Τα χείλη του συγκρούστηκαν πάνω στα δικά μου με δύναμη αφήνοντας με για ένα λεπτό ξέπνοη.
Το σώμα μου πάγωσε απότομα και η ανάσα μου άρχισε να βαθαίνει. Αφού ξεπέρασα το πρώτο σοκ η πρώτη σκέψη που μου ήρθε ήταν να το αφήσω και όπου βγει.
Έτσι κι αλλιώς ο Δεσμός μεταξύ μας δεν θα φύγει ποτέ ακόμα και αν εγώ δεν τον νιώθω.
Έκλεισα τα μάτια και του παραχώρησα το παιχνίδι. Πιθανόν εκείνος σε αντίθεση με εμένα δεν είχε σοκαριστεί, πράγμα που σημαίνει ήτε ότι του βγήκε φυσικά ήτε πως το είχε προγραμματίσει να συμβεί.
"Βρε βρε κοίτα γλύκες... "
Άκουσα κάποιον να λέει από πίσω μας και τα βλέφαρα μου άνοιξαν σε διάστημα δευτερολέπτων.
Γύρισα πίσω μου και είδα μια αρκετά νέα σε ηλικία γυναίκα να μας παρατηρεί.
Τα ρούχα της αποτελούνταν από μια μαύρη μπλούζα και ένα - στο ίδιο χρώμα πάντα - τζιν. Τα πόδια της ήταν γυμνά και δεν φαινόταν να έχει κανένα πρόβλημα με αυτό.
Είχε σκουρόχρωμα μαλλιά που θύμιζαν στην όψη μετάξι.
Έκανα ένα βήμα πιο μακριά από τον Κέιρ ο οποίος δεν φάνηκε ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την εμφάνιση της.
"Και εσύ ποια είσαι είπαμε; "
Ρώτησε με εμφανή εκνευρισμό στην φωνή του.
" Δεν είπαμε ακόμα Κέιρ Ρόμπινς. "
Τον ένιωσα να ξαφνιάζεται καθώς έκανε ένα ασταθή βήμα προς τα πίσω.
" Μάλιστα... Να πούμε τότε. Φαίνεται μας ξέρεις. "
Εκείνη γέλασε κουνώντας το κεφάλι της.
" Μία μικρή διόρθωση. Εσένα ξέρω όχι εκείνη. "
Είπε τονίζοντας το εσένα και δείχνοντας προς το μέρος μου.
Εγώ την κοίταξα φοβισμένη και απομακρύνθηκα ξεροκαταπίνοντας.
Ο Κέιρ ως συνήθως ήρθε από μπροστά μου μόλις κατάλαβε ότι η κατάσταση δεν μου άρεσε.
" Μα γιατί δεν με αφήνεις να την δω... Εκείνος μου ζήτησε να του την περιγράψω... Δεν είσαι και πολύ ευγενικός... "
Γκρίνιαξε εκείνη με το χέρι της πάνω στο σημείο της καρδιάς θέλοντας να δείξει ότι είναι λυπημένη.
" Πες σε εκείνον ότι ο Κέιρ δεν θέλει να του την περιγράψεις. Ούτε καν να την δεις."
ESTÁS LEYENDO
The Bloodmasters
Fantasía"Για να ξέρεις ό,τι κι αν έγινε δεν το έκανα επίτηδες." Η Νόρα ζει στην περιοχή των μάγων, σε ένα χωριό κοντά στο ανατολικό δάσος. Από τότε που θυμάται τον εαυτό της ποτέ κανείς δεν είχε πατήσει μέσα σε αυτό το μέρος, χρησιμοποιώντας την δικαιολογ...