Vstala jsem dříve než budík. Byla jsem úplně mrtvá na to že mám dneska narozeniny. Měla jsem ještě času, tak jsem se vydala do koupelny. Svlékla jsem se a osprchovala se. Pár minutek jsem tam stála a nechala vodu téct na hlavu-bylo to MEGA příjemný. Tělo jsem si obmotala ručníkem a rychle jsem běžela do pokoje. Asi jsem tam zanechala stopy mokré loužičky, ale to snad uklidí Gabriela. Oblékla jsem si:
Dala jsem si na krk náhrdelník a místo školní tašky jsem si vzala kabelku. Šla jsem dolů a uvidela jsem na stole papír.
Milá Victorie,
Chci ti popřát vše nejlepší. Vím, že jsem nebyl tím dokonalým otcem, ale i tak jsem i budu navždy tvůj otec. Mám tě rád Tori. S láskou tátaV očích se mi objevily slzy. Tohle jsem upřímně nečekala. Četla jsem si to ještě několikrát. Ale pak jsem si uvědomila, že přijdu pozdě do školy, když nepohnu zadkem.
Na zastávce jsem uviděla Chrise...včera jsem si sobě slíbila, že se mu budu vyhýbat, i když to bude těžký, je to pro nás oba nejlepší. Popošla jsem dále a vyndala jsem sluchátka. Dala jsem si tam písničku I love you, I hate you - Gnash.
Cítila jsem cizí ruku na mém rameni. Hm....to bude Chris-prostě ho ignoruj Tori. Pak jsem uviděla další cizí ruku, která držela kapesník s tekutinou a přitiskla mi ho na obličej. V mžiku jsem upadla do říše snů.Probrala jsem se přivázaná na židli v temné místnosti. Začala jsem se bát...Najednou jsem uslyšela kroky...a uviděla povědomou tvář, ale nemohla jsem si vzpomenout.
,,Ahoj kočko" ozval se chraptivý mužský hlas. Takhle mi nikdo nebude říkat...jestli si neuvědomuje, mám totiž jméno!
,,Kdo jsi?" řekla jsem docela naštvaně, ale v hlase zněl i strach.
,,Tak ty mě nepoznáváš?" uchechtl se a přiblížil se ke mě. Byli jsem od sebe asi jen pár centimetrů. Chtěl mi dát pusu, ale já mu uhla. Nikdo mě nebude dávat pusu! Včetně té hnusně slizké osoby! Odtáhl se, natáhl ruku a ruka mu přistála na mé levé tváři. Co se to o sobě mysli? Jako unést holku a chtít po ní pusu? Zbláznil se?!!
,, takhle se ke mě nebudeš chovat, jasný?!" prskl na mě. Pak se odněkud otevřeli dveře a do místnosti vstoupila jiná osoba, chtěla jsem se kouknout, ale byla jsem přivázaná na židli.
,,Pane Lorde, přišel vás navštívit ten blázen" řekla ta osoba za mnou. Ten slizoun se kouknul na mě a jen kývl na toho vzadu. Než odešel pošeptal mi: ,,Nepokoušej se o útěk, protože tě stejně najdu a neskončí to moc dobře" ušklíbl se na mě a odešel. Bála jsem se, že umřu...co se mnou chce udělat? Sakra! Do prdele! Já chci ještě vidět svoji rodinu!Hi everyone!!! Hm...musela jsem tam přidat nějakou tu další osobu, ale tak snad vám to nevadí. Víte co? Myslím si, že jsem blázen...chvíli je krásná chvilka a pak se to překazí...jsem divná....😂
ČTEŠ
Krutá realita (DOKONČENO)
Dla nastolatkówProbouzím se v měkké bílé posteli. Otevřu oči a prohlídku si svůj fialový pokoj. Z okna vidím moje miláčky - létající koně.....ne budou to jednorožci s křídly, kteří prdí třpytivé duhové obláčky...prostě zajímavější. Moje kouzelné víly mi vlétly do...