6. Vystúpenie

3.6K 158 3
                                    


Majiteľa mám veľmi rada. Je mi skoro ako otcom, ktorého som nikdy nemala. Nikdy sa ma nedotkol. A fajky mu robím ako vďačnosť sama od seba.

Vždy keď idem vystupovať ja, tak som tam sama. Ostatné striptérky stiahnu, aby si zákazníci mohli vychutnať iba mňa.

Moja hudba začne hrať a ja ladnými pohybmi vstúpim na pódium. Chlapi, ktorí ma už poznajú začínajú šalieť a to som ešte nič neurobila. Vytasím poprsie ako pyšný páv a presuniem sa k striptérskej tyči. Jednou nohou sa za ňu zakvačím a chrbtom sa prehnem k zemi, ruky dám za seba a spravím mostík s jednou nohou vystretou na tyči. Potom sa pomaličky zodvihnem a zo seba zhodím vrchný korzet. Chlapi šalejú a na pódiu pristávajú prvé peniaze. Pri vchode si všimnem Bruna, ten sa vždy príde na mňa pozrieť, ale robí to hlavne pre moju ochranu, ak by sa niekto rozhodol vyliezť ku mne.

Začnem sa plaziť po kraji pódia, chlapi sa načahujú rukami, dotýkajú sa môjho tela, siahajú mi na tvár, ruky, poprsie, zadok, nohy. To zatiaľ nikomu nevadí. Dotyky sú dovolené a ja si ich vždy vychutnávam. Postavím sa na ostrovček a priamo pred ich očami si začne sťahovať sukničku. V dave sa ozve rev nadržaného chlapa. Peniaze ku mne padajú ako z neba. Začnem si sťahovať aj tangá a odhaľujem pred nimi moje prirodzenie, ktoré je krásne vyholené. Otočím sa im chrbtom kolenačky a vystrčím zadok, na ktorý mi siahajú a medzi polky mi pchajú špinavé papierové peniaze. Odplazím sa ďalej. Obrátim sa k ním čelom a roztiahnem nohy ako najviac dokážem. Jeden s chlapov to nevydrží. Vyskočí na pódium a valí sa ku mne. Zo zadu sa začne predierať ku mne aj Bruno. Chlap je pri mne však skorej. Skočí na mňa ako na zajaca. Zmačkne mi poprsie. Zavrčím a vyprsknem naňho sliny. Vrazí mi jednu po papuli, vtedy je však už pri nás Bruno a ťahá ho preč. Čo je veľká škoda. Vzrušilo ma to. Tá facka bola pre mňa jedinečná. Ešte som nikdy žiadnu nedostala. Ešte raz sa prídem pred dav chlapov pokloniť a potom skočím medzi nich. Cestou sa dotýkajú môjho tela, ale nechajú ma prejsť.

Doma spadnem unavená a zničená do postele. Matka nie je doma. Možno aj ona išla na šichtu. Zvyčajne zvykne na mňa počkať a ja chodím s ňou. Tentoraz mi to ani neprekáža aspoň sa vyspím na jej poobednú smenu.

Keď sa ráno prebudím, tak zistím, že sa ešte stále nevrátila. Začne ma obiehať čudný pocit, čo ak sa jej niečo stalo, čo ak jej niekto ublížil?

***

Kde len môže byť jej matka? Myslíte si, že sa jej niečo stalo alebo sa len tak flákala?

*Mery*

StriptérkyWhere stories live. Discover now