Bölüm 1 : SİYAHLARA ALIŞMAK...

106 5 0
                                    

Arkadaşlar ilk öncelikle siyahlardan dönüş adlı kitabı okuyanlar lütfen okumayınız çünkü o hesap silindi o kurguya buradan devam edeceğim lütfen siyahlardan dönüşü kaldırıp karanlığın içindeyi yükleyin inanin bana o kitap,benim ama aksilikler yüzünden hesap silindi anlayışınız için şimdiden tesekkür ederim yıldız tanelerim . Umarım bana inanırsınız .O zaman başlayalım...bu arada yukarıdaki resim peri karekteri ..

Adım peri ama karakter olarak aynı şeyi diyemem en azından. Şu son beş sene için , evet daha önce iyi bir insandım yani çevremdeki insanlar çok iyi , çok tatlı biri olduğumu söylerlerdi şimdi görseler aynı kelimeleri sarf ederlermi bilmiyorum..
Tam beş sene önce ailemi bir yangında kaybettim 16 yaşında ve lise 2 öğrencisiydim o gün yine ısrarlarım sonucu anneme saçlarımı ördürmüş , babamın aldığı en sevdiğim pempe hırkamı giyip ikisinede sıkıca sarılıp çıkmıştım evden. Eve döndüğümde , evim büyüdüğüm yer , babamla oyunlar oynadığım , koşup düştüğüm , bir zamanlar kahkahaların yükseldiği evden o gün dumanlar yükseliyordu , annem ve babamı o kocaman siyah poşetlere koymuş götürüyorlardı , bağırıyordum götürmesinler diye ama duymuyorlardı o gün itfaiyeciler gelmiş evi söndürmüştü artık kahkaha sesi gelmiyordu yalnızca alevlerin söndüğünü belirten o buharlar yükseliyordu . Evet o yangın sönmüştü ama benim yangınım başlamıştı ve bu yangın birilerini yakmadıkça sönmeyecek . O gün herkes işini bitirip çekip gitmişti bense o enkazda yeniden doğmuştum artık eski peri yoktu ve ne kadar istesemde onu geri getiremezdim o gün polislerin gitmeden söylediği son şeyi duymuştum keşke duymasaydım belki o zaman içimdeki yangın tüm vicudumu sarmazdı ama duydum.
Polisin biri giderken " suikast apaçık suikast birde đış kapıya ( demir kapı) not bırakılmış.
Dedi koşup aldım polisten notta şunlar yazılıydı.

Küçük kızı üzmek istemezdim ama babasıda. Davada beni savunmayıp çok üzmüştü ne yapalım bedelini odemiş oldu . Umarım ufaklığın yetimhanedeki yılları iyi geçer .

Bu olanları düşündükçe yine çıldırıyorum evet o notu yazan orp çocuğunun dediği gibi olmuştu . Akrabalarım olmadığı için yetimhaneye gidecektim ve oda bunun farkındaydı babam ve annemin canını almak yetmezmiş gibi birde benim canımı yakmıştı . O gün polisler evden çıkarken beni de o nefret ettiğim ama siyaha aşık olmamı sağlayan yere yetimhaneye bırakmışlardı. Beş sene kaldım orda karanlıkta siyahların içinde tam 16 dan 20 yaşına kadar , aslında 18 de çıkıp gidebilirdim ama güvencem yoktu eee istanbul gibi büyük ve adam yutan bir şehirden bahsediyoruz ama baktım bir şekilde başımın çaresine . Liseye yetimhaneden devam ederken bir yandanda savunma taktikleri öğreniyordum , karete , tekvando ,judo gibi falan sonra boxa merak sardım bir süre sonra merekım ileri geçti,ve dersini almaya başladım bir iki küçük maçlar derken hedefler büyüdü ve maçlara çıkmaya başladım bir iki derken kendi paramı kazanıyordum yüksekti miktarı . Kafes dövüşü box maçları derken açılmıştım,baya kız olmam sorundu çünkü erkekler pek dövüşmek istemezdi zaten bende istemiyordum zorunlu olarak bir kaç erkekle maça çıkmıştım onlarıda zeka stratejimle yenmiştim . Kafes dövüşlerine devam ederken okulumu da ihmal etmiyordum hukuk kazandım amacım babamın yolunda ilerlemekti o avukattı ama ben savcı olacaktım .

Neyse konumuza dönelim büyük,maçlar dedik evet büyük maçların büyük getirisi oldu şu son beş yılda tam 200 milyon lira kazanmıştım üniversitede ikinci senemdi sonunda o iğrenç yetimhaneden kurtulmuştum artık o nefret ettiğim kadın bana işkence yapamayacaktı . Son gün artık bana ve diyerlerine yaşattıklarının bedelini ödetmem gerektiğine inanarak, saçlarından sürükleyip o karanlık odaya getirmiştim ilk önce girmek istemedim , ama beni ve diyerlerini dövdüğü kemerin halâ orada olduğunu görünce olanları hatırladım ve gözüm döndü , belkide rahatlamak ya'da bana ve diyerlerine,yaptıklarını ödetmek istemiştim o yüzden kemeri alıp boğarak öldürmüş öyle çıkmıştım oradan herkes intahar ettiğini düşünmüştü bende rahatça sıyrılmıştım bu işten .
Daldığım düşüncelerden hazanın dürtüklemesiyle çıktım.

KARANLIĞIN İÇİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin