BÖLÜM 11 :❤ Kagan aşık oldu ! ! ! ! !♥

11 0 0
                                    

Urazla hala sarılıyorduk taki  sırtımdan sertçe  baston oldugunu düşündüğüm  birseyle durtuklenip  ayrilmamiz saglanana kadar ,ben yavasca arkami dönmüştüm ki  gördüğüm kişiyle  şok geçiriyordum  bu kadın çok değişikti  kapalıydı  kaşları  çatık gözleri tıpkı urazinkiler gibi  mavi, kadın bize bakarken ben yavaşça  Urazdan uzaklaştım  kadın uraza bakıp konuşmaya  başlamıştı,

"Sen buralara gelirmiydin ,burayı bulman zor olmadimi , 

"Hala özür dilerim ne desen haklısın  ama gelemedim ışte o serefsizin peşine düştüm. Affet beni .

Kadın bana  dönüp  gülümseyerek konuşmaya  başladı.

"Bu kim yavuklunmu yoksa oğul.

Ben öylece  olanları  izlerken uraz çok normalmis gibi kafasını  aşağı yukarı  sallayarak  .

"Evet hala sevgilim adı  peri . Dedi resmen şok geçiriyordum gözlerimin portlediginden  eminim uraz yine göz kirpmisti ben ona garipser gibi bakarken kolumun tutulup içeri suruklendigimi  ve hala tarafından  sorgu altına  alındığımı yeni idrak ediyordum.

"Yaa demek  urazimin sevgilisinin ne zamandir birliktesiniz .

Uraz hemen cevapladı.

"1 ay oldu hala .

Gerçekten de birlikte yasiyali 1 ay olmuştu, ne çabuk oldu,  bu süre de neler neler  yaşadık , boğulma  tehklkesi bile atlattim ,  uraz bunu dedikten sonra ,  halanin söylediği  seyle yutkunamamam ve çayın genzime kaçması sonucu oksurmem de  bir olmuştu.

"Eee iyi madem,  böyle sadece sevgili midir nedir ? öyle deyipte gezilmez,  bi ad koymak lazım,  kizim ailene soylede istemeye gelelim.

O an yutkunamadim , ailemden bahsedilince hep böyle olurdum , o sıra uraz yavaşça omzumdan elini sararak güç verirmişcesine ovusturdu,  ne de iyi  gelmişti yanimda birini hissetmek , bana guc vermesi,  yalnız  olmadigimi dolaylı yollarla  anlatmış olması ,  bir süre öyle kaldıktan  sonra , yüzüme sahte  bir gulumseme yerleştirip,     karşılık vererek derince bir nefes aldım ve başladım konusmaya .

"Ben ailemi 16 yaşımdayken kaybettim efendim .

Urazin halası öylece baka kalmisti; anlaşılan  sasirmisti ,  sonra birden kendine çekip sarıldı ne olduğunu  anliyamadan  .

"Ben seninde halanim peri kizim .

Sarilma islemini bitirip  , ayrıldığımız sirada , birden duraksayip  yüzüme  garipce  baktı ve lafa girdi hala. ..

" periydi dimi kizim?    yanlış olmasın da ,  aman zaten ne değişik isimler çıktı öyle ,   yok afra ,yok  esin falan bunlar bana uymaz , ben senin ismini de unutur dururum şimdi,  ben en iyisi hatice diyim sana .
O öyle samimi ve içten konuşurken;  ben de onu izliyordum sonra  da ,

Onu onaylayayip kagani izlemeye başladım  , çaya biskuviyi batiriyordu ama ağzına goturene kadar , bisküvi  yumusayip yere düşüyordu yine aynı şekilde  tekrar edicekti anlaşılan ,ama urazin buna izin vermedigini ve yine her zaman ki  gibi kafasina patlatıp  .kısık bir sesle.

"Adam gibi ye şunu yoksa si...m seni .

Lafını zorda olsa duymustum en azindan hala duymamıştı .kagan mizmizlanmaya  basladi .

"Şu hayatta bir bisküvi zevkim var haa bide soda haa bide güzel kiz bide sacla oynamak gibi karışma kardisim. Ya karışma .

  uraz yine dişleri arasından konuştu. ..

KARANLIĞIN İÇİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin