Pana in masina tacerea is facea prezenta intre mine si Jack, insa cand am intrat in masina aceasta ne-a parasit.
-Imi plac parintii tai! Nu stiu cum e Pascal rau. Pare de treaba si politicos. Ii spun lingusindu-i parintii.
-E prima oara, Mia. Ai grija ce vorbesti cu el. Nimic despre Julia sau Tina, ok? Nu vreau sa iasa scandal dupaia si sa dam gresi.
-Da...Azi ce zi e? il intreb buimaca.
-In cateva minute joi, de ce?
-Coletul trebuia sa soseasca.
-Suna maine. Sigur s-a intamplat ceva pe drum sau ceva de genul acesta.
-Da...
Ajungem acasa, insa era cam pustiu.
-Stai pe canapea. Merg sa vad daca s-au culcat.
-O sa te astept in camera ta, fa ce vrei, dar ma vei gasi acolo! imi spune satenul ranjind.
-Fie, fa ce vrei. Ii raspun si il las in sufragerie.
Urc sus, insa nimeni nu era pe hol, iar becurile erau stne. Intru incet in camera lui Kavin, iar acesta dormea dus. Cred ca am stat destul de ult la Jack, imi dau seama fiindca ceasul de pe una din noptierele fratelui meu indica ora unu fara un sfert. Merg in camera mea. Jack era deja acolo in pijamalele pe care si le luase de acasa, un tricou negru, mulat si pantaloni de trening, tot negri.
-Amm...merg sa ma schimb in pijamale. Vin imediat. Ii spun si imi iau o pereche de pijamale roz si merg in baie pentru a ma schimba in pijamalele mele confortabile si pentru a ma demachia.
Ies din baie si imi pun tricoul si pantalonii purtati la film in cosul de rufe murdare, apoi ma asez in pat langa Jack si ma acopar pana in gat cu patura. Mainile calde a le lui imi tating trupul si il mangaie cu blandete. Imi era somn. Nu aveam chef de el si de perversiunile lui. Vreau doar sa stau singura, singura de tot, sa fie ca inainte, sa fiu un nimeni in liceu...de ce totul e asa de complicat? Intai Tina, acum licitatia si trebuie sa omor un om pentru "libertatea" lor. Daca tata ar afla asta eu as fi cea care moare intr-o celula alaturi de fratele meu si asa zisii mei prieteni. Nici nu stiu ce dracu sa fac. Trebuie sa ma calmez. Trebuie sa dorm. Imi spun in sinea mea si incerc sa ma culc, cu greu, dar intr-un final adorm.
Ma trezesc destul de tarziu. Ceasul de pe noptiera imi spune ca e ora sapte fix. Intind mana in partea opusa a patului pentru a-l trezi si pe Jack, insa el nu era langa mine. Reusesc sa scap cu greu din plapuma groasa ce ma invelea si ma ridic pentru a-mi aranja patul. Odata ce acesta era aranjat ma duc la fereastra si trag jaluzelele. O vreme destul de nasoala era astazi. Ploua cu galeata afara, iar vantul indoia copacii extrem de tare, semn ca se racise destul de tare afara.
Din cauza vremii urate, dupa ce imi fac toaleta, merg la dulap si incerc sa decid cu ce sa ma imbrac. Am ales sa port o helanca de culoarea pielii si colanti de aceiasi culoare, iar in picioare si peste helanca aceiasi jacheta care am purtat-o aseara. Nu cred ca o voi descheia fiindca imi va fi destul de frig.
Scot hainele murdare si ma indrept spre baia principala de langa sufrageria de jos, unde se aflau masina de spalat si uscatorul.
-Neata, Maria! ma saluta Kevin de pe canapea, iar toata gasca se uita la mine.
-Neata si voua! De ce nu m-ati trezit mai devreme? ii intrb.
-Jack ne-a spus ca ati ajuns tarziu, asa ca am spus ca nu are rost sa te grabim din moment ce erai obosita si vremea de afara e ca dracu. Imi raspunde acelasi baiat.
-Okey. Mersi ca m-ati lasat sa mai dorm...Ai haine? intreb uitandu-ma spre fratele meu.
-Le poti pune tu, te rog?! imi raspunde cu o fata de catelus, aceiasi care o face cand vrea ceva de la mine.
CITEȘTI
Asul Din Mânecă (Vol. 1) Finalizată
Teen FictionMaria Will - o fata de 17 ani este băgată într-o mafie de către fratele ei Kevin. Aceasta trebuie să scape de liderul mafiei pentru a-și salva fratele și totodata prietenii, dar va reuși Mia să facă asta? Ei bine rămâne de văzut. ATENȚIE: Cartea con...