Κεφάλαιο 5

208 39 18
                                    

"Πονάνε τα πόδια μου! Να σταματήσουμε για λίγο;"

Γκρίνιαξα στηρίζοντας τα χέρια στα γόνατα μου προσπαθώντας να πάρω μια βαθιά ανάσα. Ο Κέιρ αναστέναξε ανοίγοντας τα χέρια του παραιτημένος καθώς γυρνούσε προς το μέρος μου.

"Ούτε τρία χιλιόμετρα δεν έχουμε περπατήσει! "

Ακούγοντας τον μου κόπηκε η ανάσα.

" Πόσα;! "

Εκείνος ρουθούνισε και γύρισε συνεχίζοντας να περπατάει.

" Τρία είπε; Ούτε είπε; "

Μουρμούρισα καθώς τον ακολουθούσα.

Το δάσος ήταν πραγματικά παράξενο. Γεμάτο τεράστια δέντρα με αλόκοτο σχήμα κορμών.

Παρόλα αυτά είχε ευχάριστα χρώματα, όπως τις περισσότερες αποχρώσεις του πρασίνου, κίτρινου, κόκκινου, μπλε και μαύρου.

" Και δεν μου λες; Από ποια περιοχή είσαι; "

Εκείνος τύναξε προς τα πάνω το κεφάλι του απότομα ακούγοντας τον αέρα.

" Των ξωτικών. "

Απάντησε γυρνώντας γρήγορα προς το μέρος μου και δείχνοντας μου το χαρακτηριστικό περιδέραιο με το σύμβολο της περιοχής του.

Σαν σχήμα ήταν μια ευθεία γραμμή που πάνω της ήταν τοποθετημένο το κεφαλαίο γράμμα Ε ενώ πάνω από αυτό υπήρχε και το συμβολικό λουλούδι της φυλής.

Τα περιδέραια τα έπαιρνε κανείς όταν ενηλικιωνόταν, πράγμα που σήμαινε ότι εγώ δεν είχα ακόμα το δικό μου.

Όλα ήταν διαφορετικά μεταξύ τους. Το δικό μας ήταν στρογγυλό, των βρικολάκων τρίγωνο και των λυκανθρώπων  τετράγωνο. Τα σχήματα τους όπως μας είχαν μάθει δεν ήταν τυχαία.

Των ξωτικών ήταν μια ευθεία λόγω της επαφής που είχαν με την φύση. Την αρχή. Χωρίς καμιά γωνία η παρακλάδι. Η ιστορία λέει μάλιστα ότι είναι και το πιο αρχαίο.

Των μάγων έρχεται μετά από αυτό και είναι στρόγγυλο επειδή αιώνες πριν είχε αποφασιστεί ότι αυτό είναι το σύμβολο της μαγείας. Μέσα είναι τοποθετημένο το Μ και από πάνω πάλι το λουλούδι μας.

Των βρικολάκων τρίγωνο λόγω του κυνόδοντα αλλά και επειδή οι βρικόλακες αποτελούν το πιο αρχαίο είδος μετά τα ξωτικά και τους μάγους. Τρεις γωνίες με το γράμμα V ενδιάμεσα και το χαρακτηριστικό τους λουλούδι από πάνω.

Των λυκανθρώπων τετράγωνο λόγω του ότι είναι το πιο 'νέο' είδος. Εσωτερικά υπάρχει το W και από πάνω - όπως και στα προηγούμενα - το  ιερό τους άνθος.

The BloodmastersTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang