Selam ben geldim. Evet bu sefer erken geldim. Umarım bu bölümü beğenirsin. Bu bölümü suphiye SezinAltncan ithaf ediyorum. İyi okumalar size. Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Sabah kapın çalması işe gözlerimi açtım. İlk başta ne olduğunu anlayamadım ama biraz durduktan sonra kalkıp kapıyı açtım. Kapıyı açmamla karşı komşu Aysun abla ve oğlu Batu yu görmem bir oldu.
Abla bişey mi oldu?
A' Ya Zeynep bu saatte seni de rahatsız ediyorum ama rica etsem Batu ya bi kaç saatlik bakarmısın diye soracaktım ama.
Ya aslında öğleden sonra kafeye gidicem ama. Şey abla erkek arkadaşım bakarsa senin için sorun olur mu?
A' Şu turuncu oğlan mı? Olur tabi geçen gün gördüm iyi çocuk tamam.
Hatta sen bu gece de bize bırak abla kocanla gez eğlen. Batu ya biz bakarız.
A' Vallaha güzel olur da. Sen bu oğlanı mı denemeye çalışıyorsun.
Aynen abla evliliğin kolay birşey olduğunu düşünüyor. Bakalım Batu ya baktıktan sonra da öyle düşünecek mi?
A' İyi bakalım. Oğlum size emanet hadi iyi eğlenceler size.
Dedi ve Batu yu bana verip merdivenlerden inip gözden kayboldu. Bizde Batu ile içeri geçip koltuğa uyandık. Daha sonra aklıma bi fikir ğeldi ve Batu yu da alıp keremin odasına girdim. Öyle güzel uyuyorduki başta fikrimden vazgeçsemde sonra kararımı değiştirip Batu yu Keremin üzerine koydum. Batu acıkmış olacak ki Keremin yüzünü emmeye başladı. Kerem başta biraz kıpırdadı daha sonra ne olduğunu anlamak için gözünü açtı.
K' Zeynep bu bebek nereden çıktı?
Bu bebek Batu yan komşumuzun oğlu. Bu gün biraz işi varmış. Bu günlük Batu bizde kalacak. Hatta ben bi kaç saat sonra işe gidicem sonra da
bi okula bakıcam.K' Ya Zeynep ben nasıl bakıcam bu çocuğa?
Aşkım bakarsın sen ya. Hadi lütfen.
K' Peki tamam.
Ay sağol aşkım. E hadi kalk elini yüzünü yıka bende kahvaltı hazırlıyım.
Dedim ve keremin bişey demesini beklemeden Batu ile odada çıkıp mutfağa geçtik.
Batu yu tezgaha oturtup dolaptan kahvaltılıkları çıkardım. Yanında da bi kaç bişey daha hazırlayıp Batu yu da alıp masaya oturduk. Keremin gelmesini beklemeden Batu yu yedirmeye başladım.
K' Güzelim keşke beni bekleseydiniz.
Aşkım ben bekledim de seni Batu çok acıkmış onun karnını duyuruyorum.
K' İyi bakalım aşkım.
Dedim ve dudağımdan öpüp yerine geçti.
Kahvaltıdan sonra hemen hazırlanıp Batu yu da kereme bırakıp evden çıktım. Bakalım Kerem efendi ne yapacak.
Akşam
Gün boyu o kadar yoğundum ki Keremi arayamadım bile. Şu anda yorgun olmama rağmen o kadar hızlı yürüyorum ki anlatamam.
Eve girdiğimde ortalık o kadar dağınıktı ki bi an duraksadım.
Daha sonra Keremin odasına girdim ve girmemle mutlu olmam bir oldu.
Kerem Batuya sarılmış Batu da keremin sakallarına elini koymuş uyuyorlar.
Yavaşça Keremin üzerini örtüp odadan çıktım. Hiç zaman kaybetmeden odama gidip üzerime rahat birşeyler giydim. Daha sonra mutfağa gidip akşam yemeğini hazırlamaya başladım. Yemek yapmaya ne kadar daldıysam Keremin arkamdan sarılmasıyla kendime geldim.Günaydın sevgilim.
K' Ya günaydın.
Ne oldu Kerem sen bu saatte uyumazdın.
K' Batu sağolsun aşkım. Ya ben hiç bu kadar yorulmamıştım.
İşte aşkım bebek ve evlilik sorumluluk istiyor.
K' Bi dakka ya sen beni sınamak için mi böyle birşey yaptın?
Yani belki birazcık olabilir.
K' Peki aşkım. Ama ben evlenmekten vazgeçmiyorum.
Sen ne güzel bir şeysin ya.
Dedim ve kereme sıkıca sarıldım. Umarım bir ömür beni sever ve biz birbirimizden hiç vazgeçmedenen yaşarız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamadım
Novela JuvenilSiz hiç doğduğunuz da annenizi öldürmek zorunda kaldınız mı? Yaşamı doğduğu günden beri berbat olan bir kızın hikayesi. Babasız büyüyen bir kızın hikayesi...