Ένας μήνας.
Ένας μήνας έχει περάσει από το περιστατικό με τον Γρεϊ και μυαλό δεν έχω βάλει.
Για την ακρίβεια τον σκέφτομαι συνέχεια τον τελευταίο καιρό.Σκέφτομαι ποσό μαλακας είναι.
Πίστευα ότι μετά από εκείνη τη σκηνή μέσα στην τάξη θα καλυτερεύε λιγο την συμπεριφορά του.
Πίστευα πως θα καταλαυαινε ότι εγώ δεν είμαι για πολλά πολλά αλλά που τέτοια τύχη.
Το μάθημα του είναι μια κόλαση για 'μένα. Καθώς ο,τι κάνω του φαίνεται λάθος.
Μου βάζει τιμωρίες με τις ποιο απίθανες δικεόλογιες και όλο μου πετάει σπόντες.Και η σημερινή μέρα δεν αποτελούσε εξαίρεση.
Σήμερα είμαι τιμωρία, γιατί λέει μίλησα με την Χάνα την ώρα της παράδοσης.
Και αφού έκανα αυτό το έγκλημα, αυτή την τομέα προσβολή απέναντι του, τώρα είμαι αναγκασμένη να κάτσω μαζί του για μια ώρα μετά το σχολικό προγραμμα στη βιβλιοθήκη και να τον βοηθήσω να πάρουμε τα καινούργια βιβλία που μας έφεραν από την αποθήκη και να τα βάλουμε στα ράφια. ΜΕ ΑΛΦΑΒΙΤΚΗ ΣΕΙΡΑ. Όχι σε μια ώρα, ούτε σε έναν χρόνο δεν θα το προλάβουμε αυτό.
ΝΤΡΙΙΙΙΝ
Αυτό ήταν το τελευταίο κουδούνι.
Και η είσοδος μου προς τον κάτω κόσμο.
Μάζεψα τα πράγματα μου και πήγα με την Αλισον μέχρι την βιβλιοθήκη, εκεί με περίμενε ο Γκρεϊ με μια στη Α βιβλία και ένα σαρδόνιο χαμόγελο απλωμένο στο πρόσωπο του.
Α-Καλή τύχη, μου ψυθίρισε στο αυτί η Αλισον και έφυγε αφήνοντας με μόνη μαζί του.
Λ-Αυτά είναι όλα, ρώτησα ΔΥ βιντάζ τη στιβα με τα βιβλία.
ΚοςΓκρ-Ούτε τα μισά, απάντησε πρόσχαρα.
--
Όταν τελειώσαμε με τη στιβα είχε ήδη περάσει μισή ώρα.
Ο Γκρεϊ με οδήγησε στην αποθήκη και μου κράτησε την πόρτα για να μπω. Έπειτα έκλεισε από μόνη της.
Η αποθήκη ήταν σαν τη βιβλιοθήκη, μόνο πολύ πολύ ποιο μικρή και με παρατημένες χάρτινες κούτες από εδώ και από εκεί.
YOU ARE READING
Ο Σπαστικός Καθηγητής Μου
Teen Fiction"Εσένα θέλω. Και πάντα εσενα θα θέλω." -John # #1 in drama 1/7/2019 ©IAMALONELYWOLF ©2018-Don't copy my story