Capitolul 2: Din nou la scoala

130 10 0
                                    

Dupa 15 minute de mers cu masina spre "Liceul West" ajungem in parcare. Coboram din masina in caldura insuportabila de afara. E mult prea cald pentru septembrie, 27 de grade. Noroc ca blugii erau taiati, iar camasa desfacuta, pacat ca am ales culoarea negru pentru azi. M-am asortat cu Kevin fara sa vreau. Pe sub camasi, amandoi purtam tricorile cu ACDC cumparate in vara de matusa noastra ca suvenir din LA. Cred ca a fost marfa la concertul lor. Geanta din piele neagra si platformele se asortau perfect, la fel si parul meu usor buclat, lasat desprins pe spate. Nu eram machiata, doar data cu glos transparent pe buze, nu imi place sa ma machiez deoarece ochii mei albastrii sunt foarte deschisi si nu li se potrivesc niciun tip de noanta, mai putin cele nude, dar doar la ocazii speciale, iar careul este o mare pierdere de timp.

Kevin arata la fel ca mine, doar incaltamintea ii era diferita. Purta o pereche de Vans visini. Parul lui blod ii era dat pe spate si fixat cu gel, asa cum face mereu. Sincer chiar arata bine.

Am mers vreo cinci minute haotic prin curtea liceului, cand o gasca de baieti ne face cu mana. Ne apropiem de ei. Atunci l-am vazut pe Scot, care s-a apropiat si a batut palma cu Kevin, apoi a venit si m-a imbratist spunadu-mi:

-Oh, micuta mea brunetica cu ochi senini, ce ai crescut tu. La cele spuse de el incep sa chicotesc. Scot e dragut, mereu ma face sa rad. Era ciudat sa imi zica asta. Ne-am vazut saptamana trecuta la pizza. Nu aveam cum sa cresc.

-Si eu ma bucur sa te vad, frumosule. Ii raspund baiatului strangandu-l tare. Tu ai ramas acelasi Scot saten cu ochi caprui. A ras si el cand m-a auzit.

Ne indreptam toti spre acei baieti. Erau cinci, deci cu Kevin si Scot sapte. Cand l-au vazut pe Kevin au sarit pe el de zici ca nu l-am mai fi vazut cine stie cat timp, adica a fost o vara in care ieseau zilnic. Unul din baieti m-a facut sa rad mult atunci cand a spus catre Kevin "Cine e noua ta prietena?". Nu stiam ca nu le-a spus ca mai are o sora, aratam noi diferit, dar serios, fac parte din viata lui.

-Max, ea este sor-mea mai mica, Maria, dar doar eu am voie sa ii zic asa, deci voi ii veti spune Mia.

-Pai salut, Mia. Eu sunt Max. Imi spune cel mai dragut baiat din grup.

-Mia, incantata. Ii raspund si zambesc senin.

-Mia, ei sunt Max, Jack si Ivar dintr-a unspea si Alex si Sam dintr-a zecea, iar pe mine si Scot cred ca ne sti. Spune fratele meu razand.

-Eu sunt Mia. Ma prezint incantata si bat palma cu baietii.

-Mia, de ce nu te-am cunoscut pana acum daca esti intr-a zecea? Ma intreaba Alex, un baiat inalt, brunet cu ochii verzi.

-De obicei sunt la bibleoteca in pauze, iar de chiulit, eu nu chiulesc. Ii raspund si ma fac rosie in obraji.

-Maria e fata buna, baieti. li informeaza Kevin.

-Uite, Mia, astazi sasa nu este decat careul. Ce ai spune sa iesim la un suc in gasca, asa te vom cunoaste mai bine si tu pe noi. Propune Ivar.

-Sunt de acord. Ii raspund.

-Maria, vi la 10:30 la masina. Baieti, la 11 la Starbucks.

-Bune, fratioare. La 10:30. Pa baieti. li salut si ma indrept spre grupul clase mele.

In cele din urma imi gasesc clasa. Mi se pare ciudat sa stau cu ei in aceiasi clasa, dar sa nu ma cunoasca decat Ambar si Julia.

-Hey, Mia! Ma saluta Ambar, majoreta blonda cu ochi caprui.

-Buna Ambar! Ii raspund la salut si schitez un zambet.

-Mia esti neschimbata! Exclama Julia. In schimb ea era total schimbata. La sfarsitul clasei a 9-a era satena cu ochii caprui, iar acum parul ii este albastru si are flash-uri in ambele urechi.

-In schimb tu, Julia esti! Chicotesc, iar Julia rade.

-Si, Maria, ce planuri ai pentru anul asta? Ma intreaba Ambar.

-Sa imi mentin bursa de studiu, in rest nu prea. Voi?

-Eu ma raman in echipa de majorete. Ma inforeaza Ambar.

-Haide si tu cu noi! Intru si eu in echipa, vom fi toate trei. Ma indeamna fata cu parul albastru.

-Oh, fetelor, mersi foarte mult, dar eu nu dansez si nici nu imi place sa ma agit sau sa ma uit la meci. Le raspund fetelor.

-Bine, Mia. E alegerea ta. Imi raspunde Julia.

-Maria ne vedem maine la cursuri. Eu si Julia mergem sa cautam majoretele si sa discutam cu ele. Imi spune Ambar.

-Bine, fetelor. Pe maine! Le salut, iar cele doua pleaca de brat spre majorete.

Cum sa ma fac majoreta in timp ce eu am doua picioare stangi? Plus ca mai trebuie sa o suport pe Alice, sefa majoretelor si cea ai populara si dorita fata din liceu. In fine, oricum nu vorbesc cu ea sau cu altcineva din liceul asta in afara de Ambar, Julia, Kevin si Scot si mai nou gasca.

Asul Din Mânecă (Vol. 1) FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum