Dört Ay Sonra.
Sevda Sancak.
Kızımın doğum günü gelmiş ve İstanbul boğazının altında çok güzel bir restoranda kutlama yapmıştık haberi alan Toprak arkadaşım işleri yüzünden gelemeyeceğini ve üzgün olduğunu söylemişti, Toprak şimdi evlenme hayalleri kuruyordu kızı görmedim ama çok güzel olduğunu anlata anlata bitirememişti üniversiteyi kazanıp cerrah olmuştu Ali ve Derya ise yine aynıydı yaşları ilerlemiş olsalar bile hala toz pembe gibi cıvıl cıvıllardı Derya çocuk gelişimi okumuştu Ali ise psikoloji okumuştu şimdi nişanlıydılar yakında evleneceklerdi Fatih ise hep aynıydı...yalnız. Ona evlenmesini söylediğimde istemedi sonra geçmişini anlatınca neden evlenmediğini anladım...çok genç yaşta bir kızı sevmişti kızda onu on dokuz yaşına kadar birlikte olmuşlardı ama babası Fatih'in tehlikeli işlerle uğraştığını yüzüne küfür ederek söyleyip kızını ondan almış ve daha düzgün birine vermek için ikisinin yollarını ayırmıştı Fatih kızı ne kadar çok sevdiğini aşktan bile öte olan bir sevdayla bağlandığını söyleyince göz yaşlarımı tutamamıştım, kızla gizli gizli konuşmaya başladığında kız ağlayarak ona çok sevdiğini söylemişti ama bir zamanlar...şimdi kız evlenmiş ve iki çocuk annesi olmuştu Fatih o günden bu yana kimseyi hayatına ondan başkasını almamış hep onun sevdasıyla yanıp kavrulmuştu yine de inat edip ondan başkasını hayatına sokmuyordu, kızım şimdi dört yaşına girmişti boyu biraz uzamış konuşmaları biraz daha anlaşılır hale gelmişti babasıyla çok iyi anlaşıyorlardı her gece birlikte uyur olmuşlardı Kaya ona kıyamıyordu yanında uyuyor o uyuyunca sonra benim yanıma gelip uyuyordu bu hallerine gülümseyerek bakıyordum, nereden nereye gelmişti hayatım...bir zamanlar beni görmek istemeyen adam şimdi dibimden ayrılmıyor ikinci bebeğimiz için heyecanla bekliyordu hamileydim ve cinsiyeti erkekti Kaya şimdiden iki isim düşünmüş kararsız bir şekilde 'Ayaz mı olsun yoksa Eren mi olsun' diye söylenip duruyordu. Mafya işlerini tamamen bitirmişti hayatında Kaya, birini bulmuşlardı ve göreve o devam ediyordu Gönül görevleri o adama söylüyordu ve adamla aralarında aşk vardı kız zaten gençti güzeldi de bir zahmet evlensin yazık olacaktı öyle güzele çünkü...zaman geçtikçe Gönül'le çok iyi arkadaş hatta dost olmuştuk sık sık ziyaretime geliyor Su'ya elinde bir oyuncak yada kıyafet getiriyor bana ise kahvenin yanında bitter çikolatayla karşılıyordu. Gönül şimdi karşımda oturmuş Su'yu severken bende onları izliyordum kahve makinesi ötünce ayağı kalktım ama Gönül hemen benden önce davranınca sahte bir kızgınlıkla yüzüne baktım. "Ben hallederdim" sinirle nefesini üfleyip kızıma baktı ve başıyla beni gösterdi.
"Su annene de ki güzelim 'Karnında bir bebek var dinlensin' tamam mı?" diye sorduğunda kızım başını bana çevirdi ve güldü sonra yanıma gelip elini karnıma koyunca gülümsedim.
"Kardeşin" dediğimde gülümsedi ve okşamaya başladı.
"Ne zaman doğacak anne?"
"Daha çok var" dediğimde karnımda hafifçe bir tekme hissettim ve gülümsedim o sırada Su çığlık attı.
"Ay tekme attı" diye heyecanla yerinde zıpladı, Gönül ve ben gülmeye başladığımızda Su tekrar elini koydu ve dikkat kesildi karnımdaki minik yaramaz tekrar tekme attığında Su tekrar çığlık atıp güldü. Gönül ve ben derin sohbet etmenin ardından telefonu çalmış ve görevleri söylediği kişinin aradığını heyecanla bana haber etmişti adı Kenan bana fotoğrafını gösterdiğinde gerçekten yakışıklı biriydi gözleri ve saçları koyuydu yakışıklıydı ve Gönül ile onları yan yana düşününce gerçekten yakışıyorlardı, Kenan onu buluşmaya davet edince heyecanla beni öptü sonra karnımı sevdi ve evden gitti. Akşam olduğunda Toprak ve sevgilisi gelmişti Kaya ve Fatih'te bize katılınca bahçe şen şakraktı Toprak'ın sevgilisi Gülsüm gerçekten çok güzel bir kızdı koyu saçları ela gözleri dolgun dudakları gerçekten esmer Barbie gibiydi ve huyu da çok güzeldi ağır başlı kibar hanımefendiydi yardımseverdi benim hamile olduğumu görünce o hemen çayları dökmek için gitmiş ve benim oturmam için üstüne basarak söylemişti, çaylar ve kuru yemişler pastalar gelince Su Fatih'in kucağına oturmuş ve kuru yemişini yerken Kaya ve ben birbirimize aşkla bakmıştık.
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜ Seni Sevmek İstemedim ⚜
Romance"Gel buraya kaçma!" diye bağırdı çetedeki başka bir adam, hem ağlayarak hemde bacaklarımdaki kesik yüzünden onlardan kaçmaya çalışırken bir ara sokağa girdim ve sırtımı duvara yaslayıp derin derin solumaya başladım, çetelerin beni satması ve köpek g...