İşte uraz ateş ve peri karahani değiştirmek istedim bence bu ikili daha iyi oldu umarım sizde beğenirsiniz. ...
Sabah her zaman ki gibi küfür ederek hazanı uyandırmıştım. Sonrada rutin isim olan kiyafet faslinida halledip,okula gitmek için evden çıkmıştım normalde olsa gitmezdim ama aklımı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Ondan önce sahile gidecektim evet evet sahil bana iyi,gelecek, arabayı kırdım sahile geldiğimde her zamanki gibi kayalıklara çıkıp oturdum bir sigara yaktım derince içime çekip,yavaşça bıraktım bu kezde denizin kokusunu içime hapsettim annemi ve babamı düşündüm eski periyi ,pembesiz yaşıyamayan periyi ,ama şimdi siyahsız yapamaz oldum intikam uğruna herşeyi yapmak istiyen ama hiç bişiy yapamayan periyi düşündüm ,ben çok değişmiştim o şerefsizi gebertmek istiyorum ama . O zaman periye ait son pembeyide kaybetmek istemiyorum. Zaten birini öldürerek ilk pembeyi kaybetmiştim.
Annem benim iyi biri olduğumu ve bunun göstergesi olarak ta pembelerim in olduğunu söylemişti son pembeyide kaybedersem eski halime dönemezdim halâ bir umut var içimde . Herşeye yeniden başlayabilirdim bu yüzden ilk önce mesleğime kavuşacak , maçları bırakacak ,siyahtan vazgececektim.
Bu kararı hazana açıklamak için arabaya yol aldım tam kaldırımdan kenara geçecektim ki bir korna sesi duydum ve birinin kolumu tuttuğunu hissetim şuan yerdeydik kafamı kaldırdığımda esmer ,mavi gözlü siyahlar içinde bir adam vardı,karşımda en az 23 görünüyordu hemen kalktım ve ..." kusura bakma birader.
" iyimisin? Ya bişi olsa neden yola atlıyorsun canınamı susadın.?
"İyiyim , saol,hem yola falan da atlamadım it herif arabayı hızlı sürüyormuş ne yapim ?
" Neyse daha dikkatli ol.
" adın ne ? Yada boş ver yaa ".
Neden ismini merak ediyorum ya ne oluyor. Ama hayatımı kurtardı bence ismini öğrenmem gerek .oda uzatmadan ismini söyledi zaten.
" adım uraz ateş yalnız siyahlar la fazla koyu görünüyorsun bence senin rengin pembe ufaklık" .
" Bir dakika orda dur bakalım ufaklık falan değilim,20 yaşındayım ben ayrıca hangi renk giyineceğimi sana soracak değilim" .
Şuan bir cevap bekliyordum o da ciddi bir hal,alıp konuşmaya başladı.
" Ben 25 olduğuma göre sende 20 yaşında olduğun için doğal olarak ufaklık sayılıyorsun yani.
Ayrıca pembe konusunu bi düşün siyah senin rengin değil.Yaşadığın kötü olayları, anıları siyahlarla kapatırsın ama yok edemessin. Sana bi tavsiye ne olursa olsun hayatını yaşa pembelerine dön ."Sen nerden benim kötü şeyler yaşadığımın kânâtine vardın?
Kendini gösterip." çünkü bende yaşadım ,siyahlar acıları örter , siyahlarla birlikte acılarını yok ettiğine inanırsın , ama yok edemessin o yüzden sende yok ettiğine inan ama unutma. Çünkü seni ayakta tutan ve tutacak olan o yaşadıkların.Bu arada senin , adın ne ufaklık ?
" Bence öğrenmene gerek yok nede olsa sen bir isim koydun ( ufaklık )birden ciddileşti ve .
" neyse ufaklıklarla uğraşmaya vaktim yok .
Deyip gitmişti bende arkasından adımı söyleyip bir sigara yakıp arabama atladım ve eve gittim.
Şimdi acılarımı yok ettiğime inanmak için ilk adım eski tarzıma dönmem siyahlardan vazgeçmek olacak .Dolabın karşısına geçip siyahları ayırdım daha doğrusu dolabın hepsini desek daha doğru.
Daha sonra yatağıma yeni ve renkli nefresimler geçirdim o sırada hazan gelmişti şuan şaşkınca bana bakıyordu e kız haklı odamı hiç renkli görmemişti siyahları ayırdığımıda fark edince şaşkınlığı iki kat arttı." öyle bakma alışverişe çıkıcaz hazırlan hadi.
" nasıl ya ne oluyor ?
" değişiyorum eski peri olma kararı verdim hadi .
Şuan mağazadaydık hazan rengarenk kıyafetler getiriyor bende deniyordum, mavi elbise ,sarı tulum ,beyaz pantolonlar , pembe etekler ki artık eteği unutmuşm sanki , ayakkabı falan derken vakit geçmişti eve geldik çok yorulmuştum hemen odama geçtim yatağıma uzandım hayatım eskiye dönüyordu uraz sayesinde. Aslında sahildeyken düşünmüştüm eskiye dönmeyi urazlada konuşunca bu fikre daha da ısındım ve oluyor işte.Kapının ani açılmasıyla fırladım hazana yastık fırlatıp ne var dermiş gibi baktım." hadi kalk son şeye geldi sıra .
" neymiş o son şey hazan uğraşamam yorgunum .
" ne o pesmi ettin peri hem önemli saçlarının bakımını yapmamız lazım hem boyatırız da .
"Bikere boyatmayı geç o olmaz ayrıca bakım , hangi anlamda bakım.
" kırıkları aldırma belki biraz kestirme işte hem neden boyatmıyoruz ,
" olmaz boyatmam ama kestiririm hadi çıkalım o zaman .
" tamam .
Hazanın ısrarı sonucu koaföre gelmiştik uzun süredir kuaföre gelmiyordum sandalyeye oturdum kadın bir kaç saç bakımından sonra eline makası aldı ve öncelik olarak kırıklar alındı. Saçlarım annem gibi olsun diye kahkül kestirdim .
Sanki 16 yaşıma geri dönmüş gibiydim eve geldiğimizde uykusuzluktan bitmiştim hemen odama çıkıp yattım.Hazan: çok garip şeyler oluyordu ,ama bu olanlar iyi şeylerdi fark edebiliyorum kardeşim artık siyahlarla kaybolmayacak yeni renkli kıyafetler aldık , saçlarında küçük te olda değişim yapıldı. Bence iyi olacak acısını yok edemezdi ama hafifletebilir di ve hafifletmeye de başlamıştı çok yorulmuştum ,yorulmuştuk peri yatmıştı bende daha fazla dayanamayıp uykuya teslim ettim kendimi.
URAZ'DAN: O gün yine sahildeydim annem öldürüldükten sonra her gün bu sahile geliyordum . 14 yaşındaydım serkan yağız , babamın şirketini satın almak isteyen piçin yüzünden annemi kaybetmiştim . Babamla anlaşmayı sağlayamayınca ,kendine yakışır bir şerefsizlikle annemi kaçırmıştı. Annemi bulana kadar , her dakika bize videyo atıyordu ,annemi dövmüş, işkenceler yapmış , son vidyodaysa şunları söylemişti.
Bu olanlardan sen sorumlusun arda ateş , anlaşmayı sağlasaydın bunlar olmazdı ,güzeller güzeli eşine zarar gelecek tüh ...
Ve daha sonra anneme o pis ellerini sürmüştü, ona ulaşmıştık ama çok geçti annem artık nefes almıyordu , çok üşümüştü montumu sardım ama kapatmadı sonra babamın montunu örttüm ama olmuyordu işte annem hala çok soğuktu . Babama baktığımda dizlerinin üzerine çökmüş ağlıyordu bense donmuş gibiydim hatta ölmüş. Babam o gün den sonra beni halamın yanına ankara ya göndermişti , içim yanıyordu intikam almak istiyordum ama hiç bişiy yapamadım halamın yaninda okuluma devam ettim ve avukat oldum artik avukat uraz ateş olmuştum . Daha sonra avukatlığı bırakıp istanbula geldim çünku tek amacım olan seyi yapacktım. Annemin intikamını alacağım, yıllarca bu ateşle yandim .
Serkanı bulup anneme yaptıklarının. Bedelini ödeticem.
Sahil kenarındaydım annemle buraya gelir denize taş atar hayallerimizden bahsederdik ,yine hayalimi anlatmaya başlamıştım ama bu kez denize değil anneme anlatıyordum sanki rahatlamıştım . Sonra bir sigara yaktım tam yolun diyer tarafına geçecektim ki korna sesi duydum kafamı çevirdiğim de bi kız yoldaydı kolundan tutup çektim ve yere düştük ani bir şekilde kalkıp "kusura bakma birader dedi. "İyimisin" . Dediğimde"İyiyim " demişti hatta şoföre bile kızmaya başlamıştı bende," daha dikkatli ol " dedim. Adımı sordu sonrada "neyse ya boşver " adımı söyledim konuştuk biraz. O da siyah giymişti ama ona yakıştıramamıştım acaba sevdiği içinmi yoksa yaşadığı kötü bir olay yüzündenmi bunu da ağžını arayarak sormuştum "siyah senin rengin değil pembe giymelisin" şeklinde, sormuştum kötü şeyler yaşamış, ufaklık demiştim biraz kızmıştı . Giderken adının peri olduğunu söylemişti. Çok güzel bir isimdi ama bunu ona söylemedim ,sonuçta ilk kez gördüğüm bir kıza iltifat edemezdim, ki benden bahsediyoruz hayatında hiçbir kıza o gözle bakmayan uraz ateş . Eve geldim ve serkana ait bilgiler araştırdım.
Sonrada o kızı araştırma kararı aldım bakalım kimmiş ve ne yaşamış bu çimen göz .Bilgi edinmiştim ve çokta yorulmuştum dosyaları topladım ve laptobu kapatıp yattım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDE
Fiksi RemajaSevdiklerini acı bir şekilde kaybeden iki insanın intikam için bir araya gelmesi. ikiside karanlık ve ikiside bu karanlıktan kurtulmak istiyor bu insanlar bir,araya gelirse ne olur? Uraz: bana yardım edeceksen çimen göz beni bu karanlıktan çıkartac...