesaretle bir adım atıp kişisel alanlarımızı sıfırlamış ona yaklaşmıştım o kadar ki Alp isteseydi dudaklarıma erişebilirdi.Cesaretim onu şaşırtmış olmalı ki aramızdaki mesafenin kapanması gözlerinin kısılmasına sebep olmuştu dudaklarımı araladığımda Alp'in gözleri dudaklarıma yöneldi birden yüzümü ellerinin arasına aldı ve gözlerini biran olsun gözlerimden ayırmadı bu beklemediğim hareket beni afallatmış bedenim kas katı kesilmişti ... Arkadaşlar sizce kumsal ne tepki verecek ? Yorumlarınızı bekliyorum :) umarım bölümü beğenirsiniz.Hikayeme ilgi artarsa yazmaya devam edeceğim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRLENMİŞ RUHLAR
Romance> Kendi içinde çatışmalar yaşayan kendini affedemeyen bir genç kız.. Umutlarının hayallerinin yıkılışının ardından küllerinden yeniden doğan bir anka kuşu misali özgürlüğün tadına bakmak isteyecek.. Hırslı ,inatçı ,sert bir genç kız..Birden hayatını...