Ve kagan erel yani batuhan sevimo:)
Periden: sabah saat 10:00 da uyandım banyodaki rutin işlerimi halledip aşağı indim mutfaktan garip sesler geliyordu yaklaştıkça anlaşılmaya başlamıştı.
K: deli bile deli bile veriyor senden daha iyi kararlar.
Mutfak kapısına geldiğimde şarkı söyleyip dans eden çocuk gibi bir adam ve su içip , onu gerçekten deliymiş gibi izleyen bir adam daha görmek garibime gitti .kendimi belli etmek amacıyla yavaşça öksürdüm ve o da tüh bismillah diyerek parmağını dişine deydirip bana baktı sonrada uraza bakıp konuşmaya başladı.
K: bu kim aşkım ,yoksa eve kız mı attın yok artık ben sana yetmedim mi neyini eksik ettim de bunları görüyorum ben hak ettim mi .
"Saçmalama kağan kızda yanlış anlayacak siktir git şurdan.
Deyip içtiği suyun sonunu ona fırlatıp yanımdan geçerek içeri geçti. Kağanda kızmış gibi bana donup elini beline koyup konuşmaya başladı .
"Gördün mü kız sevgilimle aramı açtın ,ayrıca sen nasıl gelip gizlice benim sanatımı izlersin bakim.
Şuan şaşırmıştım ne diycemi ne yapıcamı bilmeyip öylece dinliyordum o da birden gülmeye başladı ne olduğunu anlamaya çalışırken o anlatmaya başlamıştı bile .
"Kiz sende alemsin ha şaka yaptığımı anlamadın mı hem korkma uraz tipim değil bakmam ben senin manitana kardeşim o .
Ben ne demek istediğini anlamaya çalışana kadar kağanın kafasına çoktan bi minder gelmiş uraz tarafından olan biten anlatılmıştı .
"Haa yani siz manita değil intikam yoldaşısınız sırf intikam alabilmek için bir araya geldiniz öyle mi ?
"Aynen piç.
"Sen dur lan ben periye soruyorum.
"Evet kağan biz urazla intikam için bir araya geldik.
" hım demek öyle neyse ilk önce kahvaltı ,sonuçta kahvaltı etmek önemli bir müesesedir öyle değil mi?
Kahvaltıya geçmiştik urazla karşı karşıya kağanlaysa yanyanaydık kağan çayları doldurmuştu çayımızı alıp kahvaltıya geçmiştik uraz kahve içiyordu ben çayımı yudumluyordum kagana baktığımda kakaolu fındık kremasını yüzünün her yerine sürmüştü uraz Kağana ters bi bakış atıp kalkmıştı masadan bende Kağana peçete uzatıp urazın ardından bahçeye çıktım .
" erkan kaya bu gün saat 00:40 ta mal alımı yapacak .
" mal dediğin ne uyuşturucu falan mı?
" Evet bu gün uyuşturucu ama her zaman yaptığı iş bu değil tabi.
"Nasıl anlamadım tamam bende araştırmalar yaptım bu zamana kadar bu adam hakkında ve kaçak işler yaptığını öğrenmiştim. Uyuşturucu falan hatta onun yüzünden yakalanmış ve kurtulmak için avukat olarak babamı secmişti başka ne yapıyor bu adam ?"
"Kadında pazarlıyor hatta yurt dışından bile getirdiği oluyor.
" ne
"Evet . Neyse dediğim gibi bu gün uyuşturucu sevkiyatı var bu gün onun işini bitirebiliriz böylece sende intikamını almış olursun .
" Evet senin sayende bu gün ailemin intikamını alıcam.uraz baş parmağıni dudağina deydirip.
" ımm , bak şimdi biz kağanla ufak işlerimizi halledicez araba falan kiralicaz sen biraz daha dinlen biz geldiğimizde çıkıcaz tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDE
Teen FictionSevdiklerini acı bir şekilde kaybeden iki insanın intikam için bir araya gelmesi. ikiside karanlık ve ikiside bu karanlıktan kurtulmak istiyor bu insanlar bir,araya gelirse ne olur? Uraz: bana yardım edeceksen çimen göz beni bu karanlıktan çıkartac...