1. Neskúsený mladík

6.7K 219 60
                                    


Nechtami som klopkala po vyleštenom čiernom stole a so sklonenou hlavou hľadela na pódium, kde sa pred zrakmi hostí vyzliekali pri tyčiach tri ženy. Ich ladné pohyby som už poznala naspamäť. Unavovalo ma to tu už celý ten čas iba sedieť a čakať.

"Máš tu voľné?" Ozval sa vedľa mňa mladý chalan asi v mojom veku. Čierne vlasy mu padali do očí. Ihneď mi prišiel sympatický, priam som po ňom zatúžila. Slastne som sa usmiala a postavila sa, zatiaľ čo si on sadal na stoličku vedľa mňa. Začudovane na mňa hodil s jeho zeleným kukučom. Chrbtom dlane som sa obtrela o jeho líce. Prešibane naklonil hlavu, aby mi zabránil v odchode, ale ten som nemala v pláne. Sklonila som sa s tvárou k tej jeho a perami sa obtrela tých jeho sladučkým. Zatiaľ čo som si obkročno naňho sadala. Jazyk som strčila do jeho podnebia. Jeho ruku som zacítila na svojom zadku. Cítila som ako sa postupne presúva pod tú moju kratučkú sukienku, pod ktorou som nemala vôbec nič. Chlapca to vôbec neprekvapilo, na druhej strane sme predsa v bordeli.

Nechala som ho nech sa hrá. S prstami zašiel do môjho análu a ja som si to vychutnávala spolu s ním.

"Lulu, ideme," chytila ma plece matkyna ruka. Zrejme už dokončila svoje číslo. Odtiahla som sa od mladého sympaťáka a zliezla z neho.

Cestou som sa ešte za ním otočila a žmurkla. Celý čas tam sedel ako obarený a na nič sa nezmohol.

"Chudák, určite to bol nováčik a nemohla som mu dopriať po čom túžil."

"Na to nemáme čas, o šiestej máme zákazníka."

Potešila som sa. Aspoň pre tento krát mala na to pravé odôvodnenie. Pomydlila som si ruky. Úsmev mi hral na tvári. Už prešiel týždeň čo sme niekoho dali dole.

Zbožňujem svoju matku za to. Možno až priveľmi. Nie že by som ju milovala, ale určite k nej cítim niečo viac než len materinskú lásku. Zbožňujem, keď ma bozkáva a keď mi to robí s jazykom. Keď sa naše nahé telá dotýkajú a hlavne keď pod našimi rukami prichádzajú o život muži.

***

Ahoj, tak som tu zas a znova s novým príbehom, ktorý voľne nadväzuje na pokračovanie Dennik Maniaka. Inak spolu tieto diela nemajú nič spoločné, len druhú hlavnú postavu s jej potomkom.

Dúfam, že vás príbeh bude baviť. Plánujem písať takéto krátke častičky ako boli aj v príbehu V tuneli.

*Mery*

StriptérkyWhere stories live. Discover now