Furkanın geldiği ve vedalaşıp gittigi günün ardından bir hafta geçmişti .Sabah her zaman ki gibi kahvaltımızi etmis kaganla birlikte masayi toplayip salonda koltuğa yayılmış oturuyorduk kagan iki eliyle karnina dokunup konuşmaya başladı.
"Kız peri bu gidişle sen bana kilo aldırcan sonrada kızlar yüzüme bakmicak .
Omuz silktim ve
" bakmasınlar sen benim denekimsin begeniyormusun yaptığım şeyleri"
o sıra urazda kaganin yanına oturmuş kafasını arkaya yatırmış ve konusmamiza dahil olmuştu bile.
" lan ! sen bu halinle kızların sana baktigina inanıyorsun, bide gelmiş kilo aldığında bakmicaklarini mi soyluyorsun.
"He tabi senin tuzun kuru kardişim sen yakisiklisin benim tipimi yüzüme vuruyon .
"Birincisi kardişim değil kardeşim ,ikincisi tabiki yakışıklıyım ve bununla ovunmem .
Bunu derken bile ovunuyordu sonra biraz toparlandı ve bana dönüp konuşmaya başladı.
"Seni bi yere götürüyorum küçük bi çanta hazırla çimen göz. ..
"Anlamadım nereye gidiyoruz.
" huzurlu bir yere ,benim büyüdüğüm meslegime kavustugum yere Ankara ya halamın yanına gidiyoruz .
O sıra kağan koltuğa çıkmış çocuk gibi zipliyordu , bir yandan da
" bende gelicem lan bende. .
diyordu şuan çok komik görünüyordu , anneleri bi yere götürmez onlarda ağlar mız mizlanirya ışte öyle mizikci cocuklar gibi , uraz hızlı bir hareketle kagani tutup koltukta yatar pozisyona getirdi ,kagan da ters köşe yapmis gozlerini kirpistirip,
"Bende gelsem , ha beni de götür beni de , hadi bee.
Yatar pozisyona getirdikten sonra kagan her ne kadar lafını kesmiş olsada , o kagani omuzlarından koltuğa bastırmaya ve bir yandanda ona sitemde bulunuyor , hatta resmen işkence ediyordu ...
Kağan onun elleri arasında , çırpınıp bağırmaya başladı. ..
" imdat !! itfaiye ,siayey, fbı polis, adam öldürüyorlar, imdat !..
O ara uraz yine sözüne devam etti..
"adam gibi dursana pezevenk , bu nasıl haraket böyle ayrıca hayır gelmiyorsun .
Dedi daha sonra ayaklandı ve mutfağa doğru ilerledi tam kapıya varmistiki, kagan bi anda sırtına atladı , urazın kagani atmasını bekliyordum, ama o tam tersini yapmış ve sırtında duran kagana hiç bisiy yapmadan mutfağa giriş yapıp, dolaptan soğuk su çıkarıp, içti tabi kağan urazın sırtında yine konuşmaya başladı.
"Kardişim,canım, ciğerim kardişlerin gülü, bende geliyim be gamzelerin kralı .
O sırada urazin yanagini isaret parmağıyla kurcaliyordu, uraz kagani bi anda yere birakinca kagan saydirmaya basladi.
"Ulan manyak bu kıç ne kadar kıymetli senin haberin varmı haa .
"Niye kıymetli kıçınla mı para kazaniyon?
Zaten olanlara gülmemek için kendimi zor tutuyordum, birde uraz in son söylediği şeyle daha fazla dayanamadım ve kahkaha atmaya başladım , sessizlik olunca kafamı kaldırdım bi an urazla göz göze gelmeyi planlamadigim için şaşırmıştım uraz bana bakarken, kagana dönüp konuşmaya başladı, söylediği şey bu kez sasirmama ve en onemlisi de utanmama neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDE
Teen FictionSevdiklerini acı bir şekilde kaybeden iki insanın intikam için bir araya gelmesi. ikiside karanlık ve ikiside bu karanlıktan kurtulmak istiyor bu insanlar bir,araya gelirse ne olur? Uraz: bana yardım edeceksen çimen göz beni bu karanlıktan çıkartac...