«Άκου εκει από εκει επιστρέφω! Από εκει επιστρέφω!» Φωνάζω στο τηλέφωνο και στριφογυριζω στο κρεβάτι μου.
«Έλα ρε επίτηδες θα στο είπε για να σε εκνευρίσει!» ακούστηκε η φωνή της Αλισον από την άλλη γραμμή.
«Λοιπόν αποστολή εξετελεστει!»
«Πάντως μια χαρα το χειρίστηκες» λέει η Χάνα «μπράβο κοριτσάρα μου!»
«Συμφωνώ! Δεν θα μας τη λέει μόνο αυτός!»
Δεν μπορω να μην χαμογελάσω με το ποσό παθιάζεται η Αλισον με την όλη κατάσταση. Φαίνεται να έχει εκνευριστεί ποιο πολύ από εμενα.
«Πάντως για να λεμε την αλήθεια είστε και οι δυο πολύ ξεροκέφαλοι.» Πετάει ξαφνικά η Χάνα και πετάγομαι σαν ελατήριο.
«Τι θες να πεις;»
«Εννοώ σε θέλει και τον θέλεις... Και ξέρω πως δεν είναι ηθικό αλλά άμα συνεχίσετε να αποφεύγεται τα συναισθήματα σας νομίζω πως θα εκραγιται!»
«Εγώ από την αρχή το έλεγα!» πετάγεται και η Αλισον «μπορεί να είναι τέρμα ηλίθιος και εσύ το ποιο ξεροκέφαλο πλάσμα σε όλο τον πλανήτη αλλά εσείς μαζί δεν κάνετε και χόργια δεν μπορείτε!»
Τις ακουω και αισθάνομαι το σαγόνι μου να φτάνει το πάπλωμα του κρεβατιού μου.
«Πάτε καλά; Εμείς μόνο μαζί δεν κάνουμε! Είναι ηλίθιος, απετιτικος, κυκλοθυμικός και τέρμα σπαστικός! Και είναι και καθηγητής μας!»
«Και εσύ θα γίνεις δεκαοχτώ τον Μάρτιο.»
«Ο Μάρτιος είναι σε τρεις μήνες!»
«Ακριβώς Λούσι! Είσαι σχεδόν ενήλικη! Τι μπορεί να πάει στραβά μέσα σε τρεις μήνες;»
«Χάνα αισθάνεσαι καλά; Εντάξει η Αλισον, είναι η Αλισον, αλλά εσυ ήσουν αντίθετη από την αρχή! Και είσαι και η φωνή της λογικής γαμώτο! Τι έπαθες τώρα;»
«Απλώς... Απλώς βλεπω πως τον θες παρά πολύ. Όποτε σταματά να το αποφεύγεις και άστο να συμβεί!»
«Λοιπόν σε περίπτωση που το άφηνα να συμβεί πάλι δεν θα γινόταν. Έχει γκόμενα! ΚΑΙ μου έκανε πολύ ξεκάθαρο πως με μισεί...» Δεν περίμενα πως λέγοντας το δυνατά θα πονούσα ποιο πολύ.
«Αχ είσαι τόσο χαζή» λέει η Αλισον και είμαι σίγουρη πως στριφογυρίζει τα μάτια της αυτή τη στιγμη «προφανώς και δεν σε μισεί. Απλώς θέλει να νομίζεις πως σε μισεί. Και το όλο θέμα με την γκόμενα δεν μου γεμίζει το μάτι...»
YOU ARE READING
Ο Σπαστικός Καθηγητής Μου
Teen Fiction"Εσένα θέλω. Και πάντα εσενα θα θέλω." -John # #1 in drama 1/7/2019 ©IAMALONELYWOLF ©2018-Don't copy my story