Skleslo sa na mňa zahľadela.
"Nikto. Podaj mi ten penis," a tak som jej ho podala, pretože som ho zvierala v ruke. Možno som ho svojou silou aj znehodnotila.
"Idem von," oznámila som jej. Ona iba mávla rukou a nechala ma ísť. Nikdy s tým nemala problém. Verila mi. Nikdy by som ju nezradila, ale klamať som ju dokázala. Chlapcov mi zakazovala, preto som chodila iba na čisto dievčenskú školu. Dokonca v nej nemali žiadneho učiteľa, iba učiteľky.
Vždy keď som mala náladu, tak som zašla do jedného bordelu, do ktorého nechodila matka. Majiteľ ma pozná, páčim sa mu a dovolí mi aj vystupovať. Vie, že ešte nie som plnoletá, ale vie aj to, že po mne zákazníci letia a vtedy majú aj najlepšiu tržbu. Dovolí mi vystupovať dva krát za týždeň. Vždy v piatok večer ako aj dnes a potom ľubovoľný deň v týždni. Väčšinou sem prídem v stredu po škole, keď máme najmenej hodín. Najprv urobím majiteľovi zadarmo fajku a potom pred všetkými ten najlepší striptíz. Zákazníci šalejú, načahujú sa po mne aj keď ich ochranka odháňa. No, mne to ani najmenej neprekáža. Vtedy sa viem čo najviac odviazať. Viem, že mám hodnotu. Žerú ma a mňa to rajcuje. Vtedy dokážem zabudnúť na všetko to zlo, čo pácham spoločne s mojou matkou.
"Zdravím, Bruno," pozdravím silného ochrankára pred vchodom.
Majiteľ ma už čaká vo svojej kancelárii, ale prv než za ním zájdem, idem sa prezliecť do úboru.
V šatni nie je nikto. Čo mi vyhovuje. Oblečiem na seba kostým upratovačky s hlbokým výstrihom až mi je vidno skoro celé poprsie a krátka sukienka mi zakrýva presne môj zadoček, len čo sa zohnem, tak ho mám celý vonku. Všetky kostými sú na taký istý štýl. Najradšej by som v nich chodila aj po uliciach, ale žiaľ nemôžem na seba upozorňovať.
Práve, keď chcem odísť za majiteľom, tak trhne dnu jedna zo striptérok, ktorá ma nemá vôbec v láske, pretože si myslí, že zhltla celý svet a ona je tu tá naj. Je pravda, že je najlepšia, ale až po mne. Nikdy nemajú takú dobrú tržbu ako pri mne. Je pekná, to jej musím nechať. Nepáči sa jej, že sem chodím, pretože som pod zákonom a ona má už dvadsať. Stárne a očividne jej z toho hrabe.
"Zas ty? Ešte ti ho nikto nenapchal tak do huby, že by si sa s ním zadrhla?" Bez slova som ju len obišla a ukázala jej fakera, pritom som zavrtela so svojím zadočkom.
***
*Mery*
YOU ARE READING
Striptérky
Mystery / ThrillerLulu s matkou sa živia ako striptérky. Občas sa s klientmi stretnú osamote, kde uspokoja ich túžby a potom ich odpracú. Lulu začína zisťovať prečo to robia a čo si jej matka vytrpela. Štyri roky zabíjali bez jedinej stopy, ale čo ak po takom dlhom č...