Kısa Bir Ara

172 14 0
                                    

Bir hafta sonra...

"Ya Kerem biz neden geri dönüyoruz ki."

K" Ya sevgilim dedim ya babam acil dedi gerisini de söylemedi. "

" Ya kötü birşey olduysa. "

K" Bilmem. Ama kötü birşey olsa söylerlerdi. "

" İyi peki. "

Dedim ve az önce hazırladığım valize geri döndüm. Yarım saat sonra valizlerimiz hazır olunca geri dönmeye hazırdık artık.

İşlerimiz bitince arabaya bindik. Ve sessiz bir şekilde İstanbula geri döndük. Kendi evimize gitmeden hemen Sayerlerin evine gittik.

K" E baba apar topar neden çağırdın bizi? Yoksa birşey mi oldu? "

A" Hayır Kerem kötü birşey olmadı. Sadece senin üzerinde çalıştığın proje için 4 günlüğüne İtalya'ya gitmen gerekiyor. Hemde yola bu akşam çıkmalısın. "

K" Ya baba ben gitmesem de Güneş gitse. Bak sende durumları biliyorsun. Zeynebi yalnız bırakamam ben. "

A" Kerem biliyorum oğlum ama benim yapıcak birşeyim yok hem Güneşte zaten seninle gelicek. "

K" Of baba ya daha gideli kaç gün oldu sen hemen buraya çağırdın. Bir de üstüne 4 gün ayrı kalın diyorsun. "

" Kerem hayatım tamam. Hadi gel eve gidelim senin için valiz hazırlayalım. "

S" Zeynepcim istersen ben seninle kala bilirim. "

" Hiç gerek yok Sevim hanım. "

S" Görünüşe göre evlenmeye karar vermişsiniz o yüzden artık bana anne  de olur mu güzel kızım. "

A" Aynen banada yavrum. "

G" Baba sana da mı anne desin Zeynep? "

A" Güneş! Hiç komik değil oğlum. "

G" Tamam ya. Hem siz ne ara karar verdiniz bu evlilik konusuna. "

K" Tatilin ilk günü. Güzel bir evlilik teklifi ile Güneş oldu mu kardeşim. "

G" Vav acaba bende Merveye de mi bir teklifte bulunsam. "

K" Olmaz oğlum ilk biz bir evlenelim daha sonra sen ne yapıyorsan yap. "

A" Vay be Sevim iki oğlumuzda büyüdü ve evlenmeye başladı ha. "

S" Öyle tabi baksana biri yüzük bile takıyor. "

K" Şey neyse biz artık kalkalım da valizleri bi halledelim saha sonra ararım ben sizi. "

Deyip evden çıkıp arabaya bindik. Daha sonra kendi evimize geldik.

" Aşkım sen duş al istersen bende valizleri falan boşaltıyım. Daha sonra da beraber senin valizini hazırlarız olur mu? "

K" İstersen beraber duş alalım. "

" Kerem! "

K" Tamam sevgilim bişey demedim ya. "

Diyip yanağımdan öpüp banyoya girdi. Bende valizleri boşaltıp güzelce yerleştirdim. Daha sonra mutfağa gidip yemek hazırlamaya başladım. İşimi bitirmek üzereydim ki Kerem arkamdan sıkıca sarıldı.

K" Güzelim. "

" Efendim sevgilim. "

K" Benim içim hiç rahat değil. "

" Neden ki? "

K" Nedeni var mı Zeynep. Ben seni nasıl yalnız bırakıcam ki? "

" Sevgilim yapma. Hem ne var ki ben daha önceden de tek yaşıyordum. "

Anlatamadım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin