Geçmiş.."yüzleşme"

77 3 1
                                    

Nihayet yurduma gelmiştim içimde bir sıkıntı vardı nefes alamıyordum.Hazırlanıp okula gitmem gerekiyordu aynanın karşısına geçip ilk kez kendime özen göstermek istedim çünkü Ahsen'in dersi vardı bugün biraz bakım iyi olabilirdi.Uzun olan saçlarımı maşayla hafif dalgalandırdım yüz hatlarım çok keskindi gözaltılarım morarmıştı kapatıcı sürüp kapattıktan sonra sıra gözlerime gelince göz kapaklarıma kahvenin doğal tonunu sürüp ardından kirpiklerimi rimelle belirginleştirdim tabi birazda allık kullandım şeftali tonlarındaydı allığım doğal ve hoş duruyordu dudaklarıma kahve tonlarında ruj sürdüm."Evet bence güzel oldu hem doğal hem bakımlı dudaklarım fazla mı çıktı ortaya silsem mi ki biraz aman neyse ne dursun iyi böyle." Altıma siyah bir jean geçirip üzerimede siyah kapüşonlu üst giyindim deri montumla harley botlarımla uyumum harikaydı siyah deri sırt çantamıda alıp çıktım odamdan.Hava güzeldi soğuk tenimi okşada dondurmuyordu.              Fakülteye doğru yol aldım.                                             Fakültenin ılık havası iyi gelmişti kantine yönelip kahvemi aldım dışarıya çıkıp çantamdan sigaramı çakmağımı çıkarıp yaktım sigaramı. Tanıdık bir ses işittim "Kumsal!!" Elif eliyle selamlayarak adımı bağıra bağıra geliyordu ne bu heyecan böyle yanıma gelip sandalyedeki yerini aldı " Nasılsın göremiyorum seni okulda mesaj attım ama görmedin sanırım." Sigaramı içerken elifle göz göze geldik dumanı üfleyip Elife döndüm "İşlerim vardı biraz derslerde ne var ne yok ? Notları tam aldın mı ?"                                            Elif gülümseyerek" Evet aldım veririm fotokopi çektirirsin." Olumlu anlamda başımı salladım.       Elif tekrar söze girdi " Kumsal dün biri seni sordu seni arıyormuş akraban oluyormuş öyle söyledi bende kaldığın yurdun adresini verdim seni aradım ama telefonlarıma bakmayınca ayıp olmasın diye verdim adresini." Biran şaşırmıştım ne akrabası Elife dönüp " Akrabam mı ? Adını söyledi mi sana peki nasıl biriydi anlat." İçimdeki kötü his sanki kan kusuyordu oan.Elif şaşırmış bir şekilde " Ya işte genç bir çocuktu kuzeninmiş senin uzun boylu esmer biriydi." Mideme kırap girmişti oan "Peki başka bir ayrıntı verebilir misin ?" Elif biraz düşünceli tavırla zihnini yokluyordu birden " Tabi ya evet sol bacağı aksaktı biraz."                  Oan nefesim kesilmişti buda neydi şimdi nasıl olur bu nerden çıktı.Ani bir hareketle kalkıp çıktım kantinden kafam allak bullak olmuştu "Bu düşündüğüm şey olmasın ne olursun olmasın Allahım kaldıramam artık.." kafamda deli sorular dolanırken bir bedene çarpmamla sendeledim kafamı kaldırdığımda.."Pardon hocam..!" Ahsen donuk gözlerle beni süzüyordu dudaklarını aralayıp."Önemli değil.Dalgınsın bi sıkıntı mı var? " Ahsenin bakışları neyin var der gibi içimi delip geçiyordu oan bozuntuya vermedim."Yok hocam sınıfa çıkıyorum." Ahsene bakmadan yanından geçip gitmiştim hissettiğim duygu içimi kemiriyordu sınıfa doğru ilerleyip en arka sıraya oturdum kafam doluydu derse adapte olamayacağımı biliyordum.                                          Çok geçmeden sınıf öğrencilerle dolmuştu Ahsen'in derse gelmesi kısa sürmüştü.                     Ahsen masasına geçip..sınıf yoklamasını aldı.Kafamı sıraya yaslayıp dersin bitişine kadar biraz dinlenmek istiyor korkumu,endişemi yok saymaya çalışıyordum..   Ahsen dersi bitirmiş sınıftan çıkarken derin bakışlarını atmıştı bana.                                           4 saat sonra..!!                                                        Dersler bitmişti saat 16:30 'a geliyordu Elif yanımdan hiç ayrılmamış neyim olduğunu sorup durmuştu kafam şişmişti dinlenmek istiyordum artık..Fakülteden çıktığımda hava kararmaya yüz tutmuştu I.öğretimler gitmiş etraf sakindi derin düşünceler dalmış yürüyorken bir ses duydum...                                                                                      "Kumsal..!!" Bu ses..tanıdıktı  hızla arkama döndüm bu oydu..şaşkınlık,öfke,korku... herbir duyguyu oan çekmişti ruhum.. Sen..!! Ne işin var senin burda adi herif..." Öfkemi kontrol edemiyordum onu oracıkta öldürmek istiyordum adeta..Yüzündeki pişmanlığı görmüş olmak bile öfkemi dindirmiyordu.. "Kumsal dur sakin ol lütfen kötü bir niyetim yok.." Oan kan beynime sıçradı korkumu öfkem gizliyordu acılarım tokat gibi çarpıyordu yüzüme.  "Allah senin belanı versin..hayatımı mahvettin  hayatımı bitirdin ne yüzle çıkarsın karşıma şerefsiz..!!!" Deli gibi bağırıyor küfrediyordum yavaş adımlarla bana yaklaştığını farkettim."Sakin bana yaklaşayım deme seni öldürürüm..!"   Oan durup şok olmuş gözlerle beni süzüyordu onunla göz göze gelmek bile midemi  bulandırıyordu."Kumsal beni affet..Sen böyle biri değildin.." Kendimi çok zor tutuyordum göz yaşlarıma engel olmaya çalışıyordum yumruk yaptığım ellerim kas katı olmuştu sinirden tırnaklarım etime batırmıştım acı hissetmiyordum.." Evet değildim beni sen bu hale getirdin..Benim hayallerimi aldın sen umutlarımı aldın herşeyimi çaldın hayat ışığımı söndürdün Allah senin belanı versin ne yüzle çıkarsın sen benim karşıma adi bi pislikten farkın yok senin.." SiZce kumsal ne yapacak ...!! Yorum ve oylarınıZı bekliyorum artık olaylar bir bir çözülecek sırlar açığa çıkacak..

KİRLENMİŞ RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin