Κεφάλαιο 11

183 34 43
                                    

"Οπότε δεν σου είπε τίποτα άλλο;"

Ρώτησε ο Κέιρ ο οποίος είχε στηρίξει την πλάτη του σε μια από τις ελάχιστες ταφόπλακες που προεξίχαν από το χώμα.

Εγώ δεν απάντησα παρά κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά. Κοιτώντας τον.

"Τότε το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να πάμε ευθεία κατά μήκος του ποταμού. "

Συμπέρανε ο Κέιρ συνοφρυωμένος.

Αφού είχα μπει στον ναό εκείνος είχε εξερευνήσει τον χώρο προσπαθώντας να βρει ένα μέρος για να κάτσουμε να ξεκουραστούμε, χωρίς όμως να υπάρχει ο κίνδυνος να μας βρει κάποιο ανεπιθύμητο πλάσμα.

Καθώς έψαχνε βρήκε και το ποτάμι που αργότερα μου είπε το κοριτσάκι να ακολουθήσουμε.

"Ναι. "

Αποκρίθηκα σκεπτικά. Ποτέ δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα οι μεγάλες περιπέτειες. Ή τουλάχιστον δεν μου άρεσαν από τότε που μεγάλωσα, γιατί μικρή - όπως μου λένε τουλάχιστον -  λάτρευα να μπλέκω σε μπελάδες.

Κάτι που από ότι φαίνεται δεν έχει σταματήσει ακόμα να συμβαίνει. Κάποια πράγματα ποτέ δεν αλλάζουν...

Μόνο που τώρα έχω προβλήματα χωρίς να το θέλω.

Μικρή λεπτομέρεια...

Ο Κέιρ και εγώ  μείναμε σιωπηλοί.

Σύμφωνα με το κοριτσάκι η διαδρομή ήταν εύκολη. Απλά προχωράμε όσο πιο ήσυχα γίνεται κατά μήκος του ποταμού προσπαθώντας παράλληλα να μαζέψουμε πληροφορίες από όσους δεν φέρουν το σημάδι.

Μετά το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να μπούμε στο παλιό φρούριο και εγώ... Να κάνω ότι πρέπει να κάνω...;

Το μοναδικό πράγμα που δεν μου εξήγησε ήταν αυτό. Τι έπρεπε να κάνω.

"Οπότε... Όταν βρεις την αδελφή σου τι θα κάνετε; "

Ρώτησα θέλοντας να σπάσω την σιωπή. Όσο λιγότερο μιλούσαμε τόσο πιο πολύ σκεφτόμουν. Και την συγκεκριμένη στιγμή πραγματικά δεν ήθελα να το κάνω αυτό.

" Μάλλον θα την γυρίσω πίσω στην μητέρα."

Κούνησα το κεφάλι συμφωνώντας.

"Είναι μικρή; "

" Αρκετά... "

Απάντησε και μου έριξε ένα παράξενο βλέμμα.

" Νόρα... Με τον Δεσμό τι θα κάνουμε; "

Η ματιά του τα έλεγε όλα. Ήθελε να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να ανταλλάξουμε αίμα. Έτσι ώστε να νιώσω και εγώ  τον Δεσμό και τα πράγματα να πάρουν την φορά τους.

The BloodmastersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin