Mesafeler aşka engel olabilir mi. Birini ölesiye sevmek için görmek şart mıdır. Meğer görmeden de sevilirmiş. Sevda gözlerin değil gönüllerin buluşmasıymış.
Kız çok sevdi ama bunu söylemeye bir türlü cesaret edemedi. Erkek sonunda aradığımı buldum diye düşündü ama söylenmeyen gerçekler yüzünden aşkını kalbine gömüp hayatına devam etmeyi tercih etti.
Bir türlü bir araya gelemeseler de tam bütün ümitler tükenmişken kader onları nihayet karşı karşıya getirecekti. Çünkü onların kaderinde birlikte olmak vardı.
......................
"Sen hala sarhoşsun."
"Sayende evet yeniden sarhoş oluyorum"
"Off ateş ciddi ol lütfen"
"Nur şu iş programını biran önce ayarla lütfen artık beklemeye tahammülüm kalmadı. Seni görmem gerekiyor."
Sesi bir anda değişiyor. Daha önce hiç bu kadar derinden konuşmamıştı. Derinlerde bir yerlerde gittikçe artan bir beklentiyle dolduğumu hissediyorum.
"Ve bir daha öyle hitap etme. Sabrımı gerçekten zorluyorsun. Bana o şekilde hitap ettiğinde aklımı alıp gidiyorsun. Mantığım olmazsa kalbime söz geçiremem. Çünkü kalbim ilk uçağa atla ve soluğu Kayseri'de al diyor.
"Ateşş"
"Gelmi diyorsun yani. Tamam bana uyar. Öpüyorum seni güzelim."
........................................
"Yakışmıyor senin olmadığın sokaklar bu şehre . rengi eksik kokusu eksik ." diye düşünüyorum Dikmen Vadisinde akşamüstü yürüyüş yaparken. Bir yerde okumuştum bu sözü ama nerede okuduğumu hatırlayamıyorum. Neredeyse iki yıl oldu. İki yıldır aldığım her nefeste attığım her adımda o var. Onunla ilgili instagramda bir fotoğraf yada video gördüğümde hala içim acıyor ama daha sakin kalmayı öğrendim. Bunu neden yaptı hiç anlamıyorum. Ben ona giderken ortadan kayboluverdi. Ne mesajlarımı yanıtladı. Ne de telefonuna ulaşabildim. Sorularım cevapsız kalınca kandırılmış gibi hissediyorum, hangisi daha çok canımı acıtıyor bilemiyorum. Kanırılmış olmakmı? Karşılıksız sevdammı?
Cahit Sıtkı Tarancı ne güzel demiş
Bir kere sevdaya tutulmaya gör;
Ateşlerde yandığının resmidir.
Aşık dediğin, Mecnun misali kör;
Ne bilsin alemde ne mevsimidir.
Dünya bir yana, o hayal bir yana;
Bir meşaledir pervaneyim ona.
Altında bir ömür döne dolana
Ağladığım yer penceresi midir?
Bir köşeye mahzun çekilen için,
Yemekten içmekten kesilen için,
Sensiz uykuyu haram bilen için,
Ayrılık ölümün diğer ismidir.Bende öldüm o günden sonra. Bedenen değil belki ama öldüm işte
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Gelen
RomanceMesafeler aşka engel olabilir mi. Birini ölesiye sevmek için görmek şart mıdır. Meğer görmeden de sevilirmiş. Sevda gözlerin değil gönüllerin buluşmasıymış. Kız çok sevdi ama bunu söylemeye bir türlü cesaret edemedi. Erkek sonunda aradığımı buldum...