Sabah alperi aramıştım dışarda kahvalti teklifi ettim o da kabul etti .
" tabiki gelirim kız deli,kankam yaa.
Deli bu çocuk ya hemen hazanın odasına girdim.
" hadi kalk bu gün kahvaltıyı dışarda edicez seni yeni arkadaşınla tanıştırıcam bence iyi anlaşırsınız ikinizde çocuk gibisiniz .
"Ne demek yeni arkadaş ya peri sana yetemiyom mu ben acaba ?
" sacmalama kızım hazırlan hadi.
"Bu arada farkındamısın gerçekten değişiyorsun kardeşim ,sen ve dışarda kahvaltı etmek .
" istersen değişmim kardeşim ne dersin? (Yastığı fırlattım).
"Yok ya değişim sana yakıştı iyi böyle .
" tamam kısa keste hazırlan bende hazırlanmaya gidiyorum 10 dakikan var .
" yok artık ne yaptin 10 dakkika da nasıl hazırlanim.
"Ben bilmem konuşacağına çık şu yataktan .
Hazanı uyandırdıktan sonra odama geçtim beyaz dar paça giydim , siyah bol kısa kol giydim , spor ayakkabılar ve siyah deri ceketimide giyip aşağı indim.
Saate baktım 10 dakika olmuştu bağırdım.
" hazan giyinmedin mi ? 10 dakika oldu hadi ,yoksa beklemeden giderim.
Hazan'dan: yok artık ya bu kadar dakik olmak zorunda mı ? Evet o çok dakik yetimhane de bize okul saatinin 8:00 olduğunu söylemişlerdi ben 7:30 da çıkmayı düsünüyordum çünkü okul yetimhaneye bes dakikalik mesafedeydi ama peri öyle değildi 6:00 uyanıp koşusunu yapar gelip duş alıp hazırlanır 7:00 beni kaldırır zorla kahvaltı etmemi sağlardı ama o etmezdi. O sade kahve icmeyi tercih ederdi. Okula geldiğimizdeyse bizi görenler saygıyla yanımızdan çekiliyordu bu da benim hoşuma gidiyordu . Kavga ettiğimde peri gelip hepsini dövüyordu ee sonuçta periydi o herkesi korkutan kız. Yaşadıkları bu hale getirmişti onu , güçlenmişti çünkü bu dünyada güçlü kalmak zorundaydı. Çünkü o periydi.
Düşüncelerden sıyrılıp kot ceketimi de alıp aşağı indim." eyvah peri kızmış.
" kızım 15 dakika oldu yuh be kapıyı kitle hadi.
Peri çıkmıştı bende evi kontrol edip
Kapıyı kitleyip çıktım. Arabaya bindim bi kahvalti salonuna gelmiştik .birine selam verince bahsettiği çocuğun olduğunu anladım o tarafa ilerledik masaya geçtiğimizde çocukla el sıkışıp oturduk masa donatıldı çocuk gerçekten çok komikti espiri yapıp duruyordu periye baktığımda ciddi bir şekilde karşı masaya bakıyordu ." ne oldu peri?
" yok bişe siz kahvaltınızı edin ben geliyorum .
Peri'den : alperle buluşmak için hazanla kahvaltı salonuna gelmiştik ,karşı masada onu görmüştüm ne işi var burda hemen yanına gittim bakalım amaci neymiş?
Uraz'dan: o günün gecesinden itibaren peri karahan'ı araştırmıştim ailesini bir yanginda kaybettiğini, intikam ateşiyle yandığını , yetimhanede büyüdüğünü, dövüş teknikleri bildiğini , yetimhane de işkence gördüğünü ,ve en ilginci onun yetimhaneden çıktığı gün ona işkence eden kadın intihar etmiş tabi,öyleyse ben perinin yaptığını düşünüyorum ,
Bu intikam,ateşinin içinde onu yalnız,bırakamazdım , onun da siyahları vardı ,benimde ama o da karanlığından kurtulmak istiyordu bende . Onu takip etmeye başladım ,şuan kendi,gibi yetimhanede büyüyen arkadaşı hazanla kafeye gelmişti , peri ne kadar kötü görünüyorsa hazan da bi o kadar iyi . Peri yanıma geldiğinde düşüncelerden kurtulmuştum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDE
Novela JuvenilSevdiklerini acı bir şekilde kaybeden iki insanın intikam için bir araya gelmesi. ikiside karanlık ve ikiside bu karanlıktan kurtulmak istiyor bu insanlar bir,araya gelirse ne olur? Uraz: bana yardım edeceksen çimen göz beni bu karanlıktan çıkartac...