BÖLÜM 6:KARANLIK Sular ...

49 1 0
                                    

Korkularım  gece kadar karaydı, 
Hayallerimse mavi kadar güzel. ..

Yavaşça içeri girdik ve mavi büyük varillerin arkasına geçip olacakları izlemeye başladık .Erkanı tek yakalamalıydım o yüzden iyi bir fırsat kollamalıyım biz öylece dururken erkanin olduğunu düşündüğüm üç - dört adam konuşmaya başladı ...

"Erkan bey birazdan gelir malı alicak olan adam ne zaman gelecek?

" o da beş dakikaya burda olur ,onlar geldiğinde biz dışarı çıkıcaz erkan abi öyle istedi unutmayın.

Periden: aradan beş dakika geçmişti Erkan gelmiş ve diyer adamda ardından içeri girmişti.

" Merhaba erkan umarım keyfin yerindedir.

" Hoş geldin hakan alaz evet gayet iyiyim umarım ikimizde istediğimizi alır anlaşır ve yollarımıza bakarız.

" umarım öyle olur mallar nerede ?

Erkan arkasını gösterip "burada ve değerleri de karşı tarafta .

Deyip parmağıyla bizim olduğumuz varilleri işaret etmişti şimdi ne olacak uyuşturucuların bu varillerde olabileceğini düşünmemiştik .tekrar hakan alaz konuşmaya başlamıştı.

" güzel öyleyse adamları çağıralım yüklesinler.

" paralar nerde?

" ooo çok aceleciyiz erkan bey .

" hakan paralar nerde ?
oyun oynamıyoruz ķötü olur .

" dışarda adamimda mali kontrol ettikten sonra paranı alacaksın .

" böyle anlaşmamıştık .

" ama böyle olacak .

Ne oluyordu böyle birbirlerine girecekler ve bizim plan iptal olacaktı ani bir planla orataya çıktım ikiside saskinca bana bakıyordu konuşmaya başladım.

"Selam kayboldum da .Erkan konuşmaya başladı.

" kayboldun mu ?

" Evet malesef karşı ormanı keşfe çıkmıştım gezinirken kayboldum dışarıda ki arkadaşlardan korkup saklandım.

Hakan kötü bir bakış atıp erkana baktı .ve konuşmaya başladı.

" demek sana guvenmemeliymişim erkan kaya çok güvenilir dedigin yer burası mı önüne gelenin girdiği bir yer nasıl güvenilir olabilir ki ?

Silahını çekmişti ve erkanda çekmişti o sıra bağrısmalardan olsa gerek iki tarafın adamları da içeriye girmiş ve birbirlerine silah tutuyordu o sıra uraz ve kağan da ortaya çıkmıştı erkan iti ikinci bir şokla onlara bakıyor ve silahı bi bize birde onlara çevirip duruyordu bir iki el silah patladı bir iki kişi yaralanmış tı uraz bana baktı ve .

" üç dediğimde arka kapıdan arabaya binip gidiyorsun tamam mı .

" ama olmaz siz burdayken ben nasıl gidiyim.

" mecbursun çimen göz hem biz kaganla hallederiz 1, "hayır olmaz uraz" ,2 , "uraz nasıl yarı yolda birakabilirim sizi"3 .

" git ufaklik git.

Periden: Urazın üç demesiyle kendimi dışarı attım ama anlaşılan tek değildim biri arkamdan geliyordu arabaya atlayıp gazı kökledim , arkamdan bi araba daha geliyordu gaza dahada çok bastım yol çok kötüydu zor ilerliyordum.

Urazdan: adamlarin çoğunu halletmiştik erkan ve hakansa baştan kaçıp gitmişti bile birden peri geldi aklıma arkasından bir adam gitmişti onun yanına gitmeliyim. Kağan a seslendim .

KARANLIĞIN İÇİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin