"Από τα δεξιά."
Επανέλαβε ο Εντ πίνοντας μια γουλιά από μια σακούλα δοτών αίματος.
Αναρωτιέμαι αν ο Αντόνιο ή ο οποιοσδήποτε άλλος έχει καταλάβει ότι κάτι πάει στραβά με τα αποθέματα τους στον συγκεκριμένο τομέα.
Γυρίζω την παλάμη μου προς τα δεξιά όπως μου είπε.
Τώρα το αριστερό μου χέρι βρισκόταν πάνω από το μέρος της καρδιάς μου.
"Όταν έρθουν οι δυνάμεις σου θα πρέπει να ξέρεις να κάνεις αυτό το... Πράγμα. "
Είπε κοιτάζοντας με.
" Σε βοηθάει να καταλαβαίνεις τα αποθέματα του δικού σου αίματος. "
Συνέχισε αρχίζοντας να με πλησιάζει.
" Αν και βέβαια δεν θα το χρειαστείς... Τέτοιοι που είστε απλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αίμα κάποιου άλλου. "
Σχολίασε κάνοντας μια γκριμάτσα.
" Τι εννοείς;"
Τα μάτια του μετακινήθηκαν στα δικά μου αργά.
"Σε περίπτωση που έχετε χάσει πολύ αίμα απλά μπορείτε να πάρετε κάποιου άλλου μέσω μαγείας. "
Ναι... Τώρα κατάλαβα τα πάντα.
" Μπορεί να συμβεί αυτό; "
Μόλις αυτό σου είπε.
Ποιος σου είπε να μιλήσεις;
Γρύλισα στην φωνούλα.
Κάτσε να θυμηθώ... Α ναι! Εγώ.
Στιγμές σαν αυτές πραγματικά εύχομαι απλά να έρθουν οι δυνάμεις μου και να μην την ξανακούσω ποτέ.
" Βεβαίως, αρκεί... "
Με πλησίασε ακόμα περισσότερο φέρνοντας το σώμα του ακριβώς απέναντι από το δικό μου με λίγα εκατοστά διαφορά.
" Να τοποθετήσεις το χέρι σου εδώ... "
Συνέχισε βάζοντας το δεξί μου χέρι αυτήν την φορά πάνω από το σημείο που θα έπρεπε να χτυπάει η καρδιά του.
" Και να σκεφτείς ότι η ενέργεια και ζωή κάποιου περνάει στο αίμα σου. "
Τα μάτια του είχαν κολλήσει στα δικά μου. Προφανώς φαινόμουν τρομαγμένη, κάτι που... Δεν νομίζω να ήταν και αλήθεια.
Απλά έτσι το έδειχνα. Αυτό θα ήταν το λογικό να ήμουν. Μόνο που δεν συνέβαινε.
Ήταν απλό, σε καταστάσεις σαν αυτές έβαζα αυτήν την μάσκα προσποιούμενη ότι φρικάρω ή φοβάμαι ενώ το γεγονός μου περνάει απαρατήρητο.
YOU ARE READING
The Bloodmasters
Fantasy"Για να ξέρεις ό,τι κι αν έγινε δεν το έκανα επίτηδες." Η Νόρα ζει στην περιοχή των μάγων, σε ένα χωριό κοντά στο ανατολικό δάσος. Από τότε που θυμάται τον εαυτό της ποτέ κανείς δεν είχε πατήσει μέσα σε αυτό το μέρος, χρησιμοποιώντας την δικαιολογ...