Derin Düşünceler..!!

95 4 2
                                    

Yurda geldiğimde kendimi yatağıma attım kafamda bin bir türlü sorular dönüyordu.                                    "Ahsen'in ablası neden intihar etti..? Peki ya Ahsen'in beni sahiplenişi ona ne demeli? Bu hoşuma gitti ama korkuyorum..Ahsen'e doğru çekilmekten ona kapılmaktan korkuyorum o kadar güzel ki gözlerinin yosun yeşilinde kaybolup cennetine girmek istiyorum..Duruşu tavrı bakışları tıpkı bana benziyor..Tıpkı benim gibi acıları okunuyor yüzünden..Kokusunu ilk aldığımda bana verdiği o huzur..Sanki uçurumdan atlamış gibiydim ama düşmüyordum buna izin vermiyordu..Artık korkmak istemiyorum kendime şans vermek istiyorum SON..!! bir şans..!!" Uyku bedenimi esir almış göz kapaklarımı çekiştiriyordu..Ahseni hayal ederek derin bir uykunun kollarına bıraktım kendimi..                                                              Uyandığımda nerde olduğumu bilmiyordum yataktan doğrulup etrafa göz attım."Burasıda neresi nerdeyim ben?" Odanın içerisi kap karanlıktı hiçbir şey görünmüyordu korku sinsice bedenime giriyordu."Nerdeyim ben neresi burası hey! Kimse yok mu?" Kahkaha sesi duydum bir gölge belirdi kap karanlıktı göremiyordum korkuyordum ölesiye korkuyordum artık gücüm kalmamıştı dayanamıyordum buna.İşittiğim ses..!! "Uyanmış mı ? Benim sert kızım..!!                                                                            Bu ses..!! " Sen..? Seni pislik uzak dur benden aç şu ışıkları aç....!!!" Avazım çıktığı kadar bağırmıştım tüm gücümle haykırmıştım..Korku bedenimi bırakmıyordu cesaretimi toplayıp "Sen benim hayatımı mahvettin uzak dur benden yaklaşma öldürürüm kendimi yaklaşmaa bana...!!!" Karanlık gölge üzerime doğru geliyordu deli gibi korkuyordum kaçıcak biryer arıyordum heryer karanlıktı hiçbir şey görmüyordum korkudan ölmek üzereydim.Sadece bağıyor ağlıyordum.."Yardım edin kimse yok mu yardım edin biri yardım etsin lütfen! Lütfen! Yardım edin!" Takatim kalmamış bitmiş tükenmiştim olduğum yere çökmüş sadece ağlıyordum..Kafamı kaldırdığımda o üzerime doğru geliyordu kaçacak yerim yoktu gözyaşlarım bitmek bilmiyordu çırpınmaya başladım "Uzak dur benden uzak dur bırak beni bırak dokunma yalvarırım dokunma..!" Bana dokunmaya çalışıyordu ona karşı geliyor izin vermiyordum çırpınıyordum dişlerinin arasından tısladı "Rahat dur sert kız.. biraz eğlenelim seninle."Duyduklarım beni iyice panikletmiş gözyaşlarımı körüklemişti kaçamıyordum o panikle bir pencerenin olduğunu fark ettim kendimi elinden kurtardığım an pencereye doğru koşup kendimi karanlığa bıraktım..Arkamdan duyduğum tek ses "Yapma dur..!"                                Uyandığımda kan ter içindeydim ağlıyordum birşey boğuyordu beni nefes alamıyordum hızla odadan çıkıp merdivenleri koşar adımlarla inerek çıktım yurttan..Gözyaşlarıma ve korkuma engel olamıyordum deli gibi koşuyordum kendimi caddeye attım boğuluyordum nefes alamıyor gözyaşlarım görmemi engelliyordu soğuk tenimi bıçak gibi kesiyordu çıplak ayakla ne kadar koştuğumu nereye geldiğimi bilmiyordum etrafta kimse yoktu in cin top oynuyordu deli gibi koşmaya devam ettiğim sırada bir fren cayırtısı koptu olduğum yere çöküp ellerimi başımın arasına alıp bağırmaya çığlık atmaya başladım delirmiş gibi çığlık atıyordum bedenim titriyor engel olamıyordum.                                                                   "Kumsal ! Kumsal! " Bu tanıdık ses "Ahsen! Yardım et bana ne olursun yardım et korkuyorum..!" Ahsen bana sım sıkı sarılmıştı gözlerindeki korkuyu dehşeti görebiliyordum bedenim yorgun düşmüştü Ahsen sım sıkı sarılmıştı bana bende kollarımı onun beline doladım kokusunu içime çektim bu beni sakinleştirmişti.Kafamı kaldırıp Ahsene bakmak isterken gözlerim oan karardı duyduğum son ses Ahsenin korku dolu sesi olmuştu."Kumsal ! Hayır seni kaybedemem kumsal!" Umarım bölümü beğenmişsinizdir (: Eğer beklediğim ilgiyi görürse hikayem devam edeceğim..! Okuyan herkese teşekkürler..Hayat sadece seks'den ibaret değildir..İki beden ve yaşanılan acılar..Aşk ve sevgi..!! Huzur ve mutluluk iki bedenin birbirine aid oluşu..Verilen Son şanslar..Herkes son bi şansı hakeder kendinize ne olursa olsun şans verin ve mutlu olun...!!

KİRLENMİŞ RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin