Bölüm:9

26 3 0
                                    

•arya'dan•

Bilincim yarı kapalı vaziyette uzanıyorum, sırtım yumuşak zemine iyice gömülmüş ve kolumda hafif bir sızıyla uzanıyorum.

En son bir ağacı resmen öptüğümü ve atv'nin üstünde bilincimin kapandığını hatırlıyorum.

Daha gözlerimi açmamışken yüzümde hissettiğim yumuşak dokunuşlarla irkildim.

Hiç bozuntuya vermeden uyuma taklidime devam ederken o dokunuşların sahibinin burnuma gelen her zamanki sert erkeksi kokuyla Batuhan olduğunu anladım.

Parfümü gerçekten güzeldi.

Ben bu taklit işini iyi yapardım babamdan dolayı, her zaman çok baba sevgisi görmeyen bir çocuktum babam yalnız ben uyurken gösterirdi sevgisini bende uyuyormuş gibi yapıp beni sevdiğini hissederdim.

Onun dokunuşları elmacık kemiğimden kalkınca derin nefes aldığını duydum. Ve,

"Benim yüzümden, affet benim aptallığım"

Bu kendini mi suçluyordu? Halbuki suçlu benken!

Kafasını karın boşluğumda hissettiğimde oraya yatıp beni izlediğini anladım.

Daha fazla onu üzmemek adına uyanmaya karar verip hafif kıpırdandım.

Kafasını ışık hızında çekip,

"Arya?"

İsmimi söylediğini duyunca gözlerimi açtım. Tabiki her filimdeki gibi 'ne oldu bana' demeyeceğim.

"İyi misin?"

Sorusuna karşılık,

"Bilmem, iyi miyim?"

O bana 'mal mısın' bakışları atarken bende kendime kızıyordum o nasıl soru kızım ya!

"Iıı şey yani, bir yerime bişey oldu mu?"

Başını evet anlamında sallayınca gözlerim büyüdü.

"Şimdi Arya, şey oldu sana sen ağaca süratla girince beynin düşmüş çok küçük olduğu için bulamamışlar"

Heh! Salağa bak! Bende onu ciddi ciddi dinliyorum.

"Sende oda yok canım!"

Sinirlice birbirimize bakarken Berk odaya girdi,

"Gençler, nasılsınız?"

"İyiyim Berk ama bana bişey oldu mu kolum sıslıyor"

Batuhan gözlerini sinirle devirirken Berk,

"Biliyorsun güzelim ben tıp okuyorum, kolunda incilme olmuş birde kaşın patlamış hepsi bu o çarpmada ucuz atlattın"

Kafamı sallamakla yetindim kesinlikle bu çocuğu Buse'ye ayarlamalıyım!
Çünkü kankalık bunu gerektirir.

***
Şileden geleli 2 gün olmuş ben sağ kolum incildiği için yazı yazamazken okula gitmemiş ve evde piniklemekle meşgulüm ne eğlence ama (!)

Cipsi açıp kanalları gezerken kapının çaldığını işittim.

Kapının önüne gelip delikten baktığımda Buse olduğunu görüp heyecanla kapıyı açtım,

"Hoşgeldin sinsirellaaammm"
Son harfleri uzatarak onu sinir etmek amaçlı söylediğim söz başarıyla onu sinir etmişti bile.

"Çık önümden pis, pasaklı "

Gözlerimi devirip ona yol verdim, koltuklara oturum konuşmasını bekledim ben kankamı tanırım var ağzında bir bakla.

"Şimdi şey, Berk beni mekanına davet etti Arya'yına al bu akşam gelin dedi."

ARAFTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin