2. Penis s číslom 254

6K 190 32
                                    


Zbožňovala som, keď si matka obkročno na mňa vysadla. Páčil sa mi jej drsný jazyk na mojom krku, brade, perách, ale hlavne v mojom podnebí. Bol vrtký a šikovný. Nikdy som sa nedozvedela, kde sa s ním tak naučila narábať. Kto vie či ju to naučil môj otec. Nikdy o ňom nehovorila. Nemám ani tušenia, kto by ním mohol byť a to mi je ľúto. Zrejme mojej matke dosť ublížil, keď neznesie, ani pomyslenie naňho.

Dlaňami sa dotýkam jej pevného poprsia. Zákazník krúži okolo nás, ale nesmie sa nás dotýkať, také sú pravidlá, ktoré zaviedla moja matka. Nechce mať s ich dotykmi nič spoločné aj keď mne by sa to páčilo. Zvyknem si poza jej chrbát s niekym zašukať, ale ak by to zistila, tak by sa na mňa poriadne nahnevala. Škoda, že nestrpí žiadneho muža. Už dávno si mohla nejakého nájsť, ale vždy hovorí, že mi dve si úplne vystačíme. Vraj nám netreba nikoho. Neviem čo sa stalo medzi ňou a mužmi, ale pres to budem jej rozhodnutia akceptovať.

Zliezla zo mňa a zošuchla sa mi k nohám. Vždy sme robili to isté divadielko. Ona ma vždy dokonale spravila. Nikdy ja ju. Aj som jej to navrhovala, ale nechcela o tom počuť a mne to nevadí. Páči sa mi to. Túžim po jej šikovnom jazýčku v mojej mokrej vagíne. Hneď ako som ho v sebe zacítila vzdychla som od vzrušenia, ktoré prešlo celým mojím telom. Jej špička jazyka krúžila po obvode mojej dierky. Jej prsty krúžili nad mojím klitorisom.

Postarší chlap sa vedľa nás zastavil a honil si ho priamo na hlavu mojej matky. To jediné mohli. To im dovolovala, ale zase nie nikdy na mňa. Ja som vždy zostala čistá, ale za to perfektne spravená.

Prsty som si zaborila do jej čiernych vlasov, keď jej prostredník s ukazovákom vošli do mňa. Chcela som viac. Chcela som byť jebaná bárs aj s týmto chlapíkom. Vzdychala som na celú zaprášenú miestnosť v opustenej budove. Za naše služby sme si slušne zarábali. No, nikdy sme zákazníkov nebrali do nášho bytu uprostred mesta so susedmi.

Pred koncom to vo mne vrelo ako vo vriacom kotly a strácala som na dychu. Srdce mi išlo vybuchnúť, ukončila som to hlasným vzdychnutím naposledy. Matka prestala a ja som sa ešte chvíľu triasla na stoličke, kým sa mi neupokojil tep srdca.

Matka skláňala hlavu do zadu a chlapík sa jej vyhonil na čistú tvár. Najviac jeho semena smerovalo do jej ústočiek, s jazykom po ňom hrabala a prehĺtala ho.

Z nenazdajky sa zvrtla, nechtami sa zakvačila o jeho prázdny penis a začala ho ťahať. Chlap sa ju snažil od seba odsotiť. Matka bola silná a skúsená, neváhala a zahryzla sa mu do vtáka. Dlaňami mu zmačkla vajcia. Vtedy som mu ja nahá vyskočila na chrbát a začala doňho s nožom pichať. Chlap sa zvalil na zem a stonal. Prosil o milosť, ktorú my nedávame. Aj keď mi ich je vždy ľúto, ale čo nespravím pre svoju milujúcu mamičku.
Otočili sme ho na chrbát. Matka si čupla nad jeho tvár a začala mu šťať do ksichtu. Musí to byť pre nich úžasný hrejivý pocit. Ja som mu zatiaľ odrezala penis a zabalila ho do mikroténového vrecúška. Napísala naň dátum a meno. Na byte poputuje do mrazničky medzi naše ďalšie trofeje. Toto je už číslo dvestopädesiatštyri. Robíme to už štyri roky, od mojich dvanástich a ešte stále poliši neprišli na stopu vraha. Keď ich stretávame, tak sa im vysmievame do ksichtu.

Keď muž vydýchol naposledy, vyhodili sme ho pre istotu z okna starej továrne na treťom poschodí. Potom sme sa s matkou chytili za ruky a bez stopy sme odišli. Prechádzka mestom vždy bolo to najlepšie čo sme po vražde chlapa mohli urobiť. Teda hlavne pre mňa. Musela som si vyčistiť myseľ, nebolo to pre mňa ľahké. Matka však potom mala vždy úsmev na perách. Snažila som sa vždy vcítiť do jej vnútra, ale nešlo to. Nepoznám jej pocity, neviem čo to s ňou robí.

Práve sme vchádzali do centra mesta, keď okolo nás prefrčali fízli so zapnutou sirénou.

Vošli sme do baráku, v ktorom sa nachádza náš byt. Na schodisku sa hralo pár deciek. Prekročili sme ich a vystúpili na piate poschodie bez výťahu. Len čo sme vstúpili do bytu vedela som, že niečo nie je v poriadku.

***

Ahoj, tak ďalšia častička za vami. 

Čo na to zatiaľ hovoríte? ;-) 

*Mery*

StriptérkyOnde histórias criam vida. Descubra agora