Capitolul 6: Eu sunt cea pe care-o place?

79 6 0
                                    

(Mia povesteste)

Stateam relaxata cu Max dupa cele intamplate. Chiar m-am linist putin, insa ceva mi-a stricat "buna dispozitie". Usa de jos se deschise, iar eu si brunetul din fata mea am auzit-o, la fel si pe Kevin:

-Maria adu urgent trusa de primajutor din baie si un trening de-al tau! urla disperat fratele meu. Max coborase, in timp ce eu am luat trusa din baie si un trening gri din dulap.

cobor scarile grabita si o zaresc pe Julia invelita intr-o patura pe canapea, plansa si aproape lesinata.

-Doamne, ce s-a intamplat? il intreb speriata pe Kevin.

-Iti explicam imediat, doar panseazo si imbraco, te rog! imi rspunde acesta, indreptandu-se spre bucatarie impreuna cu aietii.

-Julia, vorbeste cu mine! ii spun in timp ce pansam urmele de la ceva curea de pe trupul ei. Trebuia sa imi vorbeasca...daca nu o mai facea era grav. Intrase deja in hemoragie, dar nu lesinase.

-Da, Mia, inca sunt aici! imi sopteste plangand. Era desfigurata, batuta crunt.

-Explica-mi ce ti s-a intamplat! Ce ai facut? o intreb pansand usor ranile adanci. Va ramane cu semne urate si adanci.

- Mama mea e grav bolnava. E in spital. Am vrut sa iau cateva doze sa o pot droga pentru a-i alina durerea, dar nenorocitul m-a prins. Cu el ai vorbit. Daca nu sunai tu eram deja moarta, mai moarta decat probabil este mama. Doar ea mi-a mai ramas. Imi marturisise printre lacrimi.

-Pai cum s-a intamplat asta? ii pun intrebarea in timp ce ea se imbraca cu treningul negru pe care i l-am dat.

-Tata a murit cand eu aveam 12 ani din cauza bauturii, iar sora mea mai mare s-a sinucis cand eu m-am nascut. Familia mea a fost destrabalata. Spune stergandu-se pe fata cu un servetel.

-Ramai la noi, te rog! Nu te pot lasa asa. Mama ta sa speram ca va fi bine. Ii spun prinzandu-i parul. Ti-e foame? o intreb.

-Nu. Vreau doar sa vorbim. E mult prea greu pentru mine sa trec peste asta singura. Potaia ma scoate la "licitatie". Am nevoie sa ma ajuti.

-Julia si ce mai exact trebuie sa faci la licitatia asta? ii spun putin socata de ceea ce tocmai mi-a marturisit.

-Pai la fel cum se fac licitarile pentru case, masini sau alte chestii de genul asta, DRS-ul face licitatii pe fete. Nu am fost pana acum "obiectul" solicitat de clienti pentru ca eu eram doar "sclava sexuala" a lui Jack, cel putin asa credea toata lumea, dar eu si Jack doar stateam de vorba. Niciodata nu mi-am tras-o cu cineva si nici nu vreau inca asta. Sam e prima mea dragoste adevarata si nu vreau sa il pierd. Stiu ca baietii ziceau de el ca este fricos si ca il lasa pe Jack sa faca nebunii cu mine, insa eu si Jack nici macar nu am dormit in acelasi pat, ti-am spus, doar stateam si discutam, iar Sam stia asta.

-Julia, scuze ca te intreb, dar ce mai exact vorbeaiti tu si Jack?

-Despre scoala, despre mine si Sam, uneori imi spunea de fata pe care o place de cand a venit ea in liceul asta si cat de tare ii bate inima atunci cand o vede. Acea fata e norocoasa, Jack chiar se comprta frumos cu cine merita si acea fata chiar merita totul de la Jack.

-E din liceul nostru si arata bine. Tu vrei sa devi majoreta si insinuezi ca e draguta, deci este Alice, nu?

-Nu, prostuto, esti tu. Jack chiar te iubeste. Te iubeste extrem de mult, deci daca vrei ceva serios incearca cu el, bine, asta daca si tu il placi. Pascal nu se va atinge de tine fiindca ii vei face pe plac lui Jack. E dragut si merita sa incerci.

-Deci sa inteleg ca Pascal el cel al dracului si Jack e bun, nu?

-Da, Mia, asta zic. Iti spun sincer. Printre lucrurile care mai vorbeam cu Jack erau si cele in care zicea ca il uraste pe tatal sau.

-Julia, bine ca mi-ai spus! Multumesc, serios. Du-te sus, si intra in camera mov. E camera mea. Vin si eu imediat. Am ceva de discutat cu tine.

-Bine, Mia, te astept. Mersi pentru...asta. Spune si imi arata lovitura bandajata zambind.

Inca nu imi vine sa cred ca Jack ma place de cand eram intr-a noua si ca doar astazi am aflat. Cum de dintre toate persoanele poibie pe care le cunosc baiatul asta de care trebuie sa ma agat chiar ma iubeste? Plus ca nu el e de vina, ci Pascal sau cum dracu il cheama pe nenorocitul de taica-su. Va plati pentru ce i-a facut Juliei, chiar va plati pentru tot. Licitatia aia va fi cea mai memorabila.

Ma indrept spre bucatarie unde se aflau baietii. vreau sa le povestesc faza cu Jack. Nu pot sa il omor pe el, oricum nu m-as fi vazut prea in stare sa fac asa ceva, dar in schibm va suferi Pascal. El nu isi da seama faptul ca si propriul lui fiul il uraste? Am nevoie de o intalnire cu Jack. Trebuie sa discut cu el.

-Mia, ce face Julia? ma intreaba Scot disperat.

-E bine. E sus la mine. Merg sa discut ceva cu ea imediat. Ii raspund.

-Ce? intreaba Kevin mirat.

-Pai nu Jack este cel care face rau, ci Pascal. Mi-a spus ca in tot acest timp cat mergea sa steie cu Jack nu si-o trageau. Niciodata nu au facut-o, doar discutau lucruri sa le spunem "intime". Raspund sincer.

-Julia ti-a spus asta? se adreseaza Max.

-Da, iar eu o cred. Julia nu m-a mintit niciodata de cand o cunosc, iar inca relatia ei cu Sam merge. Si el stie de asta, tocmai de aceea au ramas unul cu celalalt. Jack isi uraste tatal si toata faza cu DRS-ul asta. Si el vrea sa iasa din asta, dar nu stie cum. Trebuie sa aflam. Maine mergem toti la scoala indiferent de situatie. In pauza de masa toti, inclusiv Jack si Tina ne vedem la bibleoteca scolii. Licitatia pentru Julia va avea surprize, si nu dinalea placute cu piniata si prajituri.

-Maria esti sigura de tot ce faci? Chestia asta cu Jack poate lua o intorsatura groaznica. Te poate rani. Imi spuse fratele meu cu mana la mine pe umar.

-Nu ma va rani, sunt sigura de asta, stai calm si lasa pe mine. Tu doar ai grija doar ce faci. Merg sa discut cu Julia mai multe. Povestim maine. Ii raspund.

-Mia, e abia 8:30, ce dracu faci? Esti gaina? imi spuse Scot razand.

-Brawns, esti un idiot. Ii spun zambind plecand spre camera mea cu doua sucuri si cateva fructe pentru mine si Julia. Are nevoie de ajutorul meu, iar eu sunt aici pentru ea. Va fi o saptamana ciudata.

-Noapte buna, brunetico! imi ureaza Max tipand.

-Si voua la fel. Ii raspund cu acelasi zambet senin, urcand grabita scarile.

(Scuze ca nu am mai postat de mult timp, dar am fost extrem de ocupata. Pana si acest capitol a fost facut pe fuga. Ma voi revansa, iar maine va veni un capitol foarte lung sau doua care sa continue povestea. Probabil va fi postat tot cam la aceasta ora. Multumesc tuturor pentru voturi si lecturi. Sper sa va placa in continuare!)

Asul Din Mânecă (Vol. 1) FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum