Κεφάλαιο 4

201 38 30
                                    

Κουνήθηκα νευρικά λίγο πιο αριστερά. Ίσως αν έκανα μια απότομη και γρήγορη κίνηση να ξέφευγα και να γύριζα πίσω.

"Ούτε να το σκέφτεσαι κεφτεδάκι. "

Είπε εκείνος χωρίς καν να με κοιτάξει. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που μου μιλούσε μετά το αξιομνημόνευτο 'Σε περίμενα πιο παχουλή. Αναρωτιέμαι γιατί περίμενε με τόση λαχτάρα να σε φέρει εδώ'.

Δεν μου είχε πει καν το όνομα του. Ούτε το τι ήταν αυτό που μου επιτέθηκε. Ούτε γιατί το είπε αυτό. Γενικά δεν μου είχε πει τίποτα.

Το μόνο που κάναμε τόση ώρα ήταν εγώ να κοιτάω επίμονα το χώμα και εκείνος πάνω στα κλαδιά των δέντρων με αφοσίωση.

Αναστενάζοντας αθόρυβα άρχισα να μετακινώ τα μάτια μου από μέρος σε μέρος μπας και έβρισκα κάτι ενδιαφέρον. Το μόνο σημείο όμως που κατέληξα ήταν πάνω του.

Φορούσε μαύρα ρούχα λες και είχε γυρίσει από κηδεία λυκανθρώπων. Συνήθως εκείνοι φορούσαν τέτοιο χρώμα σε αυτές τις περιπτώσεις.

Εμείς φορούσαμε άσπρα, οι βρικόλακες μπορντό και τα ξωτικά σκούρα πράσινα.

Μάλιστα ακόμα και το μέρος που γινόταν η τελετή διέφερε σε κάθε είδος.

Στους μάγους η όλη διαδικασία γινόταν στο σπίτι αυτού που πέθανε έτσι ώστε το φέρετρο να μην χρειαστεί να μετακινηθεί πολύ.

Οι βρικόλακες αντίθετα προτιμούσαν τις παλιές εκκλησίες, ενώ οι λυκάνθρωποι τα σταυροδρόμια. Ως σύμβολο των δύο φύσεων τους.

Τα ξωτικά πάλι έκαναν τις περισσότερες τελετές κάτω από το γυραιότερο δέντρο της περιοχής τους. Οπότε χρειάζονταν πολλές ετοιμασίες και μεταφορές.

Τα μαλλιά του ήταν μαύρα ή τουλάχιστον έτσι φαινόταν τώρα. Πιο πριν μου έδιναν την εντύπωση ότι ήταν σκούρα,  πολύ σκούρα πράσινα.

"Δεν είναι ευγενικό να με κοιτάς έτσι ξέρεις. "

Είπε εκείνος χωρίς να μετακινήσει το βλέμμα του από τα φύλλα που βρισκόταν πάνω από το κεφάλι μας.

" Ούτε όμως είναι ευγενικό να μην μιλάς. Νομίζω μου χρωστάς κάποιες εξηγήσεις. "

Αποκρίθηκα και ο άγνωστος μετά από τόσην ώρα με κοίταξε. Το χρώμα των ματιών του με έκανε να χαθώ για ένα λεπτό.

Ήταν γκρι με πιτσιλιές μαύρου μέσα. Πολύ λίγες αλλά εξαιρετικά έντονες.

" Εγώ πάλι νομίζω ότι εσύ μου χρωστάς χάρη. "

The BloodmastersWo Geschichten leben. Entdecke jetzt