Merhaba dostlar
bölüm yok ama fragman ile geldim bugün. Salı yeni bölümde görüşmek üzere
seviliyorsunuz
.......
............
Mutlu huzurlu sevildiğini, çok sevildiğini bilerek güne merhaba demenin tadına varıyorum yatağımda uzanmış sevdiğim adamı düşünürken. Bir hafta öncesinden biri bana deseydi ki Nur az kaldı çok mutlu olacaksın inanırmıydım. Asla inanmazdım. Şimdi, şimdiyse bulutların üzerinde hissediyorum.
Bir hafta öncesinde sadece bir işim ailem ve arkadaşlarım varken artık hayata dair bir umudum var, aşkını kalbime mühürlediğim, mutluluğum, nefesim, hayatımın anlamı, dünyam var. Bütün bu kabullenişlerin daha doğrusu aydınlanmanın gerçekliğinde yeni yeni kararlar alıyorum kendimce hafta sona ermeden sınanacağımı bilmeden........................................
.................................
Ateş'in sesini hemen tanıyorum ve asla yapmadığım bir şeyi yaparak onun kapısının dibindeki koltuğa ilişiveriyorum. Sesler şimdi daha net gelirken içerde olan diğer kişinin kadın olduğunu anlıyorum.
Ateş ile samimi konuşması ve aralarında bir ilişki olduğunu anlamam hiç zor olmuyor kadının söyledikleri ile
"Öylemi ama nedense ben bittiğine inanmıyorum Ateş. Bana çok kızdığın için süründürmek istiyorsun."
Sonrasında ise sanki nefes alırsam içeriden duyulabilirmiş gibi elimi ağzıma kapatıp bir gözüm Ayşegül hanımın kapısında gelip giden olup olmadığını kontrol ederken canımdan can giderek dinliyorum Ateş ve kim olduğunu bilmediğim kadının konuşmasını.
............
Sakinleşmek için derin derin nefes almam gerek ama yapamıyorum. Havaya ihtiyacım var duvarlar üstüme ütüme gelmeye başlıyor yine. Gitmek istiyorum, ardıma bile bakmadan hiç dönmemek üzere ama iç sesim durduruyor beni. "Hiçbir şey göründüğü gibi olmayabilir. Bu sefer kaçmak gitmek yok, yeni bir yanlış anlamayı kaldırabilirmisin o yüzden git ve neler oluyor öğren" diyor .
Tam kalkıp kendimi göstermek üzereyken kadının çok daha mahrem şeyler söylemesi ile iyice gömülüyorum oturduğum koltuğa."Sabahlara kadar uyumadığımız birbirimizin teninde kaybolduğumuz geceleri hiç mi hatırlamıyorsun" diyor kadın.
Bayılacağım neredeyse. Kadının söyledikleri ile midem de altüst oluyor ve içindekileri çıkarmamak için olağanüstü bir çaba harcıyorum. İç sesimi dinlemeye karar vermiştim ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum artık. Aslında yapacak şey çok açık değilmi. Yeni bir hüsran ve acı dalgası kaplıyor bedenimi
.....................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Gelen
RomanceMesafeler aşka engel olabilir mi. Birini ölesiye sevmek için görmek şart mıdır. Meğer görmeden de sevilirmiş. Sevda gözlerin değil gönüllerin buluşmasıymış. Kız çok sevdi ama bunu söylemeye bir türlü cesaret edemedi. Erkek sonunda aradığımı buldum...