Paylist: Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
4.Bölüm: Başlangıç
"Demek benim biricik torunum evleniyor ve bana haber vermiyor ha?!"
Hayatıma açmak istediğim yeni sayfanın bir ön sayfası acılarım ve göz yaşlarım ile doluydu.
"Galo haber verilmesini istemedi dede..."
Böylesine dram dolu bir sayfadan yeni temiz bir sayfaya geçmemin zor olacağını biliyordum. Ancak beni böylesine dehşetli bir yıkıma uğratacağını hiç düşünmemiştim.
"Galo'yu boş ver kızım sen neden haber vermedin?!"
Galo'nun dedeme haber vermemesinin tek nedeni Daniel'in Hristiyan olmasıydı...
"Hem sen neden düğünden kaçtın?!"
Dedemin yüksek sesi göz kapaklarımda biriken tüm yaşların boşalmasına, ağzımdan ufak ufak hıçkırıkların çıkmasına neden olmuştu.
"Üzme kızı hacı!"
Dedemin geçen yıl ufak bir düğün töreniyle evlendiği hanımının omzumu okşayan eli ile hıçkırıklarım artmıştı.
"Be-beni aldattı, be-bende kaçtım."
Odanın ortasında sert adımlarıyla volta atan dedemin adımları bir anda donduğunda, suratı adeta taze patlıcanın mor rengini almış, dudakları kükremeye hazır bir aslanın yavaşça açılan dudaklarına dönmüştü.
Odada yaşanan her şey ağır çekim ile ilerliyor, bedenime korku depoluyordu.
"Sakın Hüso!"
Halime teyzenin aniden yanımdan kalkıp, Dedemin kollarına sarılması ile gözyaşlarım artmış, odada olanlara anlam vermeye çalışmıştım.
"Enes koş dedenin tansiyon haplarını getir!"
Halime teyzenin çığlığı ile odanın kapısında ilk andan bu yana olup biteni izleyen genç adam hızla merdivenlere yönelmişti.
"De-de dede iyi misin?!"
Çığlığım ile birlikte ayağa kalktığımda dedem aniden Halime teyzeyi ittirmiş "İ-iyiyim sakin olun." diyerek konuşmuş, az önce kalktığım kanepeye yavaşça oturmuş ve derin derin nefesler almıştı.
"Almanya'da ne olup bitti-"
Derin bir nefes alış.
"Benden o şerefsiz baban ile birlikte-"
Daha derin bir nefes alış, ardından şiddetli bir öksürük.
"Neler sakladınız bilmiyorum ama-"
Kesilen nefes ve ardından birkaç ufak öksürük.
"Galo seni benden bir daha asla alamayacak."
"De-dede-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şaşkın Kuş
MizahYer; Almanya Tarih; 12.02.2020 "Düşünme bunları Misi, düşünme bunları Misi, düşünme..." Dudaklarımdan dökülen telkin, ne bedenimi ne de ruhumu sakinleştirebilmişti. Bu ölümü bu kadar uzatmanın anlamı yoktu. Gökyüzüne bir adım atıp, cesedimin uçmasın...