Po kilku dniach Lara nigdzie nie mogła znaleść Cedrica. Szukała i szukała ale jej starania były na nic. Postanowiła sobie trochę odpuścić i poszukać go później.
-----------
Był wieczór. Lara szła na kolacje lecz zauważyła kontem oka jak jakaś dziewczyna, której imienia nie znała całowała Cedrica. Dziewczyna niewiedziała co zrobić , wiec uciekła z tamtąd jak najszybciej do dormitorium i zaczęła płakać. Chłopak próbował ją dogonić ale mu się nie udało. Nawet nie wiedział dlaczego to zrobił.
------
W PWH
-Dlaczego on mi to zrobił?! Świnia!
-Już nie płacz siostra, będzie dobrze.-powiedział brat, który niedawno przyszedł.
-Niby skąd wiesz, że będzie dobrze?
-Bo ja też niedawno straciłem dziewczynę i jakoś się pozbierałem...
-Serio?-powiedziała przez łzy.
-Tak, a teraz idź się wyspać i przestań ryczeć, dobra?-zaśmiał się
Gdy to powiedział do pokoju wspólnego wszedł Cedric.
-Lara ja...-przerwał mu brat dziewczyny
-Zraniłeś moją siostrę, wiesz jak ona teraz przez ciebie cierpi?
-Zdaje sobie z tego sprawę Henryk, ale...-znów mu przerwał
-Wyjdź!- powiedział ze zdenerwowaniem na Cedrica.
Lara w tedy już niewytrzymała.
-Dosyć!-krzyknęła, a chłopaki odwrócili się w jej stronę
-Jeżeli jeszcze raz tak zrobisz to pożałujesz-wyszeptał Henryk do Ceda po czym wyszedł z pokoju i poszedł do Krukonów.
Lara nie odezwała się już potem lecz nie zdążyła wejść do dormitorium bo na schodach Cedric złapał ją za nadgarstek.
-Daj mi spokój!
-Lara... ja cię naprawdę bardzo przepraszam...
-Idź sobie!
-Posłuchaj mnie...
-Nie!
-To ona mnie pocałowała....sam niewiem dlaczego... ale ja kocham tylko ciebie!
-Powiedziałam IDŹ SOBIE! Niechęć cię teraz słuchać!
Wyrwała rękę z jego dłoni i wbiegła na górę mocno trzaskając drzwiami. Ryczała dopóki nieprzyszła Alicja z kolacji.
-Już je... -przerwała gdy zauważyła przyjaciółkę płaczącą na łóżku.-Co się stało?
-C-cedric...to debil!-powiedziała nadal płacząc
-Ale co on ci zrobił?
-Świnia!
-Czyli mam rozumieć, że cię zdradził?
Dziewczyna otarła łzy i pokiwała głową co oznaczało TAK.
-Masz racje,świnia!
-Nie chce go znać!
-Musisz odpocząć. Idź się umyj i połóż spać. To ci dobrze zrobi.
-Dobra...spróbuje o nim zapomnieć...
Wstała i poszła się umyć po czym padła na łóżko i zasnęła.___________________________
Sorki za błędy
Piszcie komentarze i dawajcie gwiazdki⭐️👍
CZYTASZ
Liczysz się tylko ty... [ZAKOŃCZONE✔️]
FanfictionKsiążka opowiada o dziewczynce o imieniu Lara Fogler. Ma 10 lat. Jej rodzicami są Jacob i Queenie Fogler. Dziewczynka ma także o 3 lata starszego brata Henryka, który był już na 2 roku nauki w Szkole Magji i Czarodziejstwa w Hogwarcie. 1 września...