BÖLÜM 8: BESİKTAŞ -FENER MAÇI İÇİN FORMA ALMAYA

19 0 0
                                    

Periden : sabah her zaman ki gibi kaganin o guzel sesiyle,uyanmistim uraz her ne kadar

"sesini kes yoksa doverim onu uyandiracaksin." desede. Kagan susmamıs ve sarkiya devam etmisti.

" Kulağımda cevapsız çınlama biri benimi anıyor seviyorum,sanıyor .

Arkasını dondugunde kaganla goz goze geldik .

"Kız ancamı kalktın, kiz senden kucuk sarkıcı olmuş sen hala uyu ,
O ara uraz araya girmişti,bile .

" kes lan kahvaltı mı hazırliyon ne yapıyorsan yap kizida uyandirdin karga.

Tabii hemen araya girdim."oyle deme ya onun sesi benim alarmim.
"Hadi kagan biz seninle mutfağa geçelim anlaşılan biri çok acıkmıs baksana
Kağan koluma girip konusmaya basladi.

" aynen kız yürü ,biz hazırlayalım kahvaltıyı .

Uraz şaşkınca baka,kalmıştı,sonuçta bana destek cikmaya calisip kagana atarlanmisti .

" nasil , daha yeni kagan sana laf soktu sen simdi hic bisiy olmamis gibi,davraniyorsun .

" bi onemi yok ,benim icin sıkıntı degil sonucta amacı kotü degil her zaman ki kagan iste , bu arada bana destek olman iyi geldi.

"Aynısını aksama yapmam ama , o zaman kaganla ikimiz sen tek kalacaksin .

"O niye ?

"Fenerbahce -BESİKTAŞ. maci varda ondan.

"Aaa dogruya bu gun saat 20 :00 'daydı .
Eee ben besiktas formami almadim ki ya acaba hazani arasam getirse olur mu ?

"Olmaz ! hem formasiz izlesen olmaz mi?

"Olmaz ben her maçta formami giyerim .

"Tamam o zaman hazırlan gidiyoruz.

"Anlamadım ?

"Forma almaya ufaklık hem biraz gezeriz hep evdeydik hava alırız.

Bunu hergun evde durmayi tercih eden adam uraz ates soyluyordu .daha fazla sansimi zorlamadan
"tamam o zaman ben 10 dakkiya hazir olurum .dedim.

"Tamam sonrada ben hazirlanirim cikariz.

Periden : odaya cikip hemen dolabin karsisina gectim kot pantolon, beyaz kisa kol badi , uzerime borda kapşonlu hırkamı giyip beyaz vanslarida ayagima gecirdim ,cantami kontrol ederken elime takilanlara baktim "ahh hazan cantami,kullanıp duruyordu demek bunlari burda unutmus kullanmaktan zarar gelmez nede olsa eskiden kullanirdim .
Eyeliner ve rumeli aynanin onune koydum birde siyah ve beyaz ojeler vardi hemen bi siyah bi beyaz olmak uzere sirayla surdum onlar kuruyunca goz makyajimida yaptim. Degisik olmustum yada uzun aradan sonra tekrar yapinca degisik geldi bilemem,cikarken aynanin bulundugu tarafin ust kismindaki lacivert kep dikkatimi cekti aldim ve ters bir sekilde taktim muhtemelen kaganındir nedense urazin olma ihtimalini hic dusunmuyorum. Asagi indigimde urazin degisik bakişlarina maruz kaldim.

"Sanirim hazirsin makyaj seni degisik gostermis gerciii...

" ne oldu neden sustun,

"Makyajsizda guzelsin .

"Sey ya hazan benim cantalarimi kullanip durur bu cantamida kullanmis malzemeleri kalmis ben de kullanmak istedim bu arada tesekkur ederim.

"Kepte yakışmıs .

Yavaşça yanima yaklasip kepimin bir kac dugmesini acarak genisletti.nefesim onun kokusuyla kesildi .

"Yalniz sıkmış iz yapar boylesi daha iyi .

KARANLIĞIN İÇİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin