Periden : Bu ,bu oydu onu uzun suredir goremiyordum Furkan Baral. lise askim , yine ayni hic degismemis . Onunla lise birde tanismistik ve yakin arkadas olmustuk aslinda ben ondan hoslaniyordum. Ama o bana ayni duygulari beslemiyordu bu her halinden belliydi yetimhaneye gectigimden beri onu gormemistim, iyide bunca zaman sonra beni nasil buldu , o uzun boylu ,esmer ,kahve gozlu ve gamzeliydi ama hic bir gamze urazinkiler kadar muhtesem olamaz , ne oluyor ya neden uraz ve furkani kiyaslar oldum ben . Dusuncelerden cikip tekrar uraza baktim ve furkana bakip konusmaya basladim.
"Sen beni nasil buldun?
Hafifce gulumsedi ve cevap verdi .
"Aslinda cok zordu,ama,bir kac arastirmadan sonra buldum ,seni cok ozlemisim peri.
Peki ben ,ben ozlemismiydim ?bilmiyorum belkide unutmustum furkan birden sarilinca irkildim , bu kokuyu unutmamisim, her yanimdan gecisinde icime cektigim o koku , ama urazin kokusu kadar muhtesem degil yine ayni seyi kiyaslama yaptim ışte .ama neden ? Yavasca geri cekildim.
"Neden beni ariyordun .
O da bir süre gözlerime baktı ve lafa girdi .
" ben burdan gidiyorum peri lise ardaslarim ,akrabalarim ,diyer arkadaslarim hepsiyle vedalastim, seninle de vedalasmak istedim. Dedigim gibi sana ulasmak zor oldu ama deydi .
Furkan bunlari soylerken ben yavasca uraza cevirdim kafami , baskislari garipti soguk ama bana degil furkana karsi , bunu nasil anladim ,furkana bakarken sinirden sekilli kaslari tek cizgi haline gelmisti ve gozleri kizarmisti, ama bana baktiginda kaslari eski halini almis ve gozleri parlamaya baslamisti.Yine bir sigara yakmış o da benim yanımda durmuş öylece furkana bakıyordu, tabi bakışları hoş bir bakış değildi, sanki üzerine atlamak ,onu yumruklamak için bekler gibiydi, gerçi neden öyle bisiy yapmak istesin? Ben neden böyle düşünüyorum bilmiyordum. .
Tabii yine ,konusmaya başlamış urazın odakladigi bakışlarını furkan dan çekmesini sağlamıştı. Ama bu soyledigiyle benim gözlerimin portlemesine neden olmuştu. ..
" eee gencler siz ne yasadiniz gecmiste?
Kaganin bu sozu ustune uraza baktim, o da kagana ters bir bakış attiktan sonra bana dondu tekrar , soyliceklerimi merak ettigi her halinden belliydi , gozlerime odaklanmis oylece bekliyordu .
Bende kagana ters bir bakış atıp , sorusunu cevapladim"Biz lise arkadasiyiz. O kadar senin düşündüğün gibi bir yasanmislik yok
yani .O öylece bana bakıp , kafa sallarken, furkan da dediğimi kafa sallayarak onaylamışti , bende o ara derin bir nefes almış ve çoktan bakislarimi uraza çevirmiştim ,
Uraza baktigim da , onun da derin bir nefes aldigini fark ettim , bu nedense hem hosuma hemde komigime gitmisti.Kafamı hafifce yere eğip,sağa sola salladim ve baş parmagimi agzima dayayıp , daha doğrusu disimle oynayip gulusumu sakladım, neden guldugumu bilmediğim gülüşü, saklamaya çalıştım, o sıra uraz bana bakıp , koltuğa ilerledi ..
Bende tekrar furkana döndüm. .Furkanla vedalasip onu kapiya kadar gecirdim ,uraz ve kagan koltuklara yayilmis maci bekliyordu bile, urazın hiç bisiy dememesi beni şaşırtmıştı, peki furkan nasıl bulmuştu beni, daha fazla düşünmek istemedigimden neyse ya , aman
gibisinden sesler mirildanip . mutfaga geçtim ve
Mutfak dolabindan kaganin zulaladigi cips ve sodalari alip iceri gectim kagan pis pis bakmaya basladiginda da ..."Ne ,neden oyle bakiyorsun hepsini sen yiyicek degildin herhade.
O ara uraz kagandan önce davranmıştı bile ,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDE
Novela JuvenilSevdiklerini acı bir şekilde kaybeden iki insanın intikam için bir araya gelmesi. ikiside karanlık ve ikiside bu karanlıktan kurtulmak istiyor bu insanlar bir,araya gelirse ne olur? Uraz: bana yardım edeceksen çimen göz beni bu karanlıktan çıkartac...