Aby som to upresnila na pravú mieru, tak môžem sa pred matkou mazliť s mužmi, keď vystupuje, ale keď sa schyľuje k tomu intímnejšiemu, tak ma vždy preruší. Preto jej nič o mojich stykoch nehovorím. Ešte stále si myslí, že som jej malá pannička, ale už od trinástich rokov ňou nie som. Prvý krát to bolo také zvláštne. Bolo to s jedným mladíkom z ulice. Myslím, že mal sedemnásť. Zviedol ma. Možno by som to mala brať ako znásilnenie. Síce som sa nebránila, ale ani som nevedela čo ide so mnou robiť. Nakoniec sa mi to páčilo. Usmievala som sa a on bol z toho zrejme dosť mimo. Pravdepodobne očakával inú reakciu. Dal sa ešte so stiahnutými trenkami na útek. A ja som bola voľná ako vták. Túžila som po ďalšom a ďalšom. Skákala som po každom mladíkovi na ulici, skoro všetci boli ochotní si to so mnou rozdať. Tí čo nie, tak sa hanbili alebo im to bolo proti chuti. Raz keď som si to tak užívala s jedným blonďákom z našej bytovky medzi kontajnermi o tri ulice ďalej, prepadol nás majiteľ tohto bordelu. Blonďák zdrhol. Ja som sa postavila, vyčarila úsmev. Pozrela sa mu medzi nohy a ukázala prstom na jeho prirodzenie. Usmial sa tiež a zaviedol ma do tohto bordelu, kde som mu urobila mega fajku ako on povedal a už je to rok čo preňho robím. Samozrejme zadarmo. Môžem si nechať iba to čo po mne hodia zákazníci. Je to celkom dosť, ale ja si tie peniaze odkladám. Nikdy z nich neminiem ani cent.
Majiteľ ma už naozaj vrúcne očakával. Vošla som do jeho temnej kancelárii. Neváhala som ani chvíľu. Podišla som k nemu. On už bol pripravený so stiahnutými nohavicami. Vždy to chcel rýchlo. Nevedel sa toho dočkať. Kľakla som si mu medzi nohy. Zovrela do pravej dlane jeho už stoporený penis. Stačil pohľad na mňa a už by sa bol urobil. Ja som mu aspoň trošku pred vyvrcholením dopriala. Dala som si ho do pusy. Za pomoci ruky a úst som mu ho honila. Vypúšťala som sliny, s jazykom som vrtela. Dlho nevydržal a urobil sa mi priamo do mojich úst. Ihneď som nával jeho semena prehĺtávala. Nakoniec som mu penis vyoblízala a postavila sa.
"Si úžasná, Lulu," pochválil ma ako vždy. Sklonila som sa nad neho, aby sa zadíval do môjho poprsia. "Choď už, choď," odháňal ma a ja som so spokojnosťou na duši, odišla na moje vystúpenie.
*Mery*
YOU ARE READING
Striptérky
Mystery / ThrillerLulu s matkou sa živia ako striptérky. Občas sa s klientmi stretnú osamote, kde uspokoja ich túžby a potom ich odpracú. Lulu začína zisťovať prečo to robia a čo si jej matka vytrpela. Štyri roky zabíjali bez jedinej stopy, ale čo ak po takom dlhom č...