Vee karşınızda alper arcan yani nial horanBir it çocuğun tekini duvara sıkıştırmış yok parayı sökül falan diyor asıl dikkatimi çekense çocuğun sırıtmasıydı.
Bu durum işime gelir sonuçta canım sıkılyor birileriyle uğraşmak iyi gelebilir." hop ne iş birader sen ne zamandır bu okulda haraç kesiyosun ?
" sen kimsin kızım bide senle uğraşmim hadi git işine .
Bu ne cesaret lan benimle böyle konuştuğuna pişman etsem iyi olur.
" uğraşsana ya seninle şöyle bi güzel kaynaşırız haa olmaz mı?
O arada arkama dönüp baktım kalbalık olmuştu herkes kendi arasında konuşuyordu.
" şimdi bitti bu periyi tanımıyormu ?
" bu çocuk yeni o yüzden kara meleği tanımıyor ama ileri giderse peri kendini güzel tanıtacak .
" ben peri burda beni herkes iyi tanır dimi arkadaşlar? Bir kaç kişi aynı anda kara melek dedi, evet bu okulda herkes beni kara melek diye çağırır kara sanırım siyah giydiğim için melekse okulu yetimhanelere ve bakım evlerine yardım etmek adına ikna etmiş olmamdı. Her neyse , fazla uzatmadan çocuğa yumruğu geçirdim , parmak kemiklerim kan olmuştu o çocuksa şaşkınca bana bakıyordu sanırım bu da yeni çünkü hiç görmemiştim birden sırıtarak .
" vay be kıza bak sen neymişsin ya adın periy di dimi bende alper memnun oldum .
Öylece uzattığı eline baktım sonrada sıktım bu çocuk değişikti sanki 16 yaşında gibi hazan gibi çocuksu davranıyordu. bende adımı söyleyip tekrar yerime geçtim kahvem soğumuştu çöpe atıp kampüse geçtim
Sınava girip 20 dakikada çıkmıştım saate baktığımda 14:14 tü eve gitmek için erken olduğunu düşünerek spor salonuna gitmeye karar verdim. Okuldan çıktığım sırada telefonum çaldı nefesti ." efendim nefes .
" alo peri sana bişi demem gerek.
" söyle dinliyorum .
" erkan kaya , burdaymış istanbulda .
Şaşırmıştım kendi ayağıyla geri dönmüştü eceline susmıştı demek .
" eyvallah nefes bilgi için saol .
" rica ederim .
Tam arabaya binecekken o çocuk gelmişti.
" naber görüşmeyeli .
Bu çocuğun amacı ne soralım .
" iyi biraderde amacın ne neden benimle konuşmaya çalışıyorsun ,
" arkadaş olmak için .
" benim arkadaşa ihtiyacım yok.
" ama benim var bak ben daha yeniyim ve senin gibi bir arkadaşım olsun isterim lütfen biraz vakit geçirsek .
" bak kardeşim çocuk eylendirecek vaktim yok spora gidiyorum .
" tamam bende geliyim hem bende spor yapıyorum .
" koşu falan mı yapıyorsun söyliyim ben box yapıyorum o da sana gelmez .
" bende ilgileniyorum ki hadi bende gelim lütfen .
" bela mısın ?
" yooo aslında tatlı olduğum söylenir .
"İyi atla bakalım.
" oo honda diyosun .
" hıı honda diyorum .
Spor salonunda biraz vakit geçirdikten sonra bir cafeye geçtik alperle sohpet ettik tek yaşadığını ve bundan memun olduğunu dile getirdi bende hazanla yaşadığımdan bahsettim . O cappy istedi bende yine vazgeçilmezim olan sade kahvemi birazdaha konuştuk hangi mesleği neden istediğimizden falan o çocuk doktoru olmak istiyormuş yakışır aslında kendide çocuksu o çok uzun boylu olmasada uzun ,sarışın , mavi gözlü ve gözlüklü biri gözlük kimilerini inek gibi gösterir ama onda bi karizma yaratmış espiri meraklısı biri o espiri yapıp duruyo bense gülmüyordum çünkü annem ve babam öldüğünde renkli giyinmeyi nasl yasak ettiysem. Başkasının yanında gülmeyide yasaklamıştım kendime. Biraz daha sohpet ettikten sonra alperi evine bırakıp bir kaç kez daha istanbulu turlayıp eve gelmiştim anahtari yine vitrine fırlatip, mutfağa geçtim .Hazan yemek yiyordu bende bişiyler atıştırıp yukarı çıktım ufak bir duşun ardından tekrar aşağı indim hazan tv izliyordu koltuğa oturup öne doğru eğilip ellerimi önümde birleştirdim erkan buradaydı onu gebertebilirim ailemin intikamını da beni yetimhaneye göndermeyi saglmasınında hesabını sorabilirim artık . Hazanının sesiyle kendime geldim .
" ne oldu peri daldın yine .
" yok bişe ben bahçedeyim .
Ev bahçeliydi arka kapıdan bahçeye çıktım ayaklarım yalınayak olduğu için çime basınca ilk ürperdim ama sonra iyi geldi ortaya doğru ilerleyip oturdum ve bi sigara yaktım sigara dumanını cigerlerime haps edip yavaça geri bıraktım sonra aklıma annem ve babamla yazın , akşam dışarda oynadıklarımız geldi babamla top oynardık hiç bitsin istemezdim annem gelir süt bahanesiyle içeri girmemi sağlardı sütü pek sevmezdim ama içerdim işte . Bunları düşündükçe bir yaş süzüldü gözümden aslında onları kaybettiğim günden beri ağlayamazdım ama şimdi ağladım işte . Sigaramı söndürüp yavaşça sırt üstü uzandım ellerimi kafamın altına koyup gözlerimi gökyüzüne çevirdim o küçük parlak şeyleri ,yıldızları izlemek bana huzur veriyor uzun bir süre öylece onları izledim sonra bir kaç dal sigara izmariti daha biriktirdim hayat küllüğümde . Annem cemal süreyyanın kısa ve anlamlı sözlerini çok seven bir kadındı bir keresinde şöyle kısa bişeyi dile getirmişti.
Küskünlüğüm hayata değil
İçindeki beş para etmez insanlara
Bıkkınlığım ise , onların yüzüne bakmak zorunda kalmam aslında.Annemin dediğini şimdi daha iyi anlıyorum insanları tanıdıkça bıkmıştım onların sahteliğinden hazan hariç kimi tanıdıysam kuru sıkıydılar şimdi biri daha var tabii oda alper o iyi bir çocuk .onunla anlaşabileceğime inanıyorum hazanda anlaşır bence en iyisi onu kahvaltıya davet etmek .
Artık gerçekten uykum gelmişti iceri girip uyusam iyi olur.( bu arada arkadaşlar gercekten çok uykum geldi saat tam olarak 2:20 umarım uykusuzluğum sizler icin önemlidir gerçi ondan bir şüphem yok bence siz hakkını verirsiniz .😊)
İçeri girdiğimde hazan uyukluyordu onu dürtkledim.
" hadi git yatağında uyu kalk ...
" yaa dur be canım kestirem şurda biraz .
" hazan kalk yoksa su boşaltcam hadi.
Hazan birden kalkıp merdivenlere ilerledi bende mutfağa geçip su içtim ve odama geçip yatağıma uzandım.
Evet arkadaşlar canlar ciğerler sizlere gelelim hikâyeyi umarım beğeniyorsunuzdur şu an kısa kestim çünkü zorlanıyorum deftere geçirip tekrar buraya yazıyorum ilk yazdığım hikayemi anlatıyorum tek ,fark isminin değişmiş olması ve bir kaç yerdeki,ufak değişimler lütfen inanın bu kitap SİYAHLARDAN DÖNÜŞ kitabının aynısıdır sadece ismi değişti ve benim kullanıcı adım , onu mvi 1903 adlı kullanıcı hesaptan yazıyordum.
Bunu sevilay '- yy hesabından yaziyorum .sevgiler yıldız tanelerim umarım hayatınız yıldızlar kadar parlak ve guzel,olur lutfen vote ve mesaj atın sizin dusunceleriniz benim icin cok onemli , çarpılmama garantisi var opuldunuz 😘😚😚seviliyonuZz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDE
Ficção AdolescenteSevdiklerini acı bir şekilde kaybeden iki insanın intikam için bir araya gelmesi. ikiside karanlık ve ikiside bu karanlıktan kurtulmak istiyor bu insanlar bir,araya gelirse ne olur? Uraz: bana yardım edeceksen çimen göz beni bu karanlıktan çıkartac...