Jeho tak zvaný dům byly samý uličky a zatáčky, chvíli teda spíš asi půl hodiny jsem našla to místo, kde se mám sejít s tím hnusem, který má dobrý vkus na ženské šaty. Pane bože! Není to gay? Kdyby jo, tak bych mu byla k ničemu, když je na ty chlapy. Začala jsem se usmívat od ucha k uchu, ale úsměv mi na tváři nezůstal dlouho.
To musí přivést i další chlapy na oběd?! Myslela jsem, že to dělají jenom ženský, ale asi jsem se spletla, a nebo je fakt gay? Všimla jsem si těch očí co na mě civěly a docupitala jsem k volné židli. Vůbec jsem ničemu nechápala...ale pak nějaký ženský v bílém hadru přinesli jídlo. Zakručelo mi v břiše, koukla jsem se na jídlo a pak na čistý bílý talíř. Když jsem si chtěla nabrat tak jsem musela rychle dát ruce pryč, aby mě ty chlapi neroztrhali na kusy. Všichni se prali o kuře nebo pečené brambory a jídlo letělo nad mojí hlavou. Když po chvilce se uklidnili a já jsem hledala jestli tam vůbec něco zůstalo... No našla jsem jenom zbytečky na stole a jídlo, které leželo na zemi. Prasata! Koukla jsem se kolem a nikde jsem neviděla Nicka. Vůbec jsem nevěděla co udělat, protože se na mě začli koukat a olizovali si omáčku ze rtů. A sakra! Chtěla jsem pomalu odkráčet zpátky do "mého" pokoje, ale uslyšela jsem dupání.
,,Co se to tady stalo?!" zařval na celou jídelnu ten kretén, který mě tu nechal samotnou. Aspoň on má mozek...ne to je hodně silný slovo...umí se chovat, tak to je to správný slovo. Všichni si sedli na svá místa a sklonili hlavu.
,,Ptám se...co se stalo?!" zakřičel na tu bandu prasat. ,,My...jen jsme měli chutě a no dopadlo to takhle" podíval se na něj Prase 1. ,,My...nechtěli pane" ozval se Prase 2. A všichni prasata se začli omlouvat a mleli něco o tom, že se sto nechtěli udělat a bla bla bla.
,,Důrazně jsem vám říkal, že tu máme hosta!" byl celý rudý vztekem a nevěnoval mi ani jeden pohled co přišel. Jsem ráda, konečně se na mě nekouká tím jeho debilním úšklebkem. A ještě něco...já nejsem host! On mě unesl!!! Halo...ON mě unesl, tak proč mě sakra nazývá "hostem".
Pohled Nicka
Měl jsem takový vztek, že bych je po jednom mučil až chcípnou. Otočil jsem se na ni a vypadala jinak se zkříženým ruce na hrudi, byla dost naštvaná, nevím proč, ale teď je mi to úplně ukradený. Musel jsem se postarat, aby mě tu před ní neztrapňovali. Udělal jsem na ty kretény vražedný pohled. Teď bych si přál, abych měl místo očí lasery.
Slyšel jsem její kručení břicha, očividně na ní nic nezbylo. Nadechnul jsem se a pak vydechl, vzal jsem jí za ruku a šel k jiný jídelně. Ano...mám dvě jídelny, protože se nemůžu v klidu najíst v přítomnosti těch čuňat.
,,Co si dáš?" zeptal jsem se ji, co se to se mnou děje? V přítomnosti s ní jsem hod-....ne nejsem...jsem zlý! Musím...jsem budoucí boss mafie. Otec je někde v Austrálii zabít nějaký ty týpky taky z mafie. Nojo, vždycky někam zmizí a nechá mě tu.
Cítil jsem pořád její ruku na mé. Koukla se na mě a pak na naše ruce a hned se odtrhla. Začal jsem se cítit jinak...ne sakra Nicku! Prober se! Je to jenom další mrcha, děvka jako každá jiná. Kývl jsem na kuchařku a řekl aby udělala 2 porce. Čuměl jsem na ní jako idiot jak si prohlíží mojí soukromou jídelnu.
Takže pohled Nicka! Později se všechno dozvíte o Nickovi. Je to zajimavý týpek...sakra Michaelo! Je vymyšlený...taková škoda! Tenhle díl je nějaký dlouhý...600 slov?! Asi jsem se rozepsala...UPSS?! No nevadí...aspoň to potěší moji kamarádku, viď (N)?
ČTEŠ
Krutá realita (DOKONČENO)
Novela JuvenilProbouzím se v měkké bílé posteli. Otevřu oči a prohlídku si svůj fialový pokoj. Z okna vidím moje miláčky - létající koně.....ne budou to jednorožci s křídly, kteří prdí třpytivé duhové obláčky...prostě zajímavější. Moje kouzelné víly mi vlétly do...