On My Way~Watch Out!

634 66 11
                                    

Harry kissé idegesen ült a fekete Range Rover volánja mögé. Felzaklatta a dolog,hogy Louis részegen vár rá valahol,egy Isten háta mögötti helyen,ahol bármikor bajba kerülhet. És biztosan fázik. Március lévén,már nyíltak a virágok és erősen tavaszodott,de az éjszakák még mindig elég hűvösnek bizonyultak ahhoz,hogy ne legyen kellemes sokáig kint ácsorogni. 

Amint elfordította a kulcsot a helyén,a motor beindult és bőgő hanggal jelezte,hogy bármikor kész nekiugrani a hosszú távnak. Harry rátaposott a gázpedálra és az utat kémlelve próbálta kitalálni,hogy vajon melyik út vezet a Louis által meghatározott helyszínre. Összefüggéstelen beszédéből csak annyit tudott kibogarászni,hogy Doncaster legismertebb bárjában van. Harry nagyjából tudta,hogy mikor,merre kell fordulnia. Bár nem értette,Louis mégis hogyan keveredett Doncaster-be,mikor több kilométerre helyezkedik el Londontól. De igazából abban a pillanatban nem is ez volt a legfontosabb a fiú számára. Csak szerette volna épségben hazavinni a nagyvárosi házba,ahol valószínűleg az anyja már régóta várt rá.

A fiú kissé ideges volt. Hiszen mégiscsak hajnali kettőkor kellett kocsiba szállnia,ráadásul nem is egy köpésre ment. A fekete,szűk farmer és a szivárvány mintás póló pattanásig feszült a testén. A kabátja az anyósülésre dobva pihent,mellette egy vastag takaró,néhány gyógyszer és egy palack víz foglalta a helyet. A fiú próbált felkészülni minden lehető dologra. Bár nem volt ínyére az egész,hiszen ő világ életében utált bulizni. Sokszor csak azért ment el bárhová,hogy a barátai kedvében járjon,de akkor sem szívesen tette. Nem neki való élet volt ez. A fülledt levegő,a sok alkohol,az egymásnak préselődve táncolók.. Neki ez inkább ijesztő volt,mint élvezetes.

Hirtelen meglátta a Doncaster felirattal ellátott táblát,ami a megérkezést jelentette számára. A szíve a torkába ugrott,a kezét pedig a farmer érdes anyagába törölte,mert teljesen leizzadt. Hiszen mégiscsak Louis-hoz megy. Ahhoz,akit teljes szívéből szeret és,akinek megígérte,hogy mindig számíthat rá,mert mellette lesz. Befordult a megadott helyen a szűk,egyirányú utcába. A lámpák gyér fénye alig engedte láttatni a házak alakját,amik szorosan sorakoztak egymás mellett az út két oldalán. És ott a távolban. Mintha egy ember körvonalazódott volna az éjszaka sötétjében. Formás lábai remegtek,talán a hidegtől,a kezeit maga köré fonta. Kócos haja még jobban összekuszálódott a széltől,de,amint meglátta a közeledő autót,az ajkai apró mosolyra húzódtak. Louis..

Harry lassított,majd a sikeres parkolás után kipattant a kocsiból,kezében a bolyhos takaróval és szinte futva indult az átfagyott fiú felé,aki szintén közelebb lépett hozzá. A pléddel betakarta,majd,hogy még jobban felmelegítse,a karjait is köréfonta,majd puszit lehelt a hideg arcára.

-Gyere,hazaviszlek..-suttogta Louis fülébe,aki megborzongott,aztán olyan dolgot tett,amit Harry hirtelen nem tudott megérteni. Megrázta a fejét.

-Nem. Nem megyek haza..

Harry lassan húzni kezdte a fekete Range Rover nyitott ajtaja felé és igyekezett minél hamarabb beültetni a kissé félrebeszélő fiút.

-Részeg vagy. Ne beszélj butaságokat!-becsukta az autó ajtaját,majd a motort beindítva,visszakormányozta a főútra. Ott is elég sötét volt,de Harryt nem igazán érdekelte.

-Nem érted! Elmenekültem..-Louis hangja hisztérikusan csengett.-Harry,én nem szeretem ezt az egészet! Mindenhonnan kilógok! Nézz rám..egy rakás szerencsétlenség...

A szemeiből könnyáradat hullt alá,miközben a fiúra szegezte a tekintetét,akinek őszinte döbbenet ült az arcán.

-Louis..te nem..nem szereted,ami köztünk van..?

-Nem ezt mondtam..-a suttogása szinte olyan halk volt,hogy a hirtelen beálló csöndben is elenyészőnek tűnt.-Én csak annyit akartam..Harry vigyázz!!

A fiú az útra kapta a tekintetét,de,mielőtt elránthatta volna a kormányt,az autó egyenesen az erdőbe hajtott. Harry hirtelen nem tudta,mit csináljon,így a karjába kapta a mellette ülő Louist,aztán minden elsötétült.

xoxo M

U.i.: Sziasztok:) Ma reggel publikáltam egy másik könyvemet is,ami ugyan stílusában eltér ettől a történettől,én remélem,hogy tetszeni fog. Három rész van eddig kint,de megvannak a tartalékaim,úgyhogy rendszeresen fognak érkezni. És persze ezt a Larryset sem fogom hanyagolni,mivel..Hát igen. Rendesen beleszerettem..

A Szivárvány és az Angyal °LS°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora